افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر اولین و پر فروش ترین افزونه وردپرس در زمینه ساخت صفحات سایت وردپرسی است که امکان تغییر چیدمان کلی سایتتان را بصورت Drog & Drop فراهم می کند و شما بدون داشتن دانش کد نویسی می توانید سایتتان را به سبک و شیوه دلخواه خودتان طراحی کنید.با افزونه Visual composer ، کنترل کاملی در طراحی سایت وردپرس خود خواهید داشت.
افزونه کاملا فارسی صفحه ساز گرافیکی یا ویژوال کامپوزر پرفروش ترین پلاگین سایت codecanyon هست که در بیش از ۸۰۰۰۰ سایت استفاده می شود و یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرسی است، با کمک این افزونه شما می توانید بدون داشتن کوچکترین دانش برنامه نویسی صفحه سایت وردپرسی خود را از صفر به صورت حرفه ای بنا نهاده و همانطور که می خواهید به آن شکل دهید ، در واقع این افزونه دنیای صفحات وردپرسی را دگرگون کرده است. حدود ۹۰ درصد ازصفحه سازهایی که همراه قالبهای مختلف ارائه می شود افزونه Visual Composer میباشد.در ادامه به ویژگی های این افزونه خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.
در تصویر پایین همان طور که میبینید دارای انواع المان و امکانات حرفه ای می باشد مانند المان متنی نمودار میله ای زیبا ، نمودار خطی ، شمارنده ، جعبه پیام ، انواع دکمه با استایل های زیبا ، تب ها ، المان نمونه کار ، تصاویر تکی ، جدول قیمت گذاری با استایل های مدرن و شیک ، نقشه گوگل ، ویدیو پلیر ، تور ، آکاردیون ، اسلایدر تصاویر ، ردیف و بساری دیگر که در تصویر پایین نمایش داده نشده.همچنین در نظر داشته باشید افزونه ویژوال کامپوسر فارسی داری یک افزونه جانبی به نام افزونه Ultimate VC Addons می باشد که با نصب این پلاگین در کنار افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer یک سری المان های اضافی خواهید داشت که می توانید از آنها برای طراحی یک صفحه حرفه ای استفاده کنید.
شاید بگویید کار با این افزونه بسیار سخت است اما اینگونه نیست با اندک دانش وردپرسی خواهید توانست به راحتی هر چه تمام تر برای سایت خود شیکترین صفحات را ساخت و نیازی به کد نویسی و … نیست بلکه کافیست با کشیدن و رها کردن برگه های موجود در افزونه شیک ترین صفحه را به صلیقه خود ساخت.
این پلاگین قدرتمند و حرفه ای به یقین با توجه به این قابلیت هایی که داره به عنوان برترین صفحه ساز شناخته شده و شما به راحتی میتوانید این افزونه را نصب و فعال سازی کنید و درنهایت صفحات زیبا و با امکانات ویژه بسازید و از آن لذت ببرید، visual composer دارای بیش از ۴۰ المان زیبا و گرافیکی دارد که میتوان دقیقا صفحه را در ذهن خود تصور و در این افزونه پیاده سازی کرد.
آموزش رفع خطای 503 Service Unavailable
رفع خطای Oops! Something went wrong
آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس
رفع خطای 504 gateway timeout در وردپرس
شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با Theme My Login
ساخت گالری تصویر در وردپرس با NextGEN Gallery
امنیت وردپرس با افزونه Wordfence Security
بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه WP Rocket
اما لازم به ذکر است عرض کنیم سایت های مهمی چون کوکا کولا ، ASUS ، بلومبرگ و همچنین سایت های بزرگ دیگری که بسیار معروف هستند از افزونه ویژوال کامپوسر برای طراحی سایت خود استفاده می کنند این نشانه بزرگی و قدرتمندی این پلاگین صفحه ساز پیشرفته visual composer می باشد.امروزه حدود ۹۰ درصد قالب وردپرس که در دنیا ارائه می شود که قدرت گرفته از این افزونه صفحه ساز وردپرس می باشد اگر دموی های قالب وردپرس حرفه ای که در سایت آپ تم هست رو مشاهده کنید.خواهید دید با افزونه ویژوال کامپوسر چگونه با المانها طرح و دیزاین زیبا ایجاد و محتوا و محصولات وبسایت را نمایش داده اند.پس با استفاده از این افزونه قدرتمند شما قادر خواهید بود با امکانات و المانهای این افزونه بدون دانش خواصی انواع صفحات اصلی ، نمونه کار ، تماس با ما ، درباره ما ، فروشگاه ، خدمات و … طراحی کنید.
اگر به محبودبت این افزونه صفحه ساز گرافیکی بپردازیم میتوان گفت اگر شما به سایت تم فاست که بزرگترین مارکت در ضمینه محصولات انواع cms می باشد مراجعه به فروش و طرفداران این افزونه نگاه کنید خواهید دید که این پلاگین به یقین بهترین و پرفروشترین افزونه برای طراحی انواع صفحات گرافیکی با استفاده از المان و امکات خود می باشد که توانسته خود را در بین کاربران وردپرسی و مدیران وبسایت ها محبوب سازد.
ما در این افزونه میتونیم نمودارهای مورد نیاز سایت خودمون رو به صورت افقی و عمودی بسازیم، ما بعد از قرار دادن محتوای مورد نظر خودمون در این نمودارها این امکان رو داریم که جایگذاری این نمودارها رو نیز تغییر دهیم علاوه بر این میتونیم نمودارهای دایرهای رو برای سایت خود ایجاد کنیم.
یکی از مهمترین المانهای هر صفحه گرافیکی سطرهای ان میباشد چرا که این سطرها هستند که محتوای صفحات ما رو درون خودشون جای میدهند که ما میتونیم در سایت خودمون جایگذاری و تعداد این سطرها رو به نسبت نیاز سایت خود و سلیقه خودمون تغییر دهیم و یا حتی برخی از سطرها رو اضافه و یا حذف کنیم این موارد برای ستونهای موجود در سایت ما نیز صدق میکند یعنی ما میتونیم ستونهای موجود در صفحات رو حذف و یا ویرایش کنیم.
سطر و ستونهای سایت شما این امکان رو دارند که با سلیقه شما جایگذاریهای متفاوتی رو داشته باشند و علاوه بر این همانطور که گفتیم ما میتونیم در این سطر و ستونها محتوای سایت خود را قرار بدیم که شخصی سازی این محتواها نیز با این افزونه امکانپذیر است یعنی ما میتونیم رنگ، فونت و حتی سایز آنها را باتوجه به موقعیت آنها تغییر دهیم برای این منظور باید به بخش تنظیمات ستونها رفته و تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنیم.
افزونه ویژوال کامپوزر با وردپرس شبکه نیز سازگاری دارد، این ویژگی به ما این امکان رو میدهد که بتونیم به صورت همزمان چند سایت مختلف رو روی وردپرس خود داشته باشیم و بتوانیم به آسانی آنها را مدیریت کنیم و یک سیتم وبلاگ دهی بسازیم که از این طریق امکان کسب درآمد برای ما وجود دارد.
با توجه به تمامی موارد بالا این افزونه برای تمامی کسانیکه قصد راهاندازی یک یا چند سایت رو به صورت همزمان دارند بسیار مفید است همچنین افزونهی ویژوال کامپوزر این امکان رو به افرادی که زمان زیادی بری مدیریت سایت خود ندارند میدهد که با صرف زمانی بسیار اندکی بتوانند یک سایت فوق حرفهای رو بسازند و مدیریت کنند.
با نصب WPML بر روی ویژوال کامپوزر، این افزونه به صورت پیشفرض چندزبانه میشود پس اگر یک سایت بینالمللی رو اداره و مدیریت میکنید بدون معطلی و نگرانی از مشکلاتی که در افزونههای دیگر برای شما پیش میآید این افزونه را نصب کنید.
ریسپانسیو بودن این افزونه یکی دیگه از عواملی هست که افراد رو به سمت خود جذب میکنه، نمایش صحیح محتوا و عکسهای سایت باید در اولویتهای اصلی همه صاحبان سایتهای اینترنتی باشه، افزونه ویژوال کامپوزر کاملا رسپانسیو میباشد و سایت شما رو در کامپیوتر و یا تلفن به خوبی برای کاربران شما به نمایش در میآورد البته این موضوع رو هم بدانید که یک گزینه در بخش تنظیمات برای ما تعبیه شده است به نام غیرفعالسازی المانهای محتوای ریسپانسیو که با تیک زدن این گزینه سایت ما برای موبایل و یا آیپد نمایش داده نشود.
مطالب مرتبط:
بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro
افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer
افزونه صفحه ساز المنتور Elementor
منبع:الو پشتیبان – ارائه دهنده: متخصص وردپرس - افزونه تجاری وردپرس- افزونه رایگان وردپرس
وردپرس امنیت خوبی دارد ولی برای هکرها و افراد حرفهای امنیتش کافی نیست.و مدیران سایت ها با توجه به سایتشان از افزونههای مختلفی استفاده میکنند که تلاش ما ارتقای امنیت و رساندن آن به سطح بالایی است.برای تامین امنیت وردپرس افزونه های امنیتی خوبی وجود دارد اما ما امروز بهترین آنها افزونه iThemes Security را به شما معرفی می کنیم.
حدود ۲۵ درصد از سایت ها با وردپرس ساخته می شوند، بنابرین این گونه سایت ها جزو اهداف هکرها هستند بنابراین سایت وردپرسی شما نیاز به یک استراتژی امنیتی دارد که افزونه iThemes Security بهترین و قابل اعتمادترین انتخاب برای جلوگیری از هک وردپرس است.
با استفاده از این افزونه از بالا بودن ضریب امنیتی سایت خود مطمئن شوید.این افزونه امکانات امنیتی بسیار زیادی را به سایتتان اضافه می کند. افزونه iThemes Security با افزودن یک لایه اضافی امنیتی خیال شما را از بایت هکرها و افراد سودجو راحت میکند.
افزونه افزایش امنیت وردپرس با محدود کردن تعداد لاگین های اشتباه تلاش می کند اجازه ورود به افراد غیرمجاز داده نشود. اگر فردی سعی کند رمز شما را حدس بزند، بعد از چند بار اشتباه وارد کردن رمز، این فرد بلاک میشوند.
اگر یک ربات به دنبال راه نفوذی به سایت شما باشد، و آدرس های مختلفی را برای یافتن صفحه ادمین امتحان کند، در این صورت با تعداد زیادی خطای ۴۰۴ مواجه خواهد شد. iThemes Security چنین آی پی هایی را بعد از زمانی که شما تعیین کردهاید قفل می کند.
اگر شخصی موفق به ورود به سایت شما شود، احتمالا فایل هایی را اضافه، حذف و یا تغییر خواهد داد. تغییرات اخیر فایل توسط یک ایمیل به شما هشدار داده می شود، بنابراین اگر هک شده باشید از این موضوع مطلع خواهید شد.
رفع خطای 403 forbidden در وردپرس
آموزش ثبت آدرس صفحات جدید سایت و صفحات بروز شده سایت وردپرس در گوگل
افزونه ثبت نام و ورود با موبایل وردپرس Digits
رفع خطای 500 Internal Server Error
رفع خطای 404 not found در وردپرس
آموزش برطرف کردن مشکل ظاهر شدن سایدبار در پایین محتوا در وردپرس
ایجاد دکمه اشتراک گذاری در وردپرس با افزونه Share Buttons by AddThis
ماژول پیام کوتاه WHMCS - کاملترین افزونه پیامک whmcs
مانع ورود کاربران بدخواه به سایتتان شوید. افرداد بدخواه افرادی هستند که به تعداد زیادی لاگین کرده اند اما با خطا روبرو شده اند، افرادی که تعداد زیادی خطای ۴۰۴ تولید کرده اند و یا اسامی انها در لیست سیاه قرار دارد.
مشخص کنید کدام سطح از کاربران (مدیران، سر دبیران، کاربران عادی و …) بر روی سایتتان احتیاج به کلمات عبور قوی دارند. اجرای رمز عبور قوی یکی از بهترین راه ها برای مقابله با به خطر افتادن سایت است.
آیا ۲۴ ساعت شبانه روز در سایتتان تغییرات ایجاد میشود؟ وردپرس را سخت تر کنید و داشبورد وردپرس را در ساعت های خاصی دور از دسترس قرار دهید. بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند مخفیانه وارد شده و تغییراتی ایجاد کند.
با تغییر آدرس پیش فرض سایتتان، حمله کنندگان به سایتتان را گمراه سازید. این خصیصه همچنین کمک بزرگی به کاربران می کند که لینک ورود خود را به یاد آورند.
افزونه پیشرفته امنیت وردپرس به صورت زمانبندی شده از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه کرده و از طریق ایمیل در اختیارتان قرار می دهد. و یا اگر شما از افزونه های پشتیبان گیری وردپرس استفاده میکنید، این افزونه نسخه های پشتیبان موجود را به صورت کامل جمع کرده و به مقصدهای ذخیره خارج از سایت ارسال می کند.
اگر فردی چندین بار ورود ناموفق داشته باشد و از سیستم حذف گردد و یا فایلی در سیستم تغییر کند، این موضوع از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.
iThemes Security Pro به سادگی WordPress Salts & Keys را به روز رسانی می کند. کلیدهای تصدیق را که هر از گاهی لایه ای از پیچیدگی ایجاد می کند را به روز رسانی می کند.
iThemes Security Pro هرگونه تغییرات بر روی فایل های وردپرس روی سیستم را با نسخه WordPress.org مقایسه می کند تا اگر هکرها روی آن تغییری ایجاد کرده باشند مشخص شود.
با Google ‘s reCAPTCHA یک لایه اضافی از امنیت را به آسیب پذیرترین صفحاتتان مانند ورود و ثبت نام کاربران، صفحه نظرات و… بیفزایید.
ithemes security از وب سایت چک کننده استفاده می کند تا قابلیت اسکن بدافزارها را درون پلاگین در اختیار شما قرار دهد. سایت sucuri از یک چک کردن سایت ۱۰ امتیازی استفاده می کند تا سایت شما را برای بدافزارهای شناخته شده ، وضعیت لیست سیاه، خطاهای وب سایت و نرم افزارهای تاریخ مصرف گذشته کاوش کند.با استفاده از ithemes security، شما می توانید اسکن بدافزارهای روزانه را فعال کرده و اگر مشکلی پیدا شود، یک ایمیل اعلان دریافت کنید.
هر کاربری در وبسایت شما امنیت دارد. مشاهده کنید که هرکدام از آنها برای افزایش امنیت خود چه کاری لازم دارد.
محافظت از وبسایت شما زمانی که ورژن نرم افزار شما بروزرسانی نشده است.
مطالب مرتبط:
ساخت نسخه موبایل وردپرس با افزونه WPtouch mobile plugin
یادداشت کارها در وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes
ایجاد دکمه اشتراک گذاری در وردپرس با افزونه Share Buttons by AddThis
منبع : الوپشتیبان - ارائه کننده : اینفوگرافی - خدمات پشتیبانی سایت - ایمیل مارکتینگ
با عرض سلام به شما دوستان الو پشتیبانی امروز در این مقاله به بررسی سرویس AMP (صفحات سریع موبایل) در گوگل می پردازم و سعی می کنم پاسخی جامع به سوال گوگل AMP چیست بدهم.
یکی از خصوصیات بارز عصر حاضر سرعت است، پیشرفت های فوق العاده در همه زمینه ها سبب شده کارها نسبت به گذشته بسیار سریعتر انجام شوند، و البته این روند که هر روز هم تشدید می شود روی اخلاق عموم افراد جامعه هم تاثیر خودش را گذاشته است، مثلا در مورد استفاده از فضای مجازی بیش از ۲۵ درصد از بازدیدکنندگان در این فضا، وب سایتی را که در همان شش ثانیه اول بارگذاری نشود، ترک خواهند کرد.
کاربران فضای مجازی هر روز بیشتر از قبل به سمت استفاده از گوشی های هوشمند کشیده می شوند و درصد بسیار بالایی از بازدیدها از وب سایتها توسط گوشی های هوشمند انجام می شود، از طرفی وب سایتها به طور سنتی برای فضای کامپیوتر طراحی می شوند، و با وجود طراحی واکنش گرای سایتها، سرعت دانلود صفحات وب در گوشی ها کمتر از کامپیوتر است و به همین دلیل گوگل در سال ۲۰۱۶ به ارائه یک سرویس جدید یعنی سرویس AMP (صفحات سریع موبایل) پرداخت، در ادامه به این مطلب می پردازیم که گوگل AMP چیست و چه کاربردهایی دارد.
گوگل AMP فناوری انتشار وب سایت است که به شما اجازه می دهد تا صفحات وبی که تقریبا بلافاصله بر روی تلفن های همراه بارگذاری می شوند، ایجاد کنید. از زمان آغاز آن در اوایل سال ۲۰۱۶ تاکنون، بیش از ۲۵ میلیون دامنه بیش از ۱٫۵ میلیارد صفحات AMP منتشر کرده اند.
برای ساخت صفحات AMP شما باید یک نسخه دیگر از سایت خود که تحت استانداردهای پروژه AMP باشد، ایجاد کنید. زمانی که این کار را انجام دهید، سایت AMP شما آدرس URL خود را (site.com/page/amp) خواهد داشت و با مرورگرهای محبوب وب مانند Chrome، FireFox و Safari سازگار خواهد بود.
بازدید از یک صفحه AMP از طریق جستجوگر Google سبب می شود که این صفححات سریعتر بارگذاری شوند. البته گوگل میزبان این صفحات در سرورهای خودش است و محتوای آنها را مستقیما از سایت خود بارگزاری می کند. درست مانند فیس بوک که به کاربران اجازه می دهد مطالب را بدون خروج از برنامه تلفن همراه فیس بوک بخوانند.
[caption id="attachment_18096" align="aligncenter" width="620"]
گوگل AMP چیست[/caption]تفاوت بزرگ بین دو تکنولوژی این است که شما محدود به جاسازی صفحات AMP در یک پلت فرم نیستید. لیستی از موتورهای جستجوی محبوب، سیستم عامل های اجتماعی، سیستم های مدیریت محتوا و وب سایت های تجارت الکترونیک از AMP پشتیبانی می کنند، مانند Bing، LinkedIn، Pinterest، Reddit، Twitter، Medium، WordPress، Squarespace، Tumblr، eBay و BigCommerce.
گوگل نیز در رتبه بندی جستجوی خود به صفحات AMP رتبه بهتری می دهد. استفاده از AMP در حال حاضر در داستانهای خبری برای به دست آورذن رتبه اول در نتایج جستجوی تلفن همراه یک ضرورت است.
نمایش تعداد بازدید مطالب در وردپرس با افزونه WP postviews
افزونه ارتباط با مشتری در وردپرس | مدیریت ارتباط با مشتری با افزونه WP CRM
آموزش غیرفعال کردن گوگل AMP در وردپرس در دو مرحله
آموزش رفع خطای عدم برقراری اتصال امن در وردپرس
دانلود رایگان افزونه Order Delivery Date برای تاریخ تحویل
مدیریت دیدگاه ها در وردپرس| افزونه Yoast comment Hacks
ارسال فایل در بخش دیدگاه های وردپرس
ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در وردپرس با افزونه Anspress
افزونه Author Bio Box|نمایش باکس اطلاعات نویسنده در وردپرس
کارشناسان SEO معتقدند که صفحات سریعتر به شما کمک می کنند تا در رتبه بندی Google رتبه بالاتری را کسب کنید و تجربه بهتری را برای کاربران تلفن همراه در ارتباطات اینترنتی کم سرعت ایجاد می کنند. با این حال، چالش های متعددی برای صاحبان وب سایت ها، وبلاگ نویسان و بازاریابان وجود دارد.
AMP از مجموعه محدودی از HTML، جاوا اسکریپت و CSS استفاده می کند. این بدان معنی است که شما نمی توانید ویدجت ها و ویژگی های خاصی را به وب سایت AMP موبایل خود اضافه کنید. این توانایی شما را برای اضافه کردن فرم های ایمیل هوشمند، فرم های فیس بوک مانند جعبه ها و دیگر اسکریپت های پویا را محدود می کند.
گوگل AMP از گوگل آنالیتیک پشتیبانی می کند، اما از بسیاری از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل دیگر پشتیبانی نمی کند. همین امر برای گزینه های تبلیغاتی نیز صدق می کند و این گزینه ها به چندین پلتفرم تبلیغاتی محدود می شوند.
البته علیرغم محدودیت های AMP، گوگل صفحات AMP را با افزایش دادن رتبه شان در جستجوی تلفن همراه، بالا می برد. اگر بخش قابل توجهی از ترافیک شما از جستجوهای تلفن همراه باشد، می توانید از اضافه کردن پشتیبانی از AMP برای بهبود و نگهداری SEO سود ببرید.
نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که سرعت بارگذاری بالا و رتبه بندی جستجوی پیشرفته صفحات AMP در گوگل با یک عیب منحصر به فرد همراه است: بک لینک هایی که به صفحات AMP از طریق جستجوی Google پیدا می شوند، هیچ پیوندی را به سایت شما انتقال نمی دهند. از آنجا که صفحه به طور فنی در وب سایت گوگل میزبانی شده است، امتیازدهی لینک دامنه پیوند مستقیما به دامنه خود گوگل خواهد رسید. متاسفانه با وجود تکنولوژیکی های پیشرفته، هیچ راهی وجود ندارد که گوگل بتواند بدون میزبانی در سرورهای AMP Cache خود، صفحات AMP را در نتایج جستجوها قرار دهد.
با افزایش محبوبیت AMP، ممکن است به نظر برسد که گوگل کنترل بیشتری بر ناشران اینترنتی، به ویژه سازندگان محتوا که برای وب تلفن همراه ارسال می کنند، به دست آورده. اما بازاریابان باید به یاد داشته باشند که با AMP می تواند صفحات وب خود را سریعتر از همیشه بارگذاری کنند و به نوبه خود مخاطبان را به آنچه آنها واقعا می خواهند یعنی: دسترسی سریع به محتوا، برسانند.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه AMP را نصب و فعال کنید. در این رابطه می توانید مقاله ما در مورد نصب افزونه در وردپرس را ببینید.
پس از فعال شدن افزونه، می توانید به صفحه Appearance » AMP بروید و ببینید سایت شما بر روی دستگاه های تلفن همراه با استفاده از AMP چگونه ظاهر می شود.
شما می توانید پس زمینه هدر و رنگ متن را در این صفحه تغییر دهید. رنگ پس زمینه ای که شما انتخاب می کنید برای لینک ها نیز استفاده می شود.
بعلاوه افزونه از آیکون یا آرم سایت شما استفاده خواهد کرد اگر تم شما از این قابلیت پشتیبانی کند. می توانید مقاله ما در مورد چگونگی ساخت نماد فاویکون یا سایت در وردپرس را مطالعه کنید. در پایان فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود روی دکمه save کلیک کنید.
شما اکنون می توانید هر پستی را در وب سایت خود مشاهده و / amp / را در پایان URL آن اضافه کنید. مثل این نمونه:
http://example.com/2016/10/my-blog-post/amp/
این به شما یک نسخه AMP از همان پست را نشان می دهد.
اگر کد منبع پست اصلی را مشاهده کنید، این خط را در HTML پیدا خواهید کرد:
این خط به موتورهای جستجو و سایر برنامه های کاربردی/خدماتی AMP مکانی را که باید در آن به دنبال نسخه AMP بگردند، اعلام می کند.
اگر هنگام بازدید ازنسخه AMP خطای ۴۰۴ را مشاهده می کنید، باید یک کار را انجام دهید. به صفحه Settings » Permalinks در مدیریت WordPress خود بروید و بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید. به یاد داشته باشید، هیچ چیز را تغییر ندهید، فقط دکمه ذخیره را فشار دهید. این ساختار پیوندهای وب سایت شما را تازه خواهد کرد.
اگر دوست داشته باشید بدانید که صفحه های سریع موبایل شما در جستجوی Google چگونه عمل می کنند، می توانید به راحتی با استفاده از کنسول جستجوی گوگل آن را بررسی کنید.
به داشبورد کنسول جستجوی گوگل خود وارد شوید و سپس بر روی Search Appearance » Accelerated Mobile Pages کلیک کنید.
اگر پس از ورود به این صفحه نتوانستید نتایج AMP خود را ببینید، نگران نباشید. ممکن است ایندکس گزاری صفحه های سریع موبایل توسط گوگل و نمایش آنها در جستجوگر کنسول شما کمی زمان ببرد.
افزونه AMP با گزینه های سفارشی سازی بسیار محدودی برای وردپرس همراه است. با این حال شما می توانید برخی از افزونه های دیگر وردپرس را برای اضافه کردن تنظیمات بیشتر استفاده کنید.
اگر از Yoast SEO استفاده می کنید، لازم است که افزونه Glue for Yoast SEO & AMP را نصب و فعال کنید.
این یک افزونه ادآن برای Yoast SEO و افزونه AMP است. پس از فعال سازی آن، شما برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه SEO » AMP بروید.
این افزونه به شما اجازه می دهد تا پشتیبانی از AMP را برای انواع دیگر پست ایجاد کنید.
در برگه طراحی، شما می توانید رنگ ها و گزینه های طراحی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید یک آرم و یک تصویر هدر پیش فرض آپلود کنید تا هنگام ارسال پستی کخ خودش تصویر خاصی ندارد، از آن استفاده شود و به طور پیش فرض در صفحه قرار گیرد.
برای اضافه کردن شناسه گوگل آنالیتیکس شما می توانید به زبانه Analytics بروید. فراموش نکنید که در پایان بر روی دکمه save settings کلیک کنید تا تغییراتتان را ذخیره کنید.
افزونه های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می دهد پست های مرتبط، ویدجت های پاورقی و حتی آیکون های رسانه های اجتماعی را به صفحات AMP خود اضافه کنید. با این حال، شما باید پس از نصب هر افزونه مطمئن شوید که صفحات AMP خود را تأیید کنید.
امیدوارم که این مقاله، به شما کمک کرده باشد تا پاسخ سوال گوگل AMP چیست را پیدا کنید و یاد بگیرید که چگونه صفحات سریع موبایل (AMP) را در WordPress تنظیم کنید.
منبع:wpbeginner.com و offers.hubspot.com
مطالب مرتبط:
چگونه کلید Google Map API را در ۱ دقیقه دریافت کنیم؟
آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس
روشهای محاسباتی حمل و نقل در ووکامرس
منبع: الو پشتیبان – ارائه دهنده مقالات: طراحی کمپین تبلیغاتی - سرویس های بک لینک - شرکت های پشتیبانی وردپرس
با سلام به شما دوستان الو پشتیبانی امروز در این مقاله به آموش ۳۰ راه حل ساده برای ارتقاء محتوا و گرفتن ایمیل از بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش لیست ایمیل تان می پردازم، امیدوارم این مقاله مورد توجه تان قرار بگیرد.
بدون شک ارتقاء محتوا یکی از بزرگترین دستاوردهای بازاریابان در سراسر صنعت بازاریابی است، و آنها بطور مداوم در حال رقابت برای ایجاد آن هستند و در نهایت این تلاش منجر به افزایش لیست ایمیل و البته رشد فوق العاده مشتریانشان میشود.
این مقاله یک راهنمای جامع است که در دو پست به شما عزیزان ارائه می شود و دارای ۲ بخش کلی زیر است:
ارتقاء محتوا یک مگنت سرب (یا رشوه انتخاب شده) است که به طور خاص برای یک پست یا صفحه وبلاگ خاص ایجاد شده است. البته بهتر و مناسبتر است که به عنوان یک معادل فارسی از لفظ بهتری چون مشوق یا پاداش برای اصطلاح Content Upgrade یا ارتقاء محتوا استفاده کنیم.
اگر بخواهم ارتقاء محتوا را به ساده ترین شکل توضیح دهم، باید بگویم که یک محتوای پاداش است که بازدیدکنندگان سایت می توانند در عوض آدرس ایمیل خود به آن دسترسی داشته باشند. با این حال، بر خلاف روش های قدیمی “site-wide”، ارتقاء محتوا منحصر به محتوای خاصی است که افراد در حال خواندن یا گوش دادن به آن در سایت شما هستند.
در روش های قدیمی برای جذب و گرفتن ایمیل کاربران، جایزه هایی مثل کتابهای رایگان یا کوپن هایی برای بعضی محصولات، برای آنها در نظر گرفته می شد. اما این جایزه برای عموم افراد مشابه بود. در حالی که ارتقاء محتوا به معنای دادن یک مشوق است که با نیاز کاربر ارتباط مستقیم داشته باشد، به این معنا که توجه داشته باشیم که به کاربری که لفظ خاصی را در اینترنت جستجو کرده و به واسطه آن لفظ به سایت ما وارد شده، مشوقی که در ارتباط با نیازش باشد، ارائه دهیم.
این به معنای نوعی شخصی سازی جایزه هاست و طبیعتا برای بازدیدکنندگان جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت. و البته باید بدانیم نیازی نیست این مشوق یک چیز عجیب و غریب باشد، به عنوان مثال شما می توانید برای هر پست متناسب با موضوعش، پاسخ سوالهایی را که در رابطه با آن موضوع بیشتر برای کاربران پیش می آید به عنوان یک مشوق در نظر بگیرید و از کاربران بخواهید با دادن آدرس ایمیلشان به شما جواب ها را در ایمیل خود دریافت کنند.
با توجه به آنچه در مورد ارتقاء محتوا گفته شد، تنها یک نکته ممکن است سبب شود صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از استفاده از این روش اجتناب کنند وآن زحمت زیادی است که انجام این روش نسبت به روش های قدیمی دارد. قضاوت در مورد به صرفه بودن یا نبودن زحمات استفاده از این روش با خود شماست.
براون دین گزارش داده که ارتقاء محتوا (مشوق) به او کمک کرده تا نرخ تبدیل ایمیل خود را از ۰٫۵۴٪ به ۴٫۸۲٪افزایش دهد. این افزایش ۷۸۵٪ (بدون آزمون A / B) است، یعنی حدود ۸ برابر!
در اینجا شما با ۳۰ ایده در مورد ارتقاء محتوا آشنا خواهید شد، که البته می توانید در کنار اینها از خلاقیت خودتان هم برای ایجاد مشوق های جذاب استفاده کنید.
بدون شک این ساده ترین روش ارتقاء محتوا برای ارائه است. همه کاری که باید انجام دهید این است که یک پست بلند در رابطه با موضوع مورد نظرتان ایجاد کنید و بخشی از آن را در دسترس عموم قرار دهید و فایل کامل آن را به صورت یک PDF ذخیره کنید و آن را به عنوان یک مشوق، به کسانی که برای خواندن آن پست وارد سایتتان شده اند، ارائه کنید.
اگر محتوای شما واقعا ارزشمند باشد، بخش مهمی از خوانندگان برای دریافت همه محتوا ایمیلشان را به شما خواهند داد.
افزونه one click close comments | افزونه بستن دیدگاه ها در وردپرس
افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس Woocommerce Products Slider
آموزش رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس
افزونه YITH WooCommerce Wishlist|دانلود رایگان افزونه ساخت لیست علاقه مندی ها
آموزش ساخت سایت چند زبانه با استفاده از افزونه WPML
فایل .htaccess چیست؟ چطور فایل .htaccess را در سایت خود پیدا کنیم؟
آموزش ساخت ارتقاء محتوا در وردپرس و تاثیر آن بعنوان ابزار ایمیل مارکتینگ
افزونه MemberPress|معرفی افزونه ایجاد عضویت در وردپرس MemberPress
افزونه Beaver Builder|معرفی بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس بیور بیلدر
در اینجا یک نمونه از ارتقاء محتوا از ایان کلییری وجود دارد:
می بینید که ایان یک پست وبلاگ فوق العاده بلند در مورد تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی نوشته و برای خوانندگان خود امکان دانلود آن را فراهم کرده. این پست در ۴۴٪ تبدیل می شود!
برگه تقلب یا برگه فریب یکی دیگر از روش های فوق العاده ساده برای ارتقاء محتوا و گرفتن ایمیل کاربران است، که اگر در زمینه مناسب استفاده شود، می تواند به طور جدی موثر باشد. در این روش مهمترین اطلاعات یا ابزار مرتبط با یک پست را در یک بسته دست ساز قرار می دهند و به عنوان یک مشوق برای جذب مخاطب و افزایش لیست ایمیل از آن استفاده می کنند.
به عنوان مثال : اگر پست شما درباره افزایش ترافیک وبلاگ باشد، شما می توانید یک برگه یک صفحه ای پر از قالب های وبلاگ را که در رابطه با افزایش SEO و گرفتن توجه خواننده هستند، ایجاد کنید.
برای پست های بسیار طولانی (۴،۰۰۰ + کلمه) که می توانند به قطعات کوچکتر تقسیم شوند، فهرست ها می توانند مشوق های فوق العاده ای باشند.
این نوع از ارتقاء محتوا می تواند یک لیست گام به گام قابل چاپ، مجموعه ای از مواد مورد نیاز برای یک پروژه، و یا حتی برخی از نکات برجسته گرفته شده از یک راهنمای بزرگ باشد.
به عنوان مثال : اگر پست شما مخاطبان را در رابطه با ساخت وبلاگ در وردپرس آموزش می دهد، فهرست شما می تواند حاوی یک سری مراحل باشد که می توانند چاپ کنند و هر زمان که لازم باشد مراجعه نمایند.
ابزارهای خوبی برای ایجاد چک لیست وجود دارد، از جمله Forgett، SweetProcess و Checkli .
اگر پست شما تمرکز سنگینی بر معرفی ابزارها و منابع دارد، ایجاد یک لیست اصلی که مستقیما به هر یک از آنها لینک دهد، دارای این مزیت است که خوانندگان دیگر مجبور نخواهند بود برای هر یک از ابزارها خودشان جداگانه جستجو کنند.
به عنوان مثال : اگر پست شما یک کتاب راهنما درباره بهترین سایت ها برای عکس های رایگان باشد. کافی است لیست منابع را به عنوان یک فایل pdf قابل دانلود بسازید و به این ترتیب به جذب کاربران و بالا بردن لیست ایمیل تان بپردازید.
اگر میزبان وبینارها، فیلم های آموزنده یا مصاحبه ها هستید، می توانید یکی از صوت ها یا ویدئوهایتان را به عنوان یک ارتقاء محتوا ارائه دهید.
یک ایده دیگر در این زمینه که می تواند در نهایت سبب گرفتن ایمیل کاربران تان شود، ضبط یک پست وبلاگ به عنوان یک فایل صوتی و ضمیمه کردن آن در پست وبلاگ مربوطه اش می باشد.
مردم اطلاعات را به شیوه های مختلف هضم می کنند، بعضی با خواندن و بعضی با دیدن و شنیدن. ارائه یک محتوا از طریق صحبت کردن همراه با اطلاعات اضافی می تواند به طور جدی برای کسانی که از طریق صوتی بهتر یاد می گیرند، جذاب باشد.
می توانید ازنرم افزارهای Audacity به عنوان یک ابزار ویرایش صدا و Camtasia برای ویرایش ویدئو استفاده کنید..
روش دیگر در ارتقاء محتوا برای گرفتن ایمیل کاربران مربوط به زمانی است که شما مصاحبه ها، پادکست ها یا فیلم ها را در محتوای خود قرار می دهید، در این موارد قرار دادن یک رونویسی از محتوای فایل ضبط شده به عنوان یک مشوق برای افرادی که بیشتر علاقه به مطالعه دارند تا شنیدن، می تواند بسیار جذاب باشد.
می توانید برای صرفه جویی در وقت از نرم افزارهای تبدیل صوت به نوشتار استفاده کنید، سایتهای Rev و Fiverr دو منبع عالی هستند.
وقتی چیزی پیچیده را تدریس می کنید، صرف وقت برای ساده سازی آن واقعا ارزش هزینه اش را دارد. مردم دوست دارند به سرعت و به آسانی چیزی یادبگیرند و شروع به کار کنند.
شما می توانید راهنماهای شروع سریع را به عنوان مشوق هایی برای خوانندگانتان در هر پست آموزشی پیچیده ای قرار دهید و به این ترتیب افراد را به سمت ثبت ایمیلشان و افزایش لیست ایمیل خودتان سوق دهید.
به عنوان مثال : اگر پست شما به خوانندگان آموزش می دهد که چگونه به ایجاد، تبلیغ و ارتقاء سئو یک فروشگاه اینترنتی، بپردازند، چرا گام های اولیه ایجاد فروشگاه را به نحوی ساده تر که برایشان قابل درک باشد، انجام ندهید؟ به آنها برای گذشتن از این مانع اول، به طوری که واقعا بتوانند شروع به کار کنند، کمک کنید.
اگر می خواهید چیزی بیش از یک راهنمای شروع ارائه دهید، پس یک راهنمای جامع ایجاد کنید که در هر مرحله خواننده را جلو ببرد.
البته این برای پست های پیچیده تر مناسب است. به عنوان مثال، اگر پست شما در مورد نحوه ساخت یک وبلاگ باشد، می توانید هر مرحله را به نحوی قابل درک توضیح دهید.
اگر شما در یک موضوع خاص، متخصص هستید و تحقیق گسترده ای در مورد آن انجام داده اید، ارتقاء محتوای شما می تواند حاوی یک گزارش باشد که خوانندگان را در رابطه با آن موضوع آموزش می دهد.
به عنوان مثال : اگر تخصص شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی باشد. گزارش شما می تواند حقایق واقعی و آمار را در مورد تاثیر آن در کسب و کار و آگاهی از نام تجاری، نشان دهد. ارائه این نوع گزارش ها به استحکام موقعیت شما به عنوان یک رهبر صنعتی کمک خواهد کرد.
در اینجا یک نمونه از ارتقاء محتوا به وسیله گزارش از HubSpot را می بینید.
یکی دیگر از راه های جذب بازدیدکنندگان و گرفتن ایمیل کاربران و در نتیجه افزایش لیست ایمیل تان، ارائه یک مطلب قابل چاپ است که کاربران به سادگی بتوانند آن را چاپ کنند و در دفترچه یادداشتشان یا در گوشه ای از محیط زندگی و کارشان آن را بچسبانند، چیزی الهام بخش که در ضمن به آنها یادآوری کند به سایت شما سر بزنند.
این می تواند هر چیزی مربوط به پست وبلاگ شما، از نمودارها، تصاویر الهام بخش، زمینه های دسک تاپ و یا نقل قول های انگیزشی باشد.
به عنوان مثال : اگر پست وبلاگ شما در مورد چگونگی ساختن یک دستور پخت غذایی خاص باشد، می توانید فهرست مواد غذایی قابل چاپ را به عنوان یک ارتقاء محتوا اضافه کنید.
یک چالش می تواند یک پروژه کوچک برای خواننده باشد. این می تواند یک یادآوری کوچک، یا یک کار جاری باشد که آنها وقتشان را صرف انجام آن می کنند. چیز فوق العاده در مورد این روش ارتقاء محتوا این است که فرصتی برای مشارکت اجتماعی فراهم می آورد: شما می توانید یک هشتگ برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت شان در توییتر ایجاد کنید.
به عنوان مثال : اگر پست وبلاگ شما خوانندگان را به نوشتن تشویق می کند، نوشتن یک مقدار مشخص از کلمات در هر هفته، می تواند چالش مناسبی باشد، و در ادامه با چت توییتر مردم را به بحث در مورد آنچه که در آن هفته نوشته شده است، تشویق کنید.
در اینجا یک نمونه از ارتقاء محتوا از یک چالش از Simple Green Smoothies موجود است.
موفقیت در مورد چالش به عنوان یک روش ارتقاء محتوا، شاید بیشتر از هر روش دیگری به نبوغ و خلاقیت خودتان بستگی دارد. اما قطعا این روش پتانسیل جذب بالای کاربران برای افزایش لیست ایمیل تان را دارد.
آیا وبلاگ شما چیزی را آموزش می دهد؟ اگر چنین است، خیلی خوب خواهد بود که یک سری تکالیف تکمیلی ارائه دهید که به تحکیم مفهوم مطالب آموزش داده شده، کمک کنند.
به عنوان مثال : پست شما در مورد ایجاد یک سبک زندگی متفکرانه است؛ شما می توانید یک تکلیف برای نوشتن یک لیست سپاسگزاری ایجاد کنید و یا یک نمودار از تمام ارزش هایی که آنها می خواهند زندگی خود را با توجه به آنها و چگونگی برنامه ریزی برای انجام آنها پیش ببرند، ایجاد کنید.
با کسی که در موضوع مد نظرتان متخصص است مصاحبه کنید و سپس این مصاحبه ضبط شده را به عنوان یک ارتقاء محتوا ارائه دهید. البته بهتر است که مصاحبه را به صورت یک ویدیو ارائه دهید.
موضوع مصاحبه باید به نوعی با پست وبلاگ شما ارتباط داشته باشد تا هر کسی که بخواهد آن پست را بخواند، ارتقاء مصاحبه را دانلود کند.
پیدا کردن رمز و رازهای موفقیت دیگران همیشه جذاب است. یک مطالعه موردی بر روی یک فرد موفق در رشته مد نظرتان بنویسید و به خوانندگان خود بگویید که چگونه به جایگاهی که در حال حاضر هست، رسیده است. حتی می توانید داستان موفقیت خود را به اشتراک بگذارید!
به دنبال یک راه آسان برای ایجاد یک ارتقاء محتوا هستید؟ اگر پست شما شامل یک لیست باشد، فقط لیست را نصف کنید و نیم دیگر را به عنوان محتوای پاداش در نظر بگیرید. در اینجا یک مثال از پست Pauline Cabrera در ایده های کلیدی است. برای به اشتراک گذاشتن با افراد، او ۵۰+ ایده پاداش، و همچنین PDF قابل چاپ را ارائه می دهد.
به پایان بخش اول مقاله مان در رابطه با ارتقاء محتوا و گرفتن ایمیل کاربران رسیدیم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بخش بعدی مقاله را نیز مطالعه کنید.
ادامه این مقاله را در اینجا بخوانید..
منابع: smartpassiveincome.com و optinmonster.com وfaramohtava.com
مطالب مرتبط:
۳۰ روش امتحان شده برای کسب و کار آنلاین با وردپرس
۲۱ نکته مهم برای بالا بردن سئو سایت در وردپرس و ایجاد پست های جذاب
لیست ایمیل چیست؟ چرا باید از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟
منبع : الوپشتیبان - ارائه کننده : پشتیبانی سایت - افزونه کاربردی وردپرس - مطالب آموزشی
با عرض سلام به شما دوستان عزیز امروز به بررسی دلایل اهمیت ساخت یک لیست ایمیل و چرایی لزوم استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.
در این راهنمای مبتدی، ما موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد:
در پایان این مقاله، شما باید پاسخ تمام سوالات خود را در مورد ساخت لیست ایمیل بدست آورده باشید.
امروزه لیست ایمیل یکی از کاربردی ترین ابزارها برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در جذب مشتری و بالا بردن فروش محصولاتشان است، اما چرا؟
بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کار در ابتدای شروع کارشان،اهمیت ساخت یک لیست ایمیل را درک نمی کنند. البته اغلب افراد زمانی که می بینند که لیست ایمیل می تواند بر ترافیک سایت و درآمدشان تاثیر داشته باشد، ذهنیتشان را نسبت به این مساله تغییر می دهند و به سمت استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ می روند.
لیست ایمیل یک لیست خاص از نام ها و آدرس های ایمیل افرادی است که به شما اجازه داده اند به روز رسانی ها و تبلیغات خود را در مورد رشد کسب و کار تان، برایشان ارسال کنند.
شما می توانید بوسیله یک نرم افزار خدمات ایمیل مارکتینگ به ساخت لیست ایمیل خود بپردازید و اعلان های ایمیل گروهی در مورد به روز رسانی وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا سایر سرویس های کسب و کار را برای مشترکین تان ارسال کنید.
از آنجا که مشترکین ایمیل در لیست ایمیلتان، به وبسایت شما پیوسته اند و هویت خود را تأیید کرده اند، احتمالا به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند. به همین دلیل محتمل هست که آنها به مشتریان محصولات شما تبدیل شوند.
در بعضی از کسب و کارها، لیست ایمیل ۱۰ برابر بیشتر از کمپین های رسانه های اجتماعی امکان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را فراهم می کند. این به این معنی است که شما باید در مورد دلایل ساخت یک لیست ایمیل به عنوان یک کانال ارتباطی فوق العاده قدرتمند بیشتر فکر کنید:
ایمیل به شما اجازه می دهد تا به صندوق پستی یک کاربر وارد شوید. هیچ سیستم رتبه بندی ای محدود کردن دسترسی شما وجود ندارد. این رابطه بسیار مستقیم و شخصی است.
برای دریافت اطلاعات از طرف شما، یک کاربر فرم ثبت نام برای لیست ایمیلتان را پر می کند و آدرس ایمیل خود را تأیید می کند. کسی که این کار را انجام می دهد، مسلما علاقه مند به شنیدن از شما است، و طبیعتا این افراد بیشتر پذیرای پیام شما هستند.
همانطور که قبلا ذکر شد، کاربر قبلا علاقه مند به محصول یا محتوای شما شده است. از آنجا که شما از قبل می دانید که چه چیزی دوست دارد، می توانید پیشنهادات مرتبط خود را برای ارائه نتایج بهتر ارائه دهید، این کار تقسیم بندی نامیده می شود.
شما مالک فیس بوک، توییتر یا گوگل نیستید، کمپین های رسانه های اجتماعی تان و تلاش هایتان در زمینه سئو سایت می توانند با تغییر سیاست های این پلت فرم ها، کاملا از بین بروند. اما در اینجا شما لیست ایمیل خود را دارید و تحت تأثیر تصمیمات سایر شرکت ها قرار نمی گیرید.
مردم ایمیل را در حریم خصوصی صندوق پستی خود می خوانند. این پیام در یک سایت عمومی یا خبرنامه نیست. آنها می توانند با اعتماد به نفس شما را مستقیما و به طور خصوصی خطاب قرار دهند و سوالاتی از شما بپرسند. این به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.
ممکن است شنیده باشید که فیس بوک دارای ۱٫۴ میلیارد و توییتر ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه فعال هستند. اما آنچه احتمالا شما نشنیده اید تعداد افرادی است که هر روز از ایمیل استفاده می کنند. هر کاربر اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارد. در تحقیقات اخیری که توسط Radicati انجام شده معلوم شده است که ۳٫۸ میلیارد حساب کاربری فعال وجود دارد. این نیمی از جمعیت زمین است.
دقیقا به همین دلیل است که هر کسب و کار هوشمند در جهان یک لیست ایمیل دارد. برند های تجاری بزرگ مدت ها قبل این درس را آموخته و بکار بسته اند و به همین دلیل هزاران دلار در کمپین های رسانه های اجتماعی هزینه می کنند تا مردم را به سمت ثبت نام در لیست ایمیل های خود ببرند.
آنها درک می کنند که بازاریابی ایمیل بهترین سرمایه گذاری بلندمدت با بازدهی بسیار بالاتر است، زیرا مردم به خاطر دریافت پیام هایی با هزینه کمتر به این کار به صورت طولانی مدت ادامه خواهند داد.
تصور بعضی افراد بر این است که با ظهور رسانه های اجتماعی، بازاریابی به وسیله پست الکترونیک دیگر یک روش کارآمد نیست و روشی از بین رفته و مرده محسوب می شود. برای روشن کردن این افراد باید بگویم بد نیست به اطلاعاتی که فیس بوک یا توییتر و ... زمان ساختن یک حساب در آنها از شما می خواهند توجه کنید. یکی از اطلاعاتی که قطعا از شما خواسته خواهد شد یک ایمیل معتبر است.
این شرکت ها می دانند که ایمیل ها مستقیم ترین و قابل اطمینان ترین روش برای ارتباط با مشترکین شان است. حتی اگر شما با استفاده از شماره تلفن خود ثبت نام کرده باشید، آنها همچنان از شما خواهان آدرس ایمیل شما برای کمک به یافتن دوستانتان و برای گزینه های بازیابی رمز عبور و مهمتر از همه برای ارسال پیام های ایمیل هدفمند هستند.
تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک لیست ایمیل را ایجاد می کنند زیرا آنها صاحبان کسب و کارهای هوشمند هستند. این به ارزش گذاری کسب و کار آنها در هنگام فروش کمک می کند.
در حالی که استفاده از رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان بیشتر است، مهم است که چشم انداز موقعیت آینده رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. آنها می آیند و می روند. در زمانی نه چندان دور رسانه هایی چون MySpace, FriendFeed, Google Buzz, Plurk و تعداد زیاد دیگری وجود داشت که مورد توجه مردم بودند ولی امروزه اکثر آنها از بین رفته یا مترود شده اند.
گر چه امروزه پلت فرم های محبوبی چون فیس بوک و توییتر داریم، اما همه مردم از این پلتفرم ها استفاده نمی کنند. برخی از افراد Instagram، Pinterest، WhatsApp، Snapchat، LinkedIn و غیره را ترجیح می دهند.
اساسا کاربران شما در سایت ها و در سیستم عامل های مختلف قرار دارند. اما مطالعات نشان می دهد که حداقل ۹۱٪ از مشتریان روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند. پس شما باید هر فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان خود و جذب آنها در نظر بگیرید.
آموزش تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده وردپرس به صورت دستی
بهترین افزونه نرخ تبدیل(نرم افزار مشتری راغب) OptinMonster
معرفی ۷ مورد از بهترین افزونه های بک آپ گیری از وردپرس
معرفی ۷ سرویس بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک
۳۰ راهکار ساده برای گرفتن ایمیل از بازدیدکنندگان سایتتان
۳۰ روش امتحان شده برای کسب و کار آنلاین با وردپرس(بخش دوم)
۳۰ روش امتحان شده برای کسب و کار آنلاین با وردپرس
بررسی ۱۴ مورد از اشتباهات رایج در بازاریابی ایمیل
معرفی نه مورد از ابزار های تولید محتوای جذاب برای بازاریابی
بد نیست به آنچه که متخصصان بازاریابی در مورد ایمیل مارکتینگ می گویند گوش کنید:
ایمیل ها به طور مداوم از بسیاری از کانال هایی که من به عنوان یک بازاریاب تست کردم، برترند.
- نیل پاتل - تخم مرغ دیوانه و QuickSprout
دریافت یک آدرس ایمیل اولین گام مهم برای شناختن خواننده من است، و امیدوارم در آینده، مشتری من از نوع خاصی باشد.
- Joe Pulizzi - مؤسسه بازاریابی محتوای موسس
اگر شما یک لیست ایمیل ایجاد نمی کنید، دارید یک اشتباه بزرگ مرتکب می شوید.
- درک هالپرن - راهکارهای اجتماعی بنیانگذار
ایمیل قابل پیش بینی ترین محرک رشد و فروش در کسب و کار ما است. من بازاریابی ایمیل را بر تمام کانال های دیگر ترافیک ترجیح می دهم.
- سید بلخی - بنیانگذار WPBeginner
بسیاری از بازاریابان متخصص می گویند که بزرگترین اشتباه آنها این بوده که لیست های ایمیل را هنگامی که برای اولین بار کارشان را شروع کردند، ایجاد نکردند.
امیدواریم با دلائلی که در بالا ارائه کردم شما را درباره اهمیت فوق العاده ساخت یک لیست ایمیل متقاعد کرده باشم.
حالا ممکن است شما سوال کنید که چگونه یک لیست ایمیل ایجاد کنم؟ این ما را به بخش بعدی می برد.
در حال حاضر شما می دانید چرا ساخت یک لیست ایمیل بسیار مهم است و چرا نادیده گرفتن آن می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. حال بیایید ببینیم شما به چه چیزهایی برای شروع به ساخت یک لیست ایمیل نیاز دارید .
۳ چیزی که شما برای ساخت یک لیست ایمیل نیاز دارید:
راه اندازی هر سه اینها نسبتا آسان است، و هیچ یک از اینها نیاز به برنامه نویسی و یا مهارت های طراحی ندارد. در اینجا تنها روی دو مورد آخر تمرکز خواهیم کرد.
تعداد زیادی ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ وجود دارد. اغلب مبتدیان از گزینه های رایگان برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند که قابل درک است، ولی قاعدتا بهترین خدمات را دریافت نخواهند کرد.
بعضی از سیستم عامل ها خود را با عنوان اشتباه "سرویس بازاریابی ایمیل" معرفی می کنند که در واقعیت همه آنچه آنها ارائه می دهد، اشتراک وبلاگ رایگان از طریق ایمیل است. این به کاربران اجازه می دهد تا هر بار که شما یک پست جدید در وبلاگ منتشر می کنید یک ایمیل دریافت کنند که حاوی اطلاعاتی در مورد پست جدید شماست.
اما این کار ایمیل مارکتینگ نیست.
به همین دلیل توصیه می شود از همان ابتدا از یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ حرفه ای استفاده کنید. درست است که آنها مبلغی پول از شما می گیرند، اما این یک سرمایه گذاری در کسب و کار شماست که بازده زیادی را به دنبال دارد.
صدها سرویس حرفه ای خدمات ایمیل مارکتینگ در دسترس وجود دارد. برای آسان شدن کار برای شما، یک لیست از ارائه دهنده های خدمات ایمیل مارکتینگ را براساس سهولت استفاده، مقرون به صرفه بودن هزینه، ویژگی ها و عملکرد ها در یک مقاله با عنوان "معرفی ۷ سرویس بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک " تهیه کرده ام ، که می توانید مطالعه اش کنید.
برای کسب و کارهای کوچک، توصیه می کنم از افزونه Constant Contact، استفاده کنید زیرا یکی از بزرگترین خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان را ارائه می دهند.
آنها یک نسخه رایگان ۳۰ روزه ارائه می دهند. این به شما برای تنظیم و شروع به دیدن نتایج، مقدار زیادی وقت می دهد. در پایان ۳۰ روز،برای ادامه استفاده از این سرویس باید مبلغی حدود بیست دلار در ماه بپردازید.
اما اگر به دنبال چیزی پیشرفته تر هستید که شامل اتوماسیون قدرتمند بازاریابی باشد، توصیه می کنم از SendinBlue یا ConvertKit استفاده کنید. هر دو اینها در بین صاحبان کسب و کار بسیار محبوب هستند، و نیز دارای نسخه free trials هستند.
بعد از انتخاب و ثبت نام در خدمات ایمیل مارکتینگ، گام بعدی این است که فرم های انتخابی را به وب سایت خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند مشترک شوند.
آیا می دانستید که بیش از ۷۰ درصد بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایتتان وارد می شوند بعد از خروج از سایتتان دیگر به آن بر نمی گردند؟ این یک حقیقت است، کافی است در Google Analytics به درصد بازدیدکنندگان جدید در مقابل بازدید کنندگانی که برای دفعات دوم به بعد به سایتتان بازگشته اند نگاه کنید.
به همین دلیل لازم است که هر بازدید کننده را قبل از خروج از سایت به یک مشترک ایمیل تبدیل کنید تا بعدا بتوانید پیام های مربوطه را برای آنها ارسال کنید.
زمانی که هر کاربر به طور متوسط برای دیدن وب سایت صرف می کند کوتاه است و به همین دلیل شما زمان بسیار کمی برای تعامل با آنها خواهید داشت. اگر ایمیل های ثبت نام تان به اندازه کافی جذاب نباشند، کاربران بدون عضویت در وب سایت تان آن را ترک می کنند.
سرویس خدمات ایمیل مارکتینگ ممکن است کدهای جاسازی شده را در تم شما قرار دهد، اما برای کار با این کدها شما باید برنامه نویسی بلد باشید، واضح است که این مطلب برای خیلی از وبمسترانی که با کدنویسی آشنا نیستند، جالب توجه نیست.
به همین دلیل توصیه می کنم از افزونه OptinMonster استفاده کنید. این قوی ترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل است که به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشترکین و مشتریان سایت تان تبدیل کنید.
به جای افزودن فرمهای خسته کننده به نوار کناری سایت، شما به راحتی می توانید فرم های انتخابی تبدیل که در بالای صفحه قرار می گیرند را مانند پرچم سبد، هدر و فوتر پنهان شناور، جعبه اسلاید در حال حرکت، چیدمان خوش آمدی کامل، فرم های درون خطی و غیره ایجاد کنید.
اما چیزی که باعث میشود OptinMonster واقعا ً قدرتمند باشد، اتوماسیون رفتار و ویژگیهای شخصی سازی است . OptinMonster به شما این امکان را میدهد که به طور خودکار فرم های مختلفی را براساس جایی که کاربر از آن میآید، صفحهای که کاربر از آن بازدید می کند، و آنچه که در وب سایت شما انجام میدهد، نشان دهید .
به عنوان مثال، ویژگی Exit-Intent® رفتار ماوس کاربرتان را دنبال می کند و در لحظه ای دقیق که قرار است از سایتتان خارج شود، فرم هدف داری را به آنها نشان می دهد. این به شما کمک می کند که بازدیدکنندگان را به مشترکین تبدیل کنید.
داشتن ابزار مناسب بسیار مهم است، اما دانستن اینکه چگونه از آنها به درستی استفاده کنید، بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.
در استراتژی بازاریابی ایمیل شما، مهمترین چیزی که باید برنامه ریزی کنید تقسیم بندی است.
تقسیم بندی لیست ایمیل فرایند گروه بندی مشترکین شما است، بنابراین شما می توانید ایمیل های خود را بر اساس علاقه شخصی تر کنید. این به شما کمک می کند تا نرخ باز کردن را بالاتر ببرید و نرخ کلیک را افزایش دهید.
ارتقاء محتوای درون فرم بیشترین امکان تبدیل را برای فرم ها ایجاد می کند. این یک تکنیک است که در آن شما مقداری پاداش را در انتهای پستهای محبوب وبلاگ خود ارائه میدهید. این معمولا ۵ برابر بیشتر از یک فرم انتخاب منظم امکان تبدیل بازدید کننده به مشترک را فراهم می شود.
مهم نیست شما چه نوع کسب و کاری انجام می دهید، چه نوع وب سایتی دارید یا در چه صنعتی هستید.
اگر شما یک وبسایت دارید و می خواهید بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتریان خود تبدیل کنید، باید آنها را در لیست ایمیل خود قرار دهید.
امیدوارم از این مقاله که پیرامون اهمیت ساخت یک لیست ایمیل و چرایی لزوم استفاده از خدمات ایمیل مارکتینک تهیه شده است، استفاده برده باشید.
منبع:wpbeginner.com
مطالب مرتبط:
ایجاد فرم های ایمیل مارکتینگ با افزونه Constant Contact
روشهای محاسباتی حمل و نقل در ووکامرس
منبع: الو پشتیبان - ارائه کننده :امنیت وردپرس - ایمیل مارکتینگ - متخصص وردپرس