چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر ایجاد کنیم؟

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر می پردازیم.یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کار برای رشد بیشتر مهم است، اما چگونه می توان یک کارآمد را ایجاد کرد؟در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

هیچ مشکلی وجود ندارد که در بخش تدوین استراتژی بازاریابی کسب و کارتان بازاریابی دیجیتال را هم قرار دهید. به این ترتیب شما توانایی جذب کردن مصرف کنندگان و کسب‌و‌کارهایی که همیشه آنلاین هستند را خواهید داشت.

این چشم انداز می‌تواند سرعت شما را هنگامی‌که کسب و کارتان در حال توسعه است، چند برابر کند. بازاریابی دیجیتال امروزه از روش های مختلفی انجام می‌شود. شما چگونه می‌خواهید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را ایجاد، تنظیم و حفظ کنید.

[caption id="attachment_13632" align="aligncenter" width="726"] استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال[/caption]

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ اقداماتی است که کمک می‌کند به اهدافتان دست پیدا کنید. اصطلاح “استراتژی” به نظر ترسناک است، اما تاثیر یک استراتژی دیجیتال درست، برای یک کسب‌و‌کار بسیار شگفت انگیز است.به عبارت ساده‌تر، استراتژی یک برنامه‌ عملیاتی برای رسیدن به یک یا چند هدف مطلوب است. به طور مثال، هدف اصلی شما ممکن است منجر به افزایش ۲۵ درصدی مخاطبان شما نسبت به سال گذشته شود.بسته به مقیاس کسب‌و‌کار شما، استراتژی بازاریابی شما شامل چندین هدف و بخش‌های مختلف می‌گردد، اما داشتن نگاه ساده به استراتژی نیز به شما کمک می‌کند به اهدافتان دست پیدا کنید.

[caption id="attachment_13634" align="aligncenter" width="733"]استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال[/caption]

معرفی انواع بک لینک backlink

بهترین موتورهای جستجوی عکس کدام اند؟

بخش پنجاه و سوم-HTML SEE

آینده جستجو اینترنتی چگونه خواهد بود؟

افزونه Ultimate Addons Visual Composer وردپرس | افزونه مکمل صفحه ساز ویژوال کامپوزر

بخش پنجاه و چهارم- خلاصه HTML

۶ نکته برای افزایش سرعت سایت وردپرسی

بررسی خطاهای رایج در وردپرس( بخش اول )

بخش پنجاه و پنجم-دسترسی به HTML

پنج مرحله برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر

۱- تعریف کنید

اولین گام این است که اهداف کسب و کار خود را به نحوی مشخص کنید که از مراحل بعدی مورد نیاز برای رسیدن به آنها مطلع شوید.

  • کسب و کار شما چه چیزی را می خواهید بهبود بخشد؟
  • چگونه می تواند این طرح را عملی کنید؟

مجموعه ای از سوالات می تواند به پاسخ های درست منجر شود یا حتی سوالات جدیدی را که ممکن است در ابتدا فکر نکنید ایجاد کنید. این به شما درک بهتر اینکه چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند، انگیزه ای برای ادامه کار در جهت رشد کسب و کار به شما می دهد.

۲- تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل باید به شما در مورد اطلاعات بیشتر کمک کند:

  • کسب و کار
  • اهداف
  • دارایی های موجود

ممکن است یک ایده خوب با ایجاد شخصیت های خریدار، نمونه ای از مشتریانی باشد که در تلاش برای رسیدن به آن هستید. تجزیه و تحلیل پروفایل های آنها، نیازهای آنها، انتظارات آنها می تواند به شما کمک کند تا به طور موثرتری به آنها دسترسی پیدا کنید، بنابراین لازم نیست این مرحله را نادیده بگیرید.شما همچنین می توانید با تجزیه و تحلیل دارایی های موجود و کانال های بازاریابی دیجیتال برای پیدا کردن آنچه که شما قبلا به دست آورده اید، چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد.

دارا بودن رسانه

این به دارایی های دیجیتالی که کسب و کار شما صاحب می شود اشاره دارد. این شامل وب سایت شما، حضور اجتماعی شما، وبلاگ شما، محتوای بصری شما و هر چیز دیگری که متعلق به کسب و کار شماست.کانال های متعلق به شما یک بخش حیاتی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما هستند، زیرا آنها نقطه شروع حضور شما و آنچه که در طول رشد آن می توانند به دست آورند.

رسانه های به دست آمده

رسانه های تولیدی MEarted به آنچه که از سوی دیگران در مورد کسب و کار شما کسب کرده اند اشاره می کنند و ممکن است شامل بررسی، ذکر، اشتراک، پوشش PR، پست مهمان و هر چیز دیگری که از طریق گفتار به دست آمده است.تجزیه و تحلیل از رسانه های موفق ترین شما می تواند درک خوبی از گام های بعدی در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال و چگونگی دستیابی به اهداف خود را از طریق منابع موثر ارائه دهد.

رسانه پرداخت شده

رسانه های پرداخت شده به آنچه که از طریق ارتقاء پرداختی به دست آورده اند اشاره می کنند و ممکن است شامل Google AdWords، پست های اجتماعی پرداخت شده، تبلیغات بومی و هر چیز دیگری باشد که شامل افزایش دید با پرداخت اضافی برای آن می شود.از هر پلت فرم برای تجزیه و تحلیل موفقیت آن استفاده کنید و تصمیم بگیرید که کدامیک از آن ها بر اساس اهداف، بودجه یا اثربخشی هر کدام تمرکز کنند.

۳- نقشه

مستند سازی اهداف و دارایی های موجود منجر به برنامه ریزی واقعی راهبرد بازاریابی دیجیتال می شود.

  • چگونه می توان اهداف را عملی کنید؟
  • اولویت های اصلی هنگامی که شما با بازاریابی دیجیتال شروع می کنید چیست؟
  • باید از کدام کانال ها استفاده کنید؟
  • به چه تعداد اعضای کمپین نیاز دارید؟
  • آیا می توانید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را شرح دهید؟

یک تقویم بازاریابی دیجیتال می تواند برای کمک به شما در برنامه ریزی مراحل بعدی شما مفید باشد و همچنین ممکن است به شما کمک کند که نقاط عطف تلاش های خود و اقدامات در حال انتظار برای هر کمپین را پیگیری کنید. علاوه بر این، انواع مختلفی از برنامه هایی وجود دارد که می تواند استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود را تسهیل کند، و هر کدام از کاربردهای مختلفی دارد:

  • برنامه های هفتگی و روزانه عملیاتی
  • طرح های کمپین
  • برنامه های سالانه
  • چشم انداز دراز مدت

هر برنامه به اهداف نهایی خود کمک می کند و حتی اگر به نظر می رسد وقت زیادی صرف ایجاد آنها می شود، پاداش ها ممکن است به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبای خود خارج شوید.با توجه به Smart Insights، تنها ۳۲ درصد از شرکت ها یک طرح سالانه برای بازاریابی دیجیتال را ایجاد می کنند، و درصد آن ها حتی کوچکتر (۱۰ درصد) است که شمارش کسانی را که فکر می کنند یک برنامه بلند مدت هستند.این ممکن است با تغییرات مداوم در بازاریابی دیجیتال توجیه شود، اما ممکن است مفید باشد که طرح پیشنهادی برای سالهای آینده برای کمک به کسب و کار شما اهداف وسیعتری داشته باشد.

[caption id="attachment_13633" align="aligncenter" width="499"]استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال[/caption]

۴- اجرا

این مرحله ای است که برنامه ریزی عملی می شود. طرح دقیق تر، شانس بیشتری برای لذت بردن از اجرای آن و جلوگیری از هر گونه عمل است.هنگامی که یک کمپین آماده راه اندازی است، تیم باید برای همکاری برای تکمیل وظایف و اطمینان از دستیابی به اهداف، آماده باشد. برنامه ریزی قبلی همیشه مفید است، اما این بدان معنا نیست که باید در هر جزئیات دنبال شود.

در هنگام اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال، همیشه باید برای آزمایش، خلاقیت و یا واکنش حتی اگر تغییری در آخرین لحظه وجود داشته باشد، برای آزمایش وجود داشته باشد.

  • آیا یک کانال وجود دارد که به همان اندازه که شما انتظار می رود کار نمی کند؟
  • آیا یک فرصت جدید پیدا کردید که می تواند برای کمپین شما مفید باشد؟
  • آیا تغییراتی در اهداف تعیین شده شما وجود دارد؟
  • آیا واقعا مخاطبان خود را می شناسید؟

اگر برای هر یک از سوالات فوق تردید دارید، هنوز می توانید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در زمان اجرای آن تنظیم کنید، در صورتی که تمامی تیم ها انعطاف پذیر هستند تا تغییرات لازم را انجام دهند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

ssl چیست؟ و چطور گواهینامه ssl دریافت کنیم؟

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز، در این مقاله به بررسی و توضیح راجع به SSL می پردازیم و البته نحوه دریافت گواهینامه ssl را هم به صورت گام به گام برایتان توضیح می دهیم. احتمالا می دانید که(SSL (Secure Sockets Layer یک پروتکل امنیتی استاندارد برای ایجاد لینک های رمز شده بین یک وب سرور و یک مرورگر در ارتباطات آنلاین است. استفاده از فن آوری SSL تضمین می کند که تمام داده های ارسال شده بین سرور وب و مرورگر رمزگذاری شده، باقی می ماند. یک گواهینامه ssl برای ایجاد اتصال SSL ضروری است. حال باید ببینیم مراحل درخواست این گواهینامه به چه شکل است.

مراحل درخواست گواهینامه SSL:

زمانی که می‌خواهید SSL را روی وب سرور خود فعال کنید، باید همه جزئیات مربوط به هویت وب سایت خود و شرکت تان را مشخص کنید. پس از این، دو کلید رمزنگاری ایجاد می‌شوند - یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی .گام بعدی ارائه درخواست  CSR  (درخواست امضای گواهی ) است، که یک فایل داده ای است که شامل اطلاعات شما و همچنین کلید عمومی شما است. سپس صادر کننده گواهینامه CA اطلاعات شما را تأیید می کند. پس از تأیید صحت تمام جزئیات، گواهینامه ssl صادر می شود. SSL جدیدا صادر شده با کلید خصوصی شما سازگار خواهد بود. از این نقطه به بعد، یک لینک رمزگذاری شده توسط وب سرور شما بین وب سایت شما و مرورگر وب مشتری ایجاد می شود.
به صورت عینی حضور آیکون قفل در نوار آدرس نشان دهنده حضور یک پروتکل SSL و یک تبادل اطلاعات رمزگذاری شده می باشد. با کلیک بر روی آیکون قفل، برای کاربر / مشتری ، اطلاعاتی درباره SSL شما نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که گواهینامه SSL تنها پس از احراز هویت مناسب، به شرکت ها یا افراد قانونی پاسخگو صادر می شود.

گواهینامه SSL شامل نام دامنه شما، نام شرکت شما و موارد دیگر مانند آدرس شما، شهرت و کشور شماست. همچنین تاریخ انقضاء SSL plus و جزئیات صادر کننده  CAرا نشان می دهد. هر بار که یک مرورگر ارتباطی با یک وب سایت ایمن SSL ایجاد می کند،مرورگر ابتدا گواهینامه SSL سایت را برای بررسی اینکه آیا هنوز معتبر است، ارزیابی می کند. همچنین بررسی می کند که CA مورد اعتماد مرورگر است یا نه و آیا این گواهی‌نامه توسط وب سایتی که برای آن صادر شده‌ است مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر جواب هر یک از این بررسی ها منفی باشد، هشداری برای کاربر نمایش داده می شود، که نشان می دهد وب سایت مطابق با یک گواهی معتبر SSL امن نیست.

گواهینامه SSL / TLS چیست؟

[caption id="attachment_13690" align="aligncenter" width="740"]گواهینامه ssl چیست؟ گواهینامه ssl[/caption]


گواهینامه SSL یا TLS که مخفف (Transport Layer Security ) است، فایل های داده ای هستند که یک کلید رمزنگاری را به جزئیات یک سازمان متصل می کنند. هنگامی که گواهینامه SSL / TLS در یک سرور وب نصب می شود، اتصالی امن بین سرور وب و مرورگری که به آن متصل می شود را برقرار می کند. آدرس اینترنتی وب سایت به جای"http"  با "https" شروع می شود و یک قفل در نوار آدرس نشان داده می شود. اگر وب سایت از اعتبار سنجی گسترش ‌یافته (EV) استفاده کند، آنگاه مرورگر ممکن است یک نوار آدرس سبز را نشان دهد.

چرا به گواهینامه ssl نیاز داریم؟

اینترنت فرصت های کسب و کار جهانی جدیدی را برای شرکت های تجاری آنلاین ایجاد کرده است. با این حال، این رشد همچنین باعث جذب کلاهبرداران و مجرمان اینترنتی شده است که آماده بهره برداری از هر گونه فرصت برای سرقت حساب های بانکی و جزئیات کارت ها هستند. حتی یک هکر با مهارت متوسط به آسانی می تواند ترافیک را از بین ببرد و آن را بخواند مگر اینکه ارتباط بین یک مشتری (مانند مرورگر اینترنتی) و یک وب سرور رمزگذاری شده باشد.

پروتکل SSL برای چه مواردی استفاده می شود؟

پروتکل SSL توسط میلیون ها کسب و کار آنلاین برای محافظت از مشتریان خود و اطمینان از اینکه معاملات آنلاین آنها محرمانه خواهد ماند، استفاده می شود. هنگامی که کاربران قصد دارند داده های محرمانه خود از جمله اطلاعات شخصی، رمزهای عبور یا جزئیات کارت اعتباری را ارائه دهند، باید از یک صفحه وب رمزگذاری شده استفاده کنند. تمام مرورگرهای وب توانایی برقراری ارتباط با سایت های ایمن را تا زمانی که گواهینامه اعتبار سایت  CA صادر شود، دارند.

پروتکل SSL چگونه کار می کند؟

گرافیک زیر توضیح می دهد که چگونه گواهی SSL در یک وب سایت کار می کند.

پروتکل SSL چگونه کار می کند؟


  • یک کاربر نهایی از مرورگر خود یک اتصال امن به یک وب سایت  را می خواهد مثلا (https://www.example.com) ایجاد کند.
  • مرورگر آدرس IP این سایت را از یک سرور DNS دریافت می کند و سپس یک اتصال ایمن به وب سایت را درخواست می کند.
  • برای شروع این اتصال امن، مرورگر درخواست می کند که سرور خود را با ارسال کپی از گواهی SSL خود به مرورگر مشخص کند.
  • مرورگر گواهی را بررسی می کند تا مطمئن شود:
  1. که توسط یک صادر کننده معتبر CA امضا شده است.
  2. که اعتبار آن منقضی یا لغو نشده باشد.
  3. استانداردهای امنیتی مورد نیاز در طول کلید و موارد دیگر آن را تایید کنند.
  4. دامنه ذکر شده در گواهینامه منطبق با دامنه ای باشد که توسط کاربر درخواست شده است.

مراحل پروتکل SSL


  • هنگامی که مرورگر تایید می کند که وب سایت قابل اعتماد است، یک کلید جلسه متقارن ایجاد می کند که با کلید عمومی در گواهی وب سایت رمزگذاری می شود. کلید جلسه سپس به سرور وب ارسال می شود.
  • سرور وب برای رمزگشایی کلید جلسه متقارن از کلید خصوصی خود استفاده می کند.
  • سرور یک تأیید را ارسال می کند که با کلید جلسه رمزگذاری شده است.
  • از هم اکنون، تمام داده های ارسال شده بین سرور و مرورگر رمزگذاری شده و امن هستند.

آموزش ایجاد یک صفحه تمام عرض در WordPress

بخش پنجاه و هشتم-خصیصه های HTML

۷ راه حل برای رفع مشکلات یک سایت وردپرس هک شده /بررسی علل رایج هک وردپرس

بخش  پنجاه و هفتم-دسته بندی html

آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس

بخش پنجاه و ششم-HTML به صورت الفبا

۱۱ راه ساده برای افزایش سرعت وردپرس و بهبود عملکرد آن

۴ موتور جستجوی امن برای کودکان

بررسی خطاهای رایج در وردپرس (بخش دوم)

چگونه SSL را در وب سایت مان اجرا کنیم؟

پیاده سازی SSL برای یک وب سایت بسیار ساده است! نصب معمولی گواهینامه SSL شامل مراحل زیر است:

مرحله ۱: دریافت گواهینامه

برای پیاده سازی پروتکل امنیت SSL / TLS در وب سایت شما، باید یک گواهی نامه از یک ارائه دهنده معتبر CA دریافت و نصب کنید. یک CA معتبر، گواهی ریشه خودرا در همه برنامه های اصلی ذخیره می کند. به این معنی که گواهی خریداری شده توسط مرورگرهای اینترنتی و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده بازدید کنندگان وب سایت شما مورد اعتماد خواهد بود. شما همچنین باید تصمیم بگیرید کدام نوع گواهی مناسب شماست.

گواهی تک دامنه: 

صرفا به شما این امکان را می دهد که تنها امنیت یک نام دامنه کاملا مشخص (FQDN) را تأمین کنید.

گواهی wildcard:

یک دامنه واحد و زیردامنه نامحدود آن دامنه را، تضمین می کند. برای مثال، یک گواهی wildcard برای '.domain.com' همچنین می تواند برای امن کردن 'payments.domain.com'، 'login.domain.com'، 'anything-else.domain.com' استفاده شود.

گواهینامه های چند دامنه (Multi-domain certificates):

اجازه می دهد تا صاحبان وب سایت ها برای چندین دامنه متمایز در یک گواهینامه ایمن شوند. به عنوان مثال، یک MDC می تواند برای محافظت از domain1.com، domain2.com، domain3.co.uk، domain4.net و.... استفاده شود.

گواهینامه های اعتبار سنجی پیشرفته(Extended Validation certificates):

بالاترین سطح امنیت، اعتماد و تبدیل مشتری را برای کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهد. به همین دلیل، طراحان گواهینامه EV روش خاصی برای تمایز قائل شدن بین دارندگان این گواهینامه با دارندگان دیگر گواهینامه ها طراحی کرده اند تا به وضوح میزان اعتبار وب سایت را به بازدید کنندگان نشان دهند.  این روش عبارت است از اینکه وقتی فردی از یک وب سایت بازدید می کند که از EV SSL استفاده می کند، نوار آدرس در مرورگرهای بزرگ مانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کروم سبز خواهد شد.

مرحله ۲: گواهینامه ssl خود را فعال و نصب کنید

هنگامی که گواهینامه SSL از میزبان وب خریداری می شود، فعال سازی آن توسط میزبان وب مورد توجه قرار می گیرد. مدیر وب سایت همچنین می تواند SSL را از طریق مدیر میزبان وب (WHM) یا cPanel  فعال کند. در داشبورد WHM گزینه SSL / TLS را انتخاب کنید و گزینه ایجاد گواهی SSL و درخواست امضای گواهی (Generate SSL Certificate and Signing Request) را انتخاب کنید. بعد، کلید خصوصی خود را تولید کنید و فرم درخواست امضای گواهی  (CSR)را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که نام دامنه خود را در جعبه "میزبان برای گواهی "یا (Host to make cert for) درخواست کنید .

برای خرید یک گواهینامه باید این CSR را به مرجع CA خود ارسال کنید. اطلاعات تکمیلی را باید از فروشنده اعتبار خود دریافت کنید، بخصوص که نصب این گواهی در سرور های مختلف از جمله مانند Apache، Apache Cobalt، BEA، C2Net Stronghold، Ensim، F5، Hsphere، IBM، Microsoft، Netscape / Sun، Novell، Plesk، Accelerator SSL، Website Pro متفاوت است.

مرحله ۳: به روز رسانی وب سایت از HTTP به HTTPS

وب سایت شما اکنون قادر به استفاده از HTTPS است! شما اکنون باید وب سایت خود را پیکربندی کنید تا بازدیدکنندگان که به این سایت دسترسی پیدا می کنند به صورت خودکار به نسخه HTTPS هدایت شوند. سرویس دهنده های موتور جستجو مانند Google در حال حاضر مزایای سئو را برای صفحات SSL ارائه می دهند، لذا تلاش برای ارائه خدمات ssl به تمام صفحات در سایتتان از طریق HTTPS، ارزش زحمتش را دارد.

چه کسی گواهینامه ssl را صادر می کند؟

[caption id="attachment_13739" align="aligncenter" width="658"] چه کسی گواهینامه ssl[/caption]


یک مرجع صدور گواهینامه یا مرجع گواهی CA ، گواهینامه SSL را صادر می کند. در دریافت درخواست ، CA دو عامل را تایید می‌کند :

۱- هویت قانونی تشکیلات اقتصادی یا شرکتی که به دنبال گواهی است.

۲- و اینکه آیا متقاضی دامنه مذکور در گواهی‌نامه را، کنترل می‌کند یا نه.

گواهی‌های SSL صادر شده به یک گواهی "ریشه معتبر " متعلق به CA، متصل می شوند. اکثر مرورگرهای وب سایت‌های اینترنتی مثل مرورگرهای فایرفاکس ، Chrome ، Internet Explorer ، مایکروسافت Edge و سایرین این گواهی‌های ریشه را در انبار گواهی خود دارند. تنها در صورتی که زنجیره‌های گواهی وب سایت به یک ریشه در انبار گواهی متصل شوند، مرورگر اجازه اتصال https و ایمن را می‌دهد . اگر یک گواهی وب سایت به یک ریشه معتبر متصل نباشد، مرورگر هشدار می‌دهد که اتصال مورد اعتماد نیست.

جزئیات مربوط به یک گواهینامه SSL چه هستند؟

گواهی‌ها SSL حاوی جزییاتی هستند که گواهی برای آن‌ها صادر شده‌ است . این شامل نام دامنه یا نام مشترک ، شماره سریال ، جزییات صادر کننده ، تاریخ صدور اعتبار و تاریخ انقضا ؛ الگوریتم کلید عمومی ، موضوعات کلید عمومی  ، الگوریتم امضای گواهی و ارزش امضای گواهی است . جزییات مهم دیگر مانند نوع گواهی ، نسخه SSL / TLS ، وضعیت محرمانگی رو به جلو ، و جزئیات مجموعه رمز را نیز شامل می‌شوند. سازمان گواهی اعتبار سنجی و اعتبار سنجی گسترش یافته همچنین حاوی اطلاعات هویت تایید شده در مورد مالک وب سایت ، از جمله نام سازمان ، آدرس ، شهر ، دولت و کشور است .

چگونه می توانم بگویم که یک سایت از گواهینامه ssl استفاده می کند؟

یک صفحه وب با استفاده از SSL نمایش داده خواهد شد، اگر:

به جای "http: //" قبل از آدرس وب سایت در نوار آدرس مرورگر"https://"   نشان داده شود.

ظاهر شدن نماد قفل در نوار آدرس مرورگر قبل از آدرس.


البته با یک گواهی اعتبار سنجی گسترده EV، نوار آدرس نام ثبت‌شده شرکتی که مالک وب سایت است را نیز نشان می‌دهد، و همچنین نام صادرکننده CA و یک شاخص امنیتی سبز اضافی را.

منبع: instantssl.com

سوال دارید؟سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

تاثیر SSL بر سئو سایت

تغییر رنگ مرورگر موبایل در وردپرس

رفع مشکل زرد شدن SSL و خطای Mixed Content

افزونه مترجم وردپرس

منبع: الو پشتیبان– ارائه دهنده مقالات: خدمات پشتیبانی سایت - وبلاگ - ویدیو آموزشی

کسب درامد با راه اندازی وبلاگ آنلاین با وردپرس

۲۵ راه ثابت برای راه اندازی وبلاگ آنلاین با وردپرس
آخرین به روز رسانی در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ توسط کارکنان ویراستار
آیا شما به دنبال راه های بالا برای پول آنلاین که کلاهبرداری نیستند؟ وردپرس بزرگترین پلت فرم انتشار در این سیاره است و بیش از ۲۷ درصد از تمام وبسایتها را در اختیار دارد. شما می توانید از وردپرس و وبلاگ نویسی برای کسب درآمد آنلاین با انجام آنچه دوست دارید استفاده کنید. در این مقاله، ما ۲۵ بهترین روش برای وبلاگ نویسی آنلاین را با WordPress به اشتراک می گذاریم.

Blogging آنلاین با WordPress

اول، یک کلمه از هشدار: این برنامه های غنی سریع نیست. اگر شما به دنبال راهی برای کسب ثروت سریع با پول آنلاین هستید، پس شما در جای اشتباه هستید.

تصاویری از اتومبیل های گرانقیمت، املاک و یا ساحل کار نکنید. هر یک از آن ها کلاهبرداری می کنند و شما وقت و پول خود را برای هر گونه دوره یا آموزش هایی که از آن بچه ها خریداری می کنید هدر می دهید.

بر خلاف دیگر مقالات "پول آنلاین"، این یک راهنمای جامع در مورد نحوه کسب درآمد در خانه به طور قانونی، با استفاده از وبلاگ نویسی و وردپرس است. بسیاری از این روش ها نیاز به سرمایه گذاری برای زمان و / یا پول برای شروع دارند. تا زمانی که می خواهید تلاش کنید، پاداش را خواهید گرفت.

قبل از اینکه بتوانید از هر یک از این روش ها شروع کنید، باید وبلاگ شخصی خود را میزبانی کنید. ما یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ وردپرس برای مبتدیان داریم.

این فرآیند واقعا آسان است به دنبال اینکه شما ۲۰ سال یا ۶۰ ساله است. با این وجود اگر شما به کمک نیاز دارید، تیم متخصص ما می تواند به شما کمک کند به صورت رایگان وبلاگ خود را راه اندازی کنید. → اینجا کلیک کنید تا رایگان بسازید! ←

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت

فرم تماس در وردپرس با Contact Form by BestWebSoft/ ساخت فرم تماس در وردپرس

بهینه سازی حجم تصاویر با افزونه Ewww Image Optimizer

نحوه نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدیان

بررسی و ارائه راه حل۴۰ مورد از مشکلات رایج وردپرس

افزونه WP Support Plus وردپرس| دانلود افزونه تیکت پشتیبانی حرفه‌ای وردپرس

یادداشت کارها در وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

چند زبانه کردن سایت وردپرسی با افزونه Translatepress

هنگامی که شما وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید، پس شما آماده این راهنمای هستید.

از آنجا که این مقاله طولانی است، ما یک جدول از مطالب زیر را برای ناوبری آسان ایجاد کردیم.

جدول محتوا
درآمد حاصل از محتوای وبلاگ شما

پول با بازاریابی سهامدار وردپرس ایجاد کنید
نمایش Google AdSense در وردپرس
استفاده از یک پلاگین تبلیغاتی وردپرس برای فروش تبلیغات به طور مستقیم
فروش پست های حمایت شده
دریافت پرداخت شده برای نوشتن نظرات
کسب درآمد توسط کپی کردن وب سایت ها
ایجاد یک وب سایت عضویت در پرداخت

ایجاد محدودیت کاربران فقط محتوا
ایجاد یک انجمن خصوصی
ایجاد وب سایت دایرکتوری با وردپرس

یک وظیفه وردپرس را با پرداخت های پرداخت شده ایجاد کنید
یک دایرکتوری تجاری پرداخت کنید
تقویم رویداد وردپرس را با ارسالی پرداخت کنید
فروش محصولات دیجیتال با وردپرس

فروش کتابهای الکترونیکی در وردپرس
فروش دوره های آنلاین
وبینار پرداخت شده را میزبانی کنید
فروش خدمات آنلاین با استفاده از وردپرس

ارائه خدمات غیر رایگان
شروع کسب و کار خود مشاور خود را
تبدیل شدن به یک مربی
فروش محصولات فیزیکی آنلاین با استفاده از وردپرس

شروع تجارت تجارت الکترونیک با WooCommerce
ایجاد یک فروشگاه آنلاین تی شرت با وردپرس
یک فروشگاه Dropshipping WooCommerce ایجاد کنید
یک فروشگاه وردپرس وابسته آمازون ایجاد کنید
تبدیل شدن به یک طراح یا توسعه دهنده وردپرس

پلاگین وردپرس را بسازید
فروش تم وردپرس
فروش گرافیک در سایت وردپرس شما
کمک های مالی

پذیرش کمکهای مالی
درآمد حاصل از محتوای وبلاگ شما
شما می توانید پول را با تبلیغات تبلیغ کنید

وقتی فکر می کنید که چگونه وبلاگ نویسی کنید، تبلیغات اغلب اولین چیزی است که به ذهن می آید.

بله، ممکن است با تبلیغات در WordPress درآمد داشته باشید، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از محتوای وبلاگ خود درآمد کسب کنید. در اینجا چند روش است که کار می کنند:

۱٫ پول را با بازاریابی وابسته ایجاد کنید

بازاریابی وابسته زمانی است که شما یک محصول یا خدمات را به مخاطبان خود توصیه می کنید با استفاده از لینک های پیگیری ویژه، و پس از آن یک کمیسیون ارجاع برای هر بار که کسی خرید پس از کلیک کردن بر روی لینک خود را دریافت کنید.

یک مثال زندگی واقعی از بازاریابی وابسته زمانی است که شما به دوست خود باز کردن یک حساب بانکی در شعبه بانکی خود کمک می کنید. معمولا آنها یک کارت هدیه یا پاداش از نوع خاصی به شما می دهند.

همانند بسیاری از محصولات و خدمات آنلاین، برنامه های وابسته به شما می توانند پیوست شوند. برنامه های وابسته برای هر صنعت (طاقچه) موجود است.

اگر شما علاقه مند به شروع کار با بازاریابی وابسته هستید، می توانید با فکر کردن در مورد محصولاتی که قبلا استفاده کرده اید، شروع به خواندن خوانندگان خود کنید. سپس می توانید ببینید که آیا آنها یک برنامه وابسته ای دارند که می توانید برای آن ثبت نام کنید.

شما می توانید یک لیست بزرگ از محصولات را برای تبلیغ از:

آمازون
کمیسیون جابجایی
ShareASale
هنگامی که محصولات را برای ترویج انتخاب کرده اید، می توانید از افزونه WordPress مانند ThirstyAffiliates برای مدیریت لینک های وابسته استفاده کنید.

این به شما اجازه می دهد تا به سرعت لینک ها را در پست ها ایجاد کنید، لینک های مارکدار، کلمات کلیدی را به طور خودکار به لینک ها اضافه کنید و حتی ببینید که هر لینک در سایت شما اجرا می شود. شما می توانید راهنمای ما را در مورد چگونگی اضافه کردن لینک های وابسته به وردپرس با ThirstyAffiliates برای اطلاعات بیشتر ببینید.

بازاریابی وابسته ساده ترین راه برای کسب درآمد است، زیرا شما می توانید انواع مختلفی از محصولات را تبلیغ کنید. فقط در مورد هر فروشگاه محبوب مانند Walmart، BestBuy، آمازون و دیگران یک برنامه وابسته وجود دارد.

مطالب مرتبط

چرا دامین اتوریتی سایت ها کاهش یافت؟

آموزش بهینه سازی تصاویر برای ذخیره در وردپرس

بروزرسانی آدرس صفحات در هنگام انتقال سایت وردپرس

بخش بیستم- آموزش ویژگی position در css

منبع : الو پشتیبان - ارائه کننده: کمک وردپرس - افزونه کاربردی وردپرس - طراحی سایت وردپرس

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی چیست؟

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی می پردازیم. از معیارهای پیچیده و رفتارهای مشتری، تا نسل بعدی تجربه کاربری، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را بیش از پیش به چشم می‌آورد تا کمکی باشد برای ایجاد ارتباط با‌کیفیت‌تر بین بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی و کاربران آنها. در این مقاله به چند مورد از کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی می‌پردازیم

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی

امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یکی از ضروری‌ترین عناصر تجارت شده و در بسیاری از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها جای خود را باز کرده است. بازاریابی دیجیتال نیز یکی از حوزه‌هایی است که با ورود هوش مصنوعی بسیاری از چالش‌های آن رفع شده و دچار تغییر و تحول شده است.

مانند اینترنت اشیا و خودروهای بدون سرنشین و بسیاری از تکنولوژی‌هایی که آرام‌آرام جزئی از همه‌ی ابعاد کار و زندگی ما می‌شوند، هوش مصنوعی نیز در علم بازاریابی دیجیتال، هنوز به دوران بلوغ خود نرسیده است.

[caption id="attachment_13319" align="aligncenter" width="900"]کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی[/caption]

آزادسازی زمان بازاریابان

برخی از افراد می ترسند که هوش مصنوعی، با انجام کارهایی که معمولا انسان ها انجام می دهند، بازرایاب ها را بیکار کند.در حالی که هوش مصنوعی، قادر است تا به سرعت بسیاری از کارهای زمان بر و خسته کننده ای که قبلا مدیران کسب و کارهای کوچک باید انجام می دادند را انجام دهد تا زمان این افراد آزاد شده و بتوانند بر روی کارهای مهم تری که نیازمند فعالیت انسانی است تمرکز کنند. بگذارید هوش مصنوعی کارهایی مانند پیشنهادات و خدمات مشتریان را انجام دهد تا بازاریاب ها بتوانند بر روی خلاق بودن و توسعه کمپین های تبلیغاتی تخیلی و تعاملی (کاری که هوش مصنوعی اصلا نمی تواند انجام دهد) تمرکز کنند.

خدمات مشتریان محدوده ای است که هوش مصنوعی به خصوص چت بات ها، حتما باید در آن استفاده شود. در سال ۲۰۱۸، مصرف کنندگان انتظار دارند به سرعت، در هر ساعت از روز، هر روز از هفته به سوالات و نگرانی هایشان پاسخ داده شود و این تقاضایی است که انسان ها نمی توانند پاسخگوی آن باشند اما ربات ها می توانند.

علاوه بر آزاد کردن زمان بازاریاب ها، هوش مصنوعی می تواند به بازاریابی و فروش ها شتاب دهد. Ama.org می گوید که “وقتی به ربات ها امکان دسترسی به برند خود را می دهید، در واقع به مصرف کنندگان نیز همین دسترسی را می دهید”. این حرف را بپذیرید و به هوش مصنوعی فرصت جولان دادن در تلاش های بازاریابی خود را بدهید. مصرف کنندگان در جستجوهای خود به منظور یافتن سریعتر چیزی که به دنبالش هستند، از هوش مصنوعی استفاده می کنند. بازاریاب ها باید اطمینان حاصل کنند، محتوایی که از آن استفاده می کنند برای پاسخگویی به این نیازها بهینه شده است.

۱۷راه برای جلوگیری از هک شدن وردپرس(بخش سوم)

بخش پنجاه و دوم-کارگران وب HTML

۱۷راه برای جلوگیری از هک شدن وردپرس(بخش دوم)

مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها

بخش پنجاه و یکم-ذخیره سازی وب HTML

چگونه کلید Google Map API را در ۱ دقیقه دریافت کنیم؟

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ووکامرس

افزونه گزارش نظرات نامناسب در وردپرس

۱۷ راه برای جلوگیری از هک شدن وردپرس

تحلیل اطلاعات

برای برخورداری از مزیت های هوش مصنوعی، باید از آن درست استفاده شود. از هوش مصنوعی باید برای ارسال پیام های کاملا شخصی سازی شده و مرتبط استفاده شود. مصرف کنندگان نمی خواهند احساس کنند که توسط یک ربات بازاریابی می شوند، حتی اگر واقعا همینطور باشد.

نسل Y و Z مصرف کنندگان به دنبال “تجربه کاملا شخصی سازی شده در وب سایت ها و پیام ها” هستند. در گذشته، کسب و کارها می توانستند کمپین های بازاریابی بزرگی را توسعه دهند که تعداد زیادی از افراد را جذب می کرد و به شدت موثر بود اما آن روزها گذشته اند.

چت بات ها و دستیارهای مجازی، واقعیت هوش مصنوعی هستند و باید به خوبی از آنها استفاده شود. با اینکه هوش مصنوعی در بازاریابی چیزی بیشتر از دستیارهای دیجیتالی است، محصولاتی مانند الکسا و Siri بیشترین توجه را از سوی کسب و کارها و مصرف کنندگان دارند.

بازاریابی با رسانه های اجتماعی (Social media marketing)

هوش مصنوعی نیز می تواند در بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. این در حال حاضر برای هدف قرار دادن تبلیغات استفاده می شود، اما هوش مصنوعی می تواند در زمینه رسانه های اجتماعی خیلی بیشتر کار کند تا به پیروان کمک کند تا با مارک ها ارتباط برقرار کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

[caption id="attachment_13320" align="aligncenter" width="900"]کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی[/caption]

هوش مصنوعی می تواند در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز استفاده شود. هوش مصنوعی تا به حال برای هدف گذاری تبلیغات استفاده شده است، اما هوش مصنوعی در زمینه شبکه های اجتماعی کاربرد بیشتری دارد و به فالوئرها کمک می کند با برندها ارتباط داشته و تعامل برقرار کنند.

هوش مصنوعی می تواند به سرعت اطلاعات و محتوای شبکه های اجتماعی، داده ها و تاریخچه کاربر را بررسی کند تا به بازاریاب ها کمک کند محتوای مرتبط تری بسازند. فیسبوک نیز برای انجام کارهایی مانند تگ کردن اتوماتیک صورت ها در تصاویر به شدت استفاده می کند تا تشخیص دهد کدام story ها در newsfeed کاربر نشان داده شوند.

با وجود اینکه هوش مصنوعی می تواند تجربه کاربری در پلتفرم های شبکه های اجتماعی را به میزان زیادی افزایش دهد، بسیاری از کمپانی ها هنوز برای استفاده از آن در بازاریابی شبکه های اجتماعی تردید دارند. امیدوارم این مقاله به خوبی نشان داده باشد که هوش مصنوعی، به جای گرفتن کار و شغل از بازاریاب ها می خواهد زمان آنها را آزاد کند تا بتوانند بر روی انجام کارهایی که نیاز به انسان دارند تمرکز بیشتری داشته باشند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید