روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

سلام در این مقاله به روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک وب سایت می پردازیم. ترافیک وب سایت جریان حیات در تجارت های آنلاین است. شروع فعالیت تجارت های آنلاین با تلاش برای افزایش ترافیک سایت آغاز میشود. البته نرخ تبدیل هم اهمیت دارد. اما اگر شما راهی برای جلب هتوجه مخاطبان به صفحات وب سایت خود پیدا نکنید. افزایش نرخ تبدیل در وب سایت آخرین مسئله ایی خواهد بود که به آن فکر خواهید کرد. همه ما میدانیم که میتوان با پرداخت هزینه ترافیک سایت را بالا برد. اما قطعا روشهای بازارایابی مبتنی بر تبلیغات پولی، تنها روش های افزایش ترافیک وب سایت نیستند.

روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

حقیقت این است که ترافیک طبیعی نرخ تبدیلی ده تا سیزده بار بیشتر از ترافیکی داردکه با پرداخت هزینه ایجاد میشود. واضح است که هنگامیکه کاربر سایت و محصولات و یا خدمات شما را در جستجوی طبیعی گوگل بیابد. انگیزه بسیار بالاتری برای خرید دارد. چرا؟ زیرا که همه میدانند وقتی که گوگل شما را تایید کند. کالایی که عرضه میکنید حتما کیفیت مطلوبی دارد. بدون توجه به اینکه تمرکز شما بر روی دریافت ترافیک طبیعی باشد و یا دریافت ترافیک از طریق پرداخت هزینه، حقیقت این است که دانستن نحوه ایجاد ترافیک سود آور تنها بردن نیمی از مبارزه است. در بخش بعدی مبارزه شما بر سر حفظ این ترافیک ایجاد شده خواهد بود.

 

[caption id="attachment_7395" align="aligncenter" width="750"]روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک[/caption]


قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که نتایج حاصل از فعالیت های خود را بدرستی ردگیری و آنالیز می کنید. شما نمیتوانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید بدون آنکه بدانید، برای افزایش ترافیک وب سایت خود باید از کجا شروع کنید. برای ردگیری تمام فرایند های بازاریابی انجام شده در سایت این سه ابزار را باید نصب کنید.

۱-گوگل آنالیتیکز Google Analytics
۲-گوگل سرچ کنسول Google Search Console
AMP Analytics-3

روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک

از فروم‌ها یا انجمن‌ها استفاده کنید

نوشتن مقالات در انجمن‌ها و جواب دادن به پست‌هایی که با کارتان مرتبط است روش بسیار خوبی برای مطرح کردن خودتان است. به‌سادگی با پاسخ دادن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می‌شوند می‌توانید به‌راحتی بین علاقه‌مندان به‌عنوان یک متخصص در کسب‌و‌کارتان مطرح شوید. همچنین به سوالات رایج و نیاز‌های اصلی علاقه‌مندان پی خواهید برد. همچنین بررسی کنید که قوانین فروم به ‌شما اجازه بدهد که لینکی از خود را به‌عنوان امضا یا زیر‌نویس قرار دهید. اگر چنین است حتما از این فرصت استفاده کنید تا مردم با خواندن جواب‌‌ها و مطالب شما علاقه‌مند به بازدید از سایت شما شوند. این موضوع باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

چرا نباید از قالب ها و افزونه های کرک شده استفاده کرد؟

تغییر آدرس پیش فرض جستجو و دسته بندی ها در وردپرس

افزودن تگ hreflang به وردپرس برای افزایش سئو

آموزش رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس

ستاره دار کردن مطالب در جستجوی گوگل

آموزش مخفی کردن قیمت محصولات ناموجود در ووکامرس

اشتباهاتی که باعث هک سایت های وردپرسی می شود

بهترین پلاگین امنیتی برای سایت های وردپرسی

بهینه سازی وب سایت با متاتگ Description

امضا‌ ایمیل را فراموش نکنید

یک امضای ساده با یک توضیح یک‌خطی در مورد مزایای اصلی خدمات خود تهیه کنید. این امضا را می‌توانید زیر هر ایمیلی که می‌فرستید قرار دهید. حتی می‌توانید ایمیل‌هایی با مطالب مرتبط تهیه کنید و با امضای خودتان پخش کنید. دقت کنید که این ایمیل‌ها وقتی دست‌به‌دست فوروارد شوند تعداد خیلی بیشتری از علاقه‌مندان تبلیغات‌تان را خواهند دید. دقت کنید که احتمالا دوستان کسانی که به کارتان علاقه‌مند هستند و ایمیل فوروارد شده به دستشان می‌رسد نیز احتمالا به کارتان علاقه‌مند خواهند بود.

[caption id="attachment_9260" align="aligncenter" width="762"]روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک[/caption]

طراحی برای صفحات موبایل داشته باشید

یکی از مواردی که در طراحی وب سایت بر آن تاکید زیادی می گردد، طراحی واکنشگرا بودن وب سایت است. سایت شما باید در تمامی صفحات مانند دسکتاپ، تبلت و موبایل کاملا قابل روئت باشد و برای آن طراحی شود یعنی کاربر وقتی که از گوشی موبایل وب سایت شما بررسی میکند، مجبور نباشد روی آن زوم کند. براساس وب سایت ورنک، یکی از موردهای امتیاز دهی به وب سایت و موثر درسئو سایت، طراحی صفحات سایت برای گوشی های موبایل می باشد.

[caption id="attachment_9261" align="aligncenter" width="728"]روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک[/caption]

 از پروفایل‌های خود در رسانه‌های اجتماعی به سایتتان لینک بدهید.

اطمینان حاصل کنید که همه بخش‌های پروفایل خود در رسانه‌های اجتماعی را تکمیل کرده‌اید تا به هنگامی که مردم از پروفایل شما بازدید می‌کنند، به آسانی و با یک کلیک وارد وبسایت شما شوند و باعث افزایش ترافیک سایت شوند.

[caption id="attachment_9262" align="aligncenter" width="749"]روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک[/caption]

محتوای خود را در کانال‌های تان در رسانه‌های اجتماعی ترویج دهید.

محتوای سایت خود را بردارید و در کانال‌های تان در رسانه‌های اجتماعی بگذارید. به این ترتیب، پیدا کردن و کلیک کردن روی آنها ساده تر خواهد شد. اگر از وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد من برای اشتراک پذیرکردن محتوا، این پلاگین از Warfare است.

تبلیغات نمایشی داشته باشید

تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات هستند که از بنر یا سایر موارد قابل کلیک روی یک وب سایت دیگر استفاده می‌کنند. به دنبال فرصت استفاده از این تبلیغات در سایت‌های معتبری باشید که ترافیک بالایی دارند. OutBrain و Taboola دو سرویس محبوب هستند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

تبلیغات هزینه بر موتورهای جست‌وجوی را امتحان کنید

AdWords گوگل و Ads بینگ بهترین گزینه‌ها در این زمینه هستند. شما به ازای کلیک پرداخت انجام می‌دهید (PPC) تا بر اساس جست‌وجوهایی که برای کلیدواژه هایی که مشخص می‌کنید به سایت خود ترافیک هدایت کنید.

[caption id="attachment_9259" align="aligncenter" width="740"]روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک افزایش ترافیک سایت[/caption]

در رسانه‌های اجتماعی مسابقه برگزار کنید.

برای افزایش ترافیک سایت و جلب توجه بیشتر نسبت به برندتان و وسوسه کردن مردم برای اینکه به سایت شما بیایند، میزبان مسابقاتی در رسانه‌های اجتماعی شوید.

در پست‌های خود در رسانه‌های اجتماعی از فراخوان به‌عمل (CTA) استفاده کنید.

به مردم دلیلی بدهید تا در رسانه‌های اجتماعی روی سایت شما کلیک کنند، مثلا می‌توانید یک محصول تازه را معرفی کنید.

در گروه‌های رسانه‌های اجتماعی پست بگذارید.

برای اینکه بیشتر دیده شوید و مشهورتر شوید، در گروه‌های فیسبوک یا لینکدین به فعالیت بپردازید. شما می‌توانید همین کار را در توییتر با استفاده از هشتگ‌ها انجام بدهید.

با افراد تاثیرگذار همکاری کنید

شما با تعامل با افراد تاثیرگذار می‌توانید شهرت کسب کنید، البته این شهرت را با میانجیگری آنها به‌دست می‌آورید.

سایت خود را برای موتورهای جست‌وجو بهینه کنید.

از راهبردهای موثر بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (SEO) به همراه کدنویسی، ساختار و فراداده (metadata) مناسب استفاده کنید.

[caption id="attachment_9263" align="aligncenter" width="742"]روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک روش های کاربردی و مهم برای افزایش ترافیک[/caption]

عملکرد سایت خود را بهبود بخشید.

اطمینان حاصل کنید که محتوای سایت شما روی همه دستگاه‌ها به شکل مناسبی نمایش داده می‌شود و تا حد ممکن سرعت سایت خود را بهینه کنید تا منجر به افزایش ترافیک سایت شود.

کلمات کلیدی بهتری را هدف قرار دهید

برای راهبرد بازاریابی محتوایی خود کلمات کلیدی فوق العاده خاصی را هدف قرار دهید. این کار از میزان رقابت در رتبه‌بندی‌های جست‌وجو می‌کاهد و بازدیدکنندگان متناسب بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

[caption id="attachment_9264" align="aligncenter" width="812"]افزایش ترافیک افزایش ترافیک[/caption]

 برای افزایش ترافیک سایت یک جامعه آنلاین ایجاد کنید.

یک تالار گفت‌وگوی آنلاین برای مشتریان خود ایجاد کنید تا با یکدیگر و با برند شما به تعامل بپردازند. این باعث می‌شود که آنها مرتبا به سایت شما سر بزنند که باعث پرورش وفاداری به برند و رشد فروش از طریق ترویج بین خود مشتریان خواهد شد. فقط باید هوشیار باشید که این فعالیتی زمان بر، دشوار و بلندمدت خواهد بود. نیل پتل، همکار مشارکت‌کننده ما در مجله آنلاین کارآفرین تلاش کرد این کار را انجام دهد، اما سرانجام پس از یکسال دست از تلاش کشید. می‌توانید داستان او را در اینجا مطالعه کنید و از درس هایی که گرفت بهره ببرید.

در تالارهای گفت‌وگوی مرتبط با حوزه کاری خود مشارکت کنید.

اگر ترجیح می‌دهید به جای ایجاد تالار گفت‌وگو برای خود، خودتان عضوی از یک تالار گفت‌وگوی مرتبط با حوزه کاری تان شوید، یک تالار گفت‌وگو پیدا کنید و به فعالیت در آن بپردازید. برای پیداکردن یکی از این تالارها به گوگل بروید و عبارت “تالار گفت‌وگوی [حوزه کاری شما]” را جست‌وجو کنید.

به یک گروه وبلاگ نویسی بپیوندید.

برای افزایش ترافیک سایت و جهت جلب توجه بیشتر برای کار خود از سایتی مانند Problogger یا Copyblogger استفاده کنید.

به یک گروه Slack بپیوندید

اصولا Slack یک چت روم بزرگ است. به یک چت روم که متشکل از افراد حرفه‌ای حوزه کاری شما –یا بازار هدف شما- است بپیوندید و به فعالیت بپردازید. اینفهرستی از گروه‌های Slack است که می‌توانید مدنظر قرار دهید.

فرصت نوشتن پست مهمان را در وبلاگ خود ارائه دهید.

مکانی برای ارسال پست مهمان برای افرادتاثیرگذار در وبلاگ خود ارائه کنید. آنها علاوه بر اینکه دیده می‌شوند، یک لینک به وبسایت خود نیز به‌دست می‌آورند، در عوض شما هم بخشی از مخاطبان آنها را به‌دست می‌آورید.

لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر بسازید

لینک هایی بسازید که کاربر را وارد سایت شما می‌کند. لینک‌ها به بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو، ترافیک ارجاعی و برندسازی و افزایش ترافیک سایت کمک می‌کنند.


مطالب مرتبط:

ویدیو ۱۵ گام اساسی برای شروع کسب و کار اینترنتی

چگونه در شبکه های اجتماعی محتوا تولید کنیم

موتور جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟

ساخت بلاگ در وردپرس برای رشد وب سایت های تجاری در شبکه های اجتماعی

منبع: الو پشتیبان - ارائه دهنده مقالات: کارآفرینی - پشتیبان سایت - طراحی و گرافیک

افزونه iThemes Security Pro وردپرس | افزونه فوق امنیتی وردپرس نسخه فارسی

[table id=68 /]

افزونه امنیتی وردپرس Security Pro از آن دسته از افزونه هایی است که جای آن در هیچ سایت وردپرسی نباید خالی باشد. حال اگر می‌خواهید چند قدم از دیگر جلو تر باشید و امنیت وب سایت خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید، بهتر است از نسخه ی حرفه ای افزونه iThemes Security Pro استفاده کنید.

لیست بروزرسانی های افزونه iThemes Security Pro وردپرس

افزونه امنیتی iThemes Security Pro وردپرس در تاریخ ۴/شهریور/۱۳۹۷ به نسخه ۵٫۴٫۸ بروزرسانی شد

افزونه امنیتی وردپرس Security Pro

افزونه فوق امنیتی iThemes Security Pro علاوه بر دارا بودن امکانات نسخه ی رایگان خود، امکانات جدید و جالبی را به شما ارائه می‌کند که می‌تواند در امن کردن سایت وردپرسی شما به شکل چشمگیری موثر باشند. در ادامه سعی می‌کنیم به امکانات بخش های مختلف افزونه iThemes Security Pro اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_9210" align="aligncenter" width="700"]افزونه امنیتی وردپرس دانلود افزونه امنیتی وردپرس[/caption]

محافظت در برابر حملات Brute Force

با استفاده از تنظیمات مخصوص افزونه امنیتی Security pro جلوگیری از حملات بروت فورس در افزونه iThemes Security pro می‌توانید حداکثر دفعات تلاش ناموفق برای ورود به وردپرس را تعیین کنید. به این شک اگر کسی بخواهد با حدس زدن رمز به وردپرس لاگین کند، پس از رسیدن به حداکثر مجاز دفعات تلاش برای ورود، به صورت اتوماتیک بن شده و از دسترسی او به سایت جلوگیری خواهد شد.

تشخیص تغییر فایل ها

اگر کسی بتواند به نحوی به سایت شما نفوذ کند، یکی از اولین کارهای این افزونه امنیتی وردپرس تزریق کد مخرب به فایل های وردپرس شما خواهد بود. با ویژگی File change Detection در افزونه iThemes Security Pro میتوانید از طریق دریافت هشدار های ایمیلی از این مسئله آگاه شوید و در صورتی که وب سایت شما هک شده باشد، به سرعت اقدامات لازم را انجام دهید.

تشخیص خطای ۴۰۴

اگر یک ربات به دنبال تشخیص نقاط آسیب پذیر، وب سایت شما را اسکن کند، بدون شک به تعداد زیادی خطای ۴۰۴ برخورد خواهد کرد. با استفاده از ویژگی ۴۰۴ Detection شما می‌توانید کاری کنید که در صورتی که شخصی در بازه‌ی زمانی مشخص، تعداد زیادی خطای ۴۰۴ دریافت کند، آدرس IP او به صورت اتوماتیک بن شده و از دسترسی او به سیستم جلوگیری شود.

اجبار استفاده از رمز قوی

یکی از موارد پایه ای که می‌تواند منجر به امن تر شدن سایت شما شود، استفاده از رمز های مناسب در سایت است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید کاربران سایت خود را مجبور به استفاده از رمز های قوی و مناسب کنید.

جلوگیری از دسترسی کاربران مشکوک

با استفاده از این ویژگی در افزونه امنیتی Security pro می‌توانید با بن کردن آی پی افراد خرابکار، از دسترسی آن‌ها به سیستم جلوگیری کند. افزونه iThemes Security Pro می‌تواند در صورتی که کاربری سعی در حدس زدن رمز برای ورود به سایت داشته باشد و یا دفعات خاصی با خطای ۴۰۴ مواجه شده باشد، به طور اتوماتیک از دسترسی او به سیستم جلوگیری کند. این افزونه همچنین به blacklist ربات ها نیز مجهز است و از این طریق می‌تواند جلوی دسترسی بات‌هایی که از قبل به عنوان خرابکار شناخته شده‌اند را بگیرد.

[caption id="attachment_9285" align="aligncenter" width="793"]افزونه امنیتی وردپرس افزونه امنیتی وردپرس[/caption][caption id="attachment_9286" align="aligncenter" width="800"]دانلود افزونه امنیتی وردپرس دانلود افزونه امنیتی وردپرس[/caption][caption id="attachment_9213" align="aligncenter" width="1000"]افزونه امنیتی وردپرس افزونه امنیتی وردپرس[/caption]

امکان قرارگیری در حالت Away Mode

اگر قرار است مدتی به ناحیه مدیریت وردپرس خود سر نزنید، با این ویژگی در افزونه Security pro می‌توانید امکان دسترسی به مدیریت وردپرس را برای ساعاتی خاص غیر فعال کنید تا شخص دیگری قادر به ورود به سیستم نباشد. مثلا اگر قصد دارید چند روزی به مسافرت بروید، این امکان می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

تغییر آدرس مدیریت وردپرس

تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس یکی از موارد امنیتی بسیار مهم است. وقتی آدرس ورود به ادمین وردپرس را تغییر می‌دهید، حدس زدن آن برای افراد خرابکار دشوار بوده و باعث میشود کسی نتواند با استفاده از اتک بروت فورس، رمز شما را پیدا کرده و وارد ناحیه مدیریت شود. چرا که شخص خرابکار در این حالت نمیداند از چه آدرسی می‌تواند به ناحیه مدیریت وردپرس دسترسی پیدا کند.

ایجاد بکاپ از دیتابیس

اگر مرتبا از دیتابیس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، می‌توانید مطمئن باشید که در صورت بروز مشکل، اطلاعات شما امن و قابل بازگردانی هستند. با استفاده از این امکان شما می‌توانید بکاپ های دلخواه خود را تنظیم کرده و علاوه بر ذخیره ی آن‌ها بر روی هاست، آن‌ها را به صورت پیوست شده به ایمیل نیز دریافت کنید. برای ایجاد بکاپ های منظم، استفاده از افزونه BackupBuddy هم انتخاب بسیار مناسبی به شمار میرود.

ارسال هشدار های ایمیلی

هرگاه کسی به خاطر داشتن تعداد خاصی لاگین ناموفق به سیستم، بن شود و یا هرگاه فایلی در سایت شما تغییر کند، افزونه امنیتی iThemes Security شما را از طریق ایمیل از این مسئله آگاه خواهد کرد.

اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی

برترین کار آفرین های تاریخ جهان

روش های کارآمد برای طراحی صفحه فرود موثر

آموزش جلوگیری از هک سایت های وردپرسی

تاثیر رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

اصول و استراتژی های بازاریابی محتوا

معرفی چند ابزار برای طراحی حرفه ای بنر های تبلیغاتی

جلوگیری از هک سایت های وردپرسی در هاست اشتراکی

رازهای چگونگی تولید محتوای با کیفیت

تغییر کلید های امنیتی وردپرس

با استفاده از افزونه iThemes Security Pro می‌توانید به سادگی کلید های امنیتی (salt) وردپرس را آپدیت کرده و از این طریق رده ی امنیت سایت خود را بالاتر ببرید.

مقایسه ی فایل ها به صورت آنلاین

قبلا هم اشاره کردیم که افزونه امنیتی Themes Security Pro به قابلیت تشخیص تغییر فایل ها مجهز است. اما امکانی که به تازگی به این افزونه اضافه شده به iThemes Security Pro اجازه میدهد که فایل های هسته‌ی وردپرس را با فایل های موجود در wordpress.org مقایسه کند تا از این طریق مطمئن شود که تغییرات صورت گرفته در این فایل‌ها مخرب نبوده و فایل‌های هسته‌ی سایت شما با فایل های هسته‌ی رسمی وردپرس منطبق هستند.

بهره گیری از سرویس reCAPTCHA گوگل

با بهره گیری از این امکان می‌توانید به بخش‌هایی مثل صفحه ورود وردپرس، ثبت نام کاربران و درج دیدگاه‌ها در وردپرس، امکان استفاده از سرویس ریکپچای گوگل را اضافه نمایید. به این ترتیب از سوء استفاده ربات‌ها از این بخش‌ها جلوگیری به عمل خواهید آورد.

استفاده از لاگین دو مرحله ای Two Factor Authentication

لاگین دو مرحله‌ای یا Two Factor Authentication امکان بسیار مهم و جالبی است. با استفاده از این امکان لایه‌ی امنیتی جدیدی به سایت شما افزوده می‌شود. در صورت استفاده از Two Factor Authentication در زمان ورود به وردپرس لازم است که علاوه بر رمز عبور خود، کدی که بر روی موبایل خود دریافت می‌کنید را نیز به سیستم ارائه کنید. در این حالت حتی اگر کسی رمز شما را حدس هم بزند، به این جهت که نمی‌تواند کد امنیتی دوم را وارد سیستم کند، از ورود وی به وردپرس جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بررسی امنیت کاربران در وردپرس

افراد سودجو و خرابکار، همیشه از طریق اکانت مدیر اصلی وارد وردپرس نمی‌شوند. داشتن یک حساب کاربری ناامن در وردپرس می‌تواند درهای وب سایت شما را به روی انواع خطرهای امنیتی باز کند. با استفاده از امکان بررسی امنیت کاربران در افزونه iThemes security pro شما می‌توانید اکانت های کاربران را به دنبال نقاط نا امن بررسی کرده و از امنیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

این امکان در این افزونه امنیتی وردپرس می‌تواند به شما اعلام کند که کدام کاربران ورود دو مرحله ای را بر روی اکانت خود فعال نکرده‌اند و هر کاربر آخرین بار چه زمانی فعال بوده است. شما می‌توانید به صورت آنی افرادی که وارد سیستم شده اند را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن‌ها را بلافاصله از سیستم بیرون بیاندازید تا مجبور شوند دوباره وارد سیستم شوند. شما می‌توانید نقش کاربران را به صورت آنی تغییر دهید و اکانت هایی که بی کاربرد هستند یا در مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگرفته اند را از سیستم حذف کنید.

اسکن سایت به دنبال بدافزارها – Malware Scanning

افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security Pro برای اسکن سایت از Sucuri SiteCheck استفاده می‌کند. شما می‌توانید با این ابزار برای اسکن سایت خود استفاده کنید. در صورتی که سایت شما به علت وجود Malware در بلک لیست قرار گرفته باشد، بلافاصله از این مسئله اطلاع پیدا کنید. این ابزار همچنین می‌تواند خطاهای احتمالی و آپدیت نبودن نرم افزار سایت را نیز به شما اعلام کند. همچنین در صورت نیاز امکان زمانبندی اسکن‌های روزانه نیز برای شما فراهم شده است. در این حالت در صورت مشاهده مشکل، iThemes Security Pro می‌تواند شما را از طریق ارسال ایمیل از این امر باخبر کند.

[caption id="attachment_9214" align="aligncenter" width="862"]افزونه فوق امنیتی وردپرس دانلود افزونه امنیتی وردپرس[/caption]

در بالا به توضیح برخی امکانات اصلی افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security Pro پرداختیم. اما امکانات این افزونه به همین جا ختم نمی‌شود. لیستی از امکانات کلی این افزونه به همراه امکانات اضافی آن نسبت به نسخه رایگان، برای شما درج شده است. از دیگر افزونه های حرفه ای امنیتی در وردپرس می توان به افزونه وردفنس وردپرس اشاره کرد که با امکانات و قابلیت های بسیار خود می تواند محیط بسیار امنی را در سایت شما به وجود آورد.

امکانات افزونه امنیتی iThemes Security Pro

ویژگی هایی که در زیر درج شده هم در نسخه ی رایگان و هم در نسخه‌ی حرفه‌ای افزونه موجودند.

  • بررسی امنیت سایت تنها با یک کلیک
  • بن کردن کاربران مخرب
  • بن کردن IP ها یا agent های خاص و جلوگیری از دسترسی آنها به سایت
  • تشخیص خطای ۴۰۴
  • مخفی کردن آدرس ورود به ناحیه مدیریت وردپرس
  • تغییر کلید های امنیتی وردپرس
  • حالت Away
  • ایجاد بکاپ از دیتابیس
  • تشخیص تغییر فایل ها
  • حذف اطلاعات سربرگ Windows Live Writer
  • حذف اطلاعات سربرگ RSD
  • حذف هشدار آپدیت از نقش های کاربری خاص در وردپرس
  • غیر فعال کردن خطاهای ورود
  • تغییر نام کاربری admin
  • تغییر ID کاربری که دارای شناسه ۱ باشد
  • تغییر پیشوند جداول وردپرس
  • تغییر مسیر wp-content
  • الزام استفاده از SSL برای نوشته ها، برگه ها و ناحیه مدیریت وردپرس
  • غیر فعال کردن امکان ویرایش فایل در ناحیه مدیریت وردپرس
  • کاهش کامنت های اسپم
  • جلوگیری از حملات بروت فورس
  • جلوگیری از حمله بروت فروس بر روی فایل XML-RPC
  • لاگ های امنیتی
  • ارسال ایمیل های نوتفیکیشن
  • پیام قفل شدن دسترسی قابل سفارشی سازی
  • الزام استفاده از رمز های دشوار
  • بررسی سطح دسترسی فایل ها
  • اسکن بدافزار

امکانات انحصاری افزونه iThemes Security Pro

امکاناتی که در ادامه درج شده تنها در این نسخه یعنی نسخه‌ی حرفه‌ای افزونه (iThemes Security Pro) موجود هستند.

  • ابزارک داشبورد وردپرس
  • یکپارچه سازی با گوگل ریکپچا
  • سیستم لاگین دو مرحله ای یا Two Factor Authentication
  • امکان برون ریزی و درون ریزی تنظمیات
  • امکان بررسی صحت فایل های هسته ی وردپرس به صورت آنلاین
  • امکان زمانبندی اسکن Malware
  • ثبت لاگ عملیات کاربران
  • تغییر موقت نقش کاربر در بازه زمانی خاص
  • یکپارچه سازی با WP-CLI
  • پسورد های دارای تاریخ انقضا
  • بررسی امنیت کاربران
  • و بسیاری امکانات دیگر در افزونه امنیتی وردپرس ...


من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟

شما می توانید با شماره های 02133438480 یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.


مشاوره

[button color="blue" size="big" link="https://crm.aloposhtiban.com/cart.php?a=add&pid=57" icon="fa-download" target="true"]خرید و دانلود فوری افزونه به قیمت ۴۵٫۰۰۰ تومان[/button]


هنوز مشکل دارید؟! در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس

سلام در این مقاله به نحوه ی رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس می پردازیم. این مشکل یکی از مشکلاتی است که ممکن است در هر زمانی به وجود بیاید. که ما در این مقاله به روش های حل این مشکل می پردازیم.

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس

مشکل ورود به مدیریت وردپرس شاید این اتفاق بارها برای شما نیز پیش آمده باشد که بعد از وارد کردن نام کاربری و گذرواژه در پنل مدیریتی وردپرس مجدد به همان صفحه انتقال داده (redirect شده) شدید و صفحه شما تازه سازی (refresh) می شود و شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید به پنل وردپرس وارد شوید.

[caption id="attachment_6996" align="aligncenter" width="600"]رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس [/caption]

 رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس با غیر فعال سازی همه افزونه ها

در بسیاری از موارد افزونه های نصب شده باعث بروز اختلال در وارد شدن به محیط پیشخوان وردپرس می شوند. برای غیر فعال کردن افزونه های وردپرس وارد بخش مدیریت  هاست خودتان شوید. برای این منظور می توانید از ftp account خود نیز استفاده نمایید.

شما می بایست نام پوشه plugins را در آدرس /wp-content/plugins/ به نام دلخواهی مثل plugins_backup تغییر دهید. این تغییر نام باعث می شود که تمامی پلاگین های نصب شده در وردپرس غیرفعال گردد. پیشنهاد می شود مقاله، غیرفعال کردن افزونه های وردپرس زمانی که به پیشخوان دسترسی نداریم را بخوانید.

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس با حذف فایل  htaccess

در بسیاری از موارد فایل .htaccess باعث بروز اختلال در ورود به وردپرس می شود و باعث بروز خطاهایی مانند internal server errors و یا login page refreshing error می گردد. به پنل هاست خود وارد شوید.از فایل .htaccess خود حتما یک نسخه بک آپ تهیه نمایید و سپس بعد از این عمل آن را از هاستتان پاک نمایید.

در صورتی که با پاک کردن این فایل مشکل شما حل شد و با موفقیت به پیشخوان سایت وردپرسی خودتان وارد شدید؛ برای ایجاد یک فایل .htaccess جدید به “تنظیمات>پیوندهای یکتا” بروید بدون هیچ تغییر بر روی ذهیره تغییرات کلیک کنید. تا یک فایل .htaccess جدید برای شما ایجاد شود.

اصول و مبانی طراحی بنر تبلیغاتی

راه کارهای بازاریابی ویدیویی برای رشد کسب‌ وکارها

آموزش رفع مشکل اتصال به پایگاه داده در وردپرس

چگونه مدت زمان ماندن کاربران در سایت را افزایش دهیم

افزونه ی دنبال کردن در شبکه های اجتماعی

خالی کردن زباله دان وردپرس به صورت خودکار

ثبت سایت در موتور جستجوی Yandex

رفع خطای Cannot modify header information

آموزش ساخت Testimonial در وردپرس

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس با کدنویسی

از طریق فایلwp-config.php

در مسیر فایل های اصلی سایت فایلی به منظور پیکربندی وجود دارد که بیشتر با نام wp-config.php این فایلو میشناسیم. خوب برای ایجاد تغییر در این فایل هم باید آن را در حالت ویرایش باز کنید و یکی از کد های زیر رو به این فایل تزریق کنید.
[PHP]
define( 'WP_HOME', 'http:// farishtheme.ir/' );
define( 'WP_SITEURL', 'http:// farishtheme.ir/' );
[/PHP]
از طریق فایل Functons.php

وارد هاست و بخش مدیریت شده و فایل فانکشن را در مسیر قالب وردپرس خود پیدا کرده و آن را در حالت ویرایش باز کرده و کد زیر رو به صورت موقت بهش تزریق کنید. برای این میگیم موقت چون وقتی سایت کاملا بارگذاری شد و وردپرس آدرس نشانی را پیدا کرد دیگر نیازی به استفاده از کد نیست و برای پاک بودن فایل فانکشن قالبتون بهتره کد اضاف شده رو پاک کنید.
[PHP]
update_option( 'siteurl', 'https://farishtheme.ir/' );
update_option( 'home', 'https://farishtheme.ir/' );
[/PHP]

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس با فعال سازی پوسته پیش فرض

در بسیاری از موارد قالب های نصب شده در وردپرس باعث بروز اختلال می شوند. برای مثال زمانیکه نسخه وردپرس خود را به جدیدترین ورژن ارتقا می دهید امکان اختلال وجود دارد و یا زمانیکه قالبی دارید که از طرف پشتیبان قالب نسخه آپدیتی برای آن ارایه می گردد و شما نسخه ارتقا یافته قالب را نصب می کنید باعث بروز اختلال در سایت شما خواهد شد.

برای این منظور شما می توانید قالب نصبی خود را بعد از وارد شدن به بخش مدیریتی هاست خودتان غیر فعال نمایید. جهت متصل شدن به هاست و دسترسی به پوشه های وردپرس از اکانت FTP نیز می توانید استفاده نمایید.

برای غیرفعال کردن پوسته، شما باید وارد پوشه /wp-content/themes/ شده و نام پوسته خودتان را به نام دیگری تغییر دهید. با این کار پوسته فعال فعلی سایت شما غیرفعال میشود و وردپرس یکی از پوسته های پیش فرض (در صورتی که حذف نشده باشند.) را فعال میکند.

در صورتی که با غیرفعال سازی پوسته، مشکل شما حل شد و به پیشخوان سایت وردپرسی خودتان دسترسی پیدا کردید؛ با توسعه دهنده پوسته تماس بگیرید تا مشکل را برای شما رفع کند.

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس با  بروزرسانی لینک سایت

در برخی موارد تعریف site URL باعث بروز اختلال می گردد. برای این منظور وارد پنل هاست خود شوید، فایل wp-config.php را ویرایش نمایید.

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس با  پاک کردن کوکی ها

توجه داشته باشید که وردپرس برای لاگین و وارد شدن به بخش مدیریت از cookie های ذخیره شده در مرورگر شما استفاده می کند. بنابراین اولین و ساده ترین راه برای برطرف کردن این مشکل پاک کردن browser cookies و همچنین کش (cache) مرورگر می باشد.

پس اولین قدم به صورت خلاصه پاک کردن browser cookies and cache می باشد. برای حذف کش در مرورگر گوگل کروم؛ با توجه به شماره های درون تصاویر، مراحل زیر را طی کنید!


مطالب مرتبط:

رفع مشکل آپلود فایل swf در وردپرس

حل مشکل نصب یا آپدیت افزونه ها در وردپرس

رفع خطای تقویم جلالی در وردپرس

افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

منبع: الو پشتیبان - ارائه دهنده مقالات: تبلیغات آنلاین - معلم وردپرس - وبلاگ

مخفی سازی وردپرس با افزونه Hide My WP

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید دراین مقاله به روش مخفی سازی وردپرس می پردازیم. وردپرس با وجود آنکه سیستم بسیار قدرتمند و محبوبی است ، اما گاهی مورد نفوذ برخی افراد قرار می گیرد که این بسیار ناخوشایند است . یکی از مشکلاتی که وبمستران وردپرسی با آن همراه هستند ، فهمیدن استفاده آنها از وردپرس توسط هکران و سایر کاربران می باشد .

مخفی سازی وردپرس

به شما افزونه ای را معرفی می کنیم  که توسط آن قادر به مخفی سازی بخش هایی از وروپرس که کاربران را قادر به فهمیدن استفاده شما از وردپرس می سازد ،خواهید بود . افزونه Hide My WP یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به مخفی سازی تمامی اطلاعات وردپرس از سایت خود خواهید بود . این افرونه با انجام کارهایی مانند از بین بردن کلاس پیشفرض WP ، تغییر آدرس فایل های آپلودی ، تغییر آدرس مطالب و صفحات و … نشانگرهای وردپرس شما را مخفی خواهد کرد . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Hide My WP همراه باشید .

مخفی سازی وردپرس با افزونه  Hide My WP

همانند همیشه افزونه را نصب و فعالسازی کنید. سپس سربرگ جدیدی به نام Hide My WP به بخش تنظیمات پیشخوان وردپرس اضافه میشود. وارد صفحه تنظیمات شوید و برای شروع کار روی تنظیمات> پیوند یکتا بروید و نام نوشته را انتخاب و ذخیره کنید. سپس تنظیمات را مشاهده خواهید کرد، در یک باکس انتخابی چهار گزینه وجود دارد که در تصویر زیر توضیح داده ام.

انتقال مستقیم به صفحه تسویه حساب در ووکامرس

آموزش کار با User Meta در وردپرس

افزایش سرعت اینترنت با تغییر DNS پیش‌فرض به DNS گوگل

پاک کردن سفارشات معلق در ووکامرس و ارسال ایمیل

رمزگذاری و مدیریت لینک های دانلود

معرفی افزونه نماد اعتماد الکترونیکی در وردپرس

آموزش هماهنگ سازی بوت استرپ با فرم تماس ۷

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

رفع خطای Oops! Something went wrong

[caption id="attachment_7072" align="aligncenter" width="650"]مخفی سازی وردپرس با افزونه ی Hide My WP مخفی سازی وردپرس با افزونه Hide My WP[/caption]

قابلیت های افزونه Hide My WP

  • امکان تغییر دایرکتوری تم وردپرس، حذف اطلاعات موضوع از شیوه، جایگزین کلاس های پیش فرض WP و در نهایت آن را کوچک کردن!
  • امکان تغییر دایرکتوری پلاگین ها و هش نام پلاگین ها
  • امکان تغییر بارگذاری لینک آپلود-شامل پوشه، wp-includes لینک آزاکس و غیره
  • امکان تغییر لینک نمایش وردپرس
  • امکان تغییر پیوند همیشگی نویسنده (و یا غیر فعال کردن آن!)
  • امکان تغییر و یا غیر فعال کردن فید
  • قابلیت مخفی کردن همه فایل های وردپرس و دیگر فایل ها!
  • قابلیت غیر فعال کردن آرشیو وردپرس، دسته ها، برچسب ها، صفحات، پست، و غیره
  • خیلی آسان هر یک از عبارات جایگزین را در فایل خروجی HTML سایت خود بگذارید!
  • اطلاع دادن به شما درباره سایت وردپرس خودتان (همراه با جزئیات بازدید کننده مانند IP، عامل کاربر، ارجاع و حتی نام کاربری!)
  • فشرده سازی خروجی HTML و حذف نظرات در کد منبع
  • حذف متا اطلاعات وردپرس از هدر و خوراک
  • تغییر ایمیل پیش فرض وردپرس
  • صفحه سفارشی ۴۰۴!
  • حذف کلاس های منو های غیر ضروری
  • پاک کردن کلاس های بادی

[button color="blue" size="medium" link="http://downloads.wordpress.org/plugin/hide-my-wp.zip" icon="fas fa-download" target="true"]دانلود افزونه[/button]

[button color="black" size="medium" link="http://wordpress.org/plugins/hide-my-wp/" icon=" far fa-eye" target="true"]مشاهده مشخصات[/button]

امیدواریم مطلب مخفی سازی وردپرس با افزونه Hide My WP مورد توجه شما قرار گرفته باشد و برای شما کاربردی و مفید باشد.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

تغییر نام کاربری در وردپرس

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید. در این مقاله به آموزش تغییر نام کاربری در وردپرس می پردازیم. ثبت نام و وارد شدن کاربران در وبسایت های وردپرسی یکی از مهم ترین قسمت های وردپرس است که مدیران وبسایت ها از آن استفاه ی زیادی می کند. و همینطور بسیاری از توسعه دهندگان وردپرس با استفاده از قابلیت عضویت کاربران که در هسته ی وردپرس تعبیه شده پلاگین های کاربردی و مهمی را ارایه می کنند که توسط آن‌ها می توانید قسمت های مختلف وب سایت وردپرسی خود را توسعه و پیشرفت دهید.

تغییر نام کاربری در وردپرس

یکی از مشکلات که وبمستران وبسایت های وردپرسی با آن ‌مواجه می شوید، محدودیت تغییر نام کاربری افراد است که در وردپرس وجود ندارد و باید به صورت دستی از طریق دیتابیس صورت می گیرد. در این آموزش افزونه ی معرفی کنیم که با آن قادر به تغییر نام کاربری کاربران سایت از طریق پیشخوان خواهید بود.

تقسیم بندی فایلهای XML بزرگ برای درون ریزی در وردپرس

ریدایرکت تصاویر وردپرس به پست اصلی برای افزایش سئو

افزونه برای مدیریت موجودی انبار ووکامرس

معرفی و راه اندازی Google AMP در وردپرس

رفع مشکل ارسال ایمیل در وردپرس

تبدیل دسته بندی های وردپرس به طبقه بندی Taxonomy

ارسال خبرنامه در وردپرس

ساخت سیستم پرسش و پاسخ

گزارش فعالیت ها در وردپرس

تغییر نام کاربری در وردپرس با افزونه Username Changer

افزونه Username Changer یک پلاگین مهم و کاربردی برای وردپرس می باشد که به شما کاربران وردپرسی قابلیت تغییر نام کاربری کاربران وبسایت وردپرسی شما را می دهد و دیگر نیازی به تغییر نام کاربری از طریق دیتابیس ندارید برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب تنظیمات آن از طریق بخش تنظیمات > Username Changer قابل دسترسی خواهد بود و همچنین کاربران از طریق بخش ویرایش پروفایل می توانند نام کاربری خود را در صورت اجازه دادن شما در بخش تنظیمات تغییر دهند: (مقاله نحوه ساخت پروفایل حرفه‌ای در وردپرس را در اینجا بخوانید)

[caption id="attachment_7156" align="aligncenter" width="544"]تغییر نام کاربری در وردپرس با افزونه Username Changer تغییر نام کاربری در وردپرس با فزونه  change username[/caption]


Allowed Roles:

در این بخش می توانید سطح کاربرانی که قادر به تغییر نام کاربری خود هستند را تغییر کنید.

Minimum Length:

این بخش به شما کمک می کند تا حداقل حروف استفاده شده در نام کاربری را تعیین کنید.

پس از فعال کردن این افزونه به قسمت “ویرایش شناسنامه من” بروید.

[caption id="attachment_7153" align="aligncenter" width="705"]تغییر نام کاربری در وردپرس تغییر نام کاربری در وردپرس با فزونه  change username[/caption]


همان‌طور که تماشا می‌کنید، گزینه‌ی جدیدی در مقابل فیلد نام کاربری اضافه شده است. که با کلیک بر روی آن (گزینۀ change) فیلد باز شده و شما می‌توانید نام کاربری خود را ویرایش کنید.

[caption id="attachment_7155" align="aligncenter" width="664"]تغییر نام کاربری در وردپرس با افزونه Username Changer تغییر نام کاربری در وردپرس با فزونه  change username[/caption]

پس از وارد کردن نام کاربری جدید حتما روی گزینۀ ” change ” کلیک کرده و پس از آن ویرایش شناسنامۀ من را انتخاب کنید تا تغییرات ثبت شود

[button color="blue" size="medium" link="http://downloads.wordpress.org/plugin/username-changer.3.1.3.zip" icon="fas fa-download" target="true"]دانلود افزونه[/button]

[button color="black" size="medium" link="http://wordpress.org/plugins/username-changer/" icon=" far fa-eye" target="true"]مشاهده مشخصات[/button]

امیدواریم مطلب تغییر نام کاربری در وردپرس با فزونه  change username مورد توجه شما قرار گرفته باشد و برای شما کاربردی و مفید باشد.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید