افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر اولین و پر فروش ترین افزونه وردپرس در زمینه ساخت صفحات سایت وردپرسی است که امکان تغییر چیدمان کلی سایتتان را بصورت Drog & Drop فراهم می کند و شما بدون داشتن دانش کد نویسی می توانید سایتتان را به سبک و شیوه دلخواه خودتان طراحی کنید.با افزونه Visual composer ، کنترل کاملی در طراحی سایت وردپرس خود خواهید داشت.

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer

افزونه کاملا فارسی صفحه ساز گرافیکی یا ویژوال کامپوزر پرفروش ترین پلاگین سایت codecanyon هست که در بیش از ۸۰۰۰۰ سایت استفاده می شود و یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرسی است، با کمک این افزونه شما می توانید بدون داشتن کوچکترین دانش برنامه نویسی صفحه سایت وردپرسی خود را از صفر به صورت حرفه ای بنا نهاده و همانطور که می خواهید به آن شکل دهید ، در واقع این افزونه دنیای صفحات وردپرسی را دگرگون کرده است. حدود ۹۰ درصد ازصفحه سازهایی که همراه قالبهای مختلف ارائه می شود افزونه Visual Composer میباشد.در ادامه به ویژگی های این افزونه خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/visual-composer-plugin



بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro

یکی از بهترین روش های بهینه سازی تصاویر در وردپرس  و کاهش حجم تصاویر سایت وردپرسی و افزایش سرعت بارگذاری سایت استفاده از افزونه wp smush pro است. در این مقاله به آموزش افزونه WP Smush که یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس است خواهیم پرداخت.

بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro

تصاویر، وب سایت وردپرسی شما را زیبا و جذاب می کنند. اما همین تصاویر اگر برای استفاده در وب سایت بهینه سازی نشده باشند، می توانند تأثیر منفی در عملکرد سایت شما گذاشته و سرعت بارگذاری آن را کاهش دهند. همانطور که می دانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه بندی سایت ها است. به همین دلیل فشرده سازی تصویر یکی از کارهایی است که برای سئو سایت الزامی بوده و افزونه های فشرده سازی تصویر از جمله افزونه های سئو وردپرس نیز هستند.

فشرده سازی تصویر یکی از مهمترین کارهایی است که باید به صورت مرتب بر روی تصاویر صورت گیرد. خوشبختانه مجموعه ای از بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وجود دارند که تصاویر سایت وردپرسی شما را پردازش کرده و آنها را برای استفاده در وب بهینه سازی می کنند. افزونه wp smush pro یکی از این افزونه ها است.بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush افزونه ای است که به شما امکان بهینه سازی تصاویر سایت تان بدون تغییر دادن کیفیت آنها را می دهد. کار با این افزونه بسیار آسان است و به محض آپلود تصاویر، آنها را بهینه و فشرده سازی می کند.افزونه سئوی تصاویر در وردپرس wp smush pro ساده ترین و آسان ترین روش برای فشرده سازی تصاویر و بالا بردن عملکرد وب سایت برای مبتدی ها است. قبلا آموزش افزونه صفحه ساز المنتور Elementor را منتشر کردیم.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/seo-images-in-wordpress



افزونه صفحه ساز المنتور Elementor

صفحه ساز المنتور Elementor یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است.بااین افزونه طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید.

افزونه صفحه ساز المنتور Elementor

افزونه المنتور حرفه ای یک پلاگین کاربردی و مفید است. این افزونه وردپرس به طور ویژه برای آن دسته از صاحبان سایت است که حوصله و وقت لازم برای درگیر شدن با کدنویسی‌های HTML و CSS را ندارند. این افزونه صفحه‌ساز وردپرس حرفه ای، به شما گنجینه ای از قابلیت‌ها و ابزارک‌ها را ارائه می‌کند.به کمک قابلیت ها، قادر خواهید بود انواع صفحات وردپرس را به دلخواه خود تغییر شکل دهید. دارا بودن بیش از ۶۰ ابزارک اختصاصی در افزونه Elementor Pro ، سبب می شود دست شما در طراحی سایت‌تان به اندازه کافی باز باشد. بنابراین بیش از این وقت خود را صرف چالش با کدنویسی نکرده و صرفا با المنتور حرفه‌ای، پا به دنیای نوینی از طراحی وب بگذارید.استفاده ازاین افزونه نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد،تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/elementor-planner-page-builder



سئوی وردپرس با افزونه yoast seo

افزونه سئوی وردپرس یواست یا افزونه yoast seo  یک افزونه حرفه‌ای برای وردپرس است. می‌توان با قطعیت گفت بهترین افزونه سئو موجود در دنیاست.که در این مقاله شما را با این افزونه کاربردی آشنا خواهیم کرد.

یکی از مهم‌­ترین دلایلی که باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما می‌شود داشتن سئو بالا در گوگل است، سئو بالا سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مستقیما به وب­‌سایت شما راهنمایی می­‌شوند این موضوع به شما کمک می­‌کنه یک سایت حرفه‌­ای داشته باشید. این موضوع برای صاحبان وب­‌سایت­‌های فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد چرا که داشتن سئو بالا به معنای داشتن بازدیدکننده بیشتر و درنتیجه فروش بیشتر رو به دنبال دارد که باعث رونق کسب و کار آن­ها می­‌شود.اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید و یا وردپرس رو نصب کردید پیشنهاد می­‌کنیم در مرحله اول اقدام به بالا بردن سئو سایت خودتون کنید، افزونه­‌های زیادی برای افزایش سئو سایت وجود داره که یکی از مهم­‌ترین‌های این افزونه yoast seo premium هست که شما می­‌تونید برای پیشرفت کسب و کار خودتون از این افزونه استفاده کنید.

سئوی وردپرس با افزونه yoast seo

بدون شک بهترین و قدرتمندترین افزونه سئو در وردپرس افزونه یوا‌‌ست سئو نسخه حرفه ای می باشد. این افزونه همچنین محبوب ترین و نام آشنا ترین افزونه سئو در بین وردپرسی هاست. افزونه yoast seo premium در دنیا بهترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای سئو وب سایت وردپرسی می باشد. افزونه یواست سئو وردپرس یکی از ضروری ترین افزونه هایی است که باید بعد از نصب وردپرس روی آن نصب گردد. به این دلیل که ارزش یک سایت به رتبه سئو آن بستگی دارد. بدون نصب افزونه های سئو سایت شما هیچوقت به آن ورودی گوگل دلخواه شما نخواهد رسید. چون متا تگ های مورد نیاز سئو در سایت شما پیدا نخواهد شد.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/yoast-seo-premium-plugin


بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه WP Rocket

با استفاده از افزونه wp rocket می توانید افزایش سرعت سایت وردپرس را در در تست هایی که برای مقایسه این افزونه با سایر افزونه های مشابه افزایش سرعت انجام دادیم ، راکت سرسختانه و قدرتمندانه نتایج چشمگیر تری داشت. همچنین این افزونه امکانات بیشتری نسبت به افزونه های مشابهی در اختیار وبمستران میگذارد و شما می توانید با کمک این افزونه پایگاه داده سایتتان را هم بهینه کنید.

می دانستید که برای اینکه یک بازدید کننده وبسایتتان را مشاهده کند و از تصمیمش منصرف نشود به طور میانگین فقط 7 ثانیه زمان دارید،اگر بخواهیم استانداردتر بگوییم باید بگوییم 5 ثانیه، وافعیت تلخی است ولی باید پذیرفت. خوشبختانه راه حلی برای این مشکل وجود دارد و ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا مشکل سرعت سایتتان را با وردپرس راکت برطرف کنید.قبلا آموزش شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با Theme My Login را منتشر کردیم.

افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه WP Rocket

افزونه wp rocket بهترین افزونه ای است که برای افزایش سرعت سایت وردپرس ساخته شده است و اگر مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی می برید. که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند.و دیگر نیازی نیست وقت خود را برای مبارزه با افزونه های پیچیده و تنظیمات آنها صرف کنید! با نصب افزونه WP Rocket می توانید نتیجه مطلوبی بگیرید.

برای توضیحات بیشتر درمورد این خطا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://wpposhtiban.ir/optimize-and-speed-up-wordpress-site