با عرض سلام، امروز و در این مقاله به بررسی نقشه سایت یا سایت مپ (XML) می پردازیم، امیدوارم برایتان مفید و کاربردی باشد.
حدودا از سال ۲۰۰۰ وب سایت های دولتی در صفحات اصلی خود برای پیوند با صفحات مختلفشان از عنوان «نقشه سایت» یا "Sitemap" استفاده می کردند. این صفحه معمولا لیستی از تمام صفحات آن وبسایت را شامل می شد. حتی امروزه نیز برخی از وبسایت ها دارای چنین نقشه های سایت بصورت HTML هستند. امروزه نقشه های سایت از آنچه که در ابتدا بودند یعنی لیست های HTML که به صورت دستی ایجاد شده اند، خیلی پیشرفته تر شده اند . نقشه های سایت امروز به جای HTML در XML منتشر می شوند و مخاطبان مورد نظرشان موتورهای جستجو هستند و نه افراد.
[box type="shadow" align="" class="" width=""]یک نقشه سایت وردپرس چیست؟ آیا باید یک Sitemap در سایت خود داشته باشم؟ چگونه می توانم نقشه سایت را در وردپرس ایجاد کنم؟ و ... اگر شما در وردپرس تازه کار هستید و سوالات مشابهی دارید، می توانید در این مقاله به جواب بسیاری از سوال هایتان برسید. در این مقاله Sitemap و اینکه چرا شما به یک سایت مپ (XML) نیاز دارید را توضیح خواهم داد. و علاوه برآن درباره اینکه چگونه یک سایت مپ (XML) در وردپرس ایجاد کنید و چگونه موتورهای جستجو را در مورد نقشه سایت خود آگاه کنید؟ مطالبی را خواهید آموخت.[/box]
نقشه سایت یک لیست از صفحات موجود در یک وب سایت است که برای همه کاربران قابل دسترسی است. سایت مپ (XML) یک راه برای صاحبان وبسایت است تا موتورهای جستجو را در مورد تمام صفحاتی که در وب سایت آنها وجود دارد، آگاه کنند. سایت مپ (XML) وردپرس به موتورهای جستجو اعلام می کند که چه پیوندهایی در وب سایت مهم تر از بقیه پیوندهاست و وب سایت غالبا چطور به روز می شود. نقشه های سایت رتبه بندی جستجوی یک سایت را افزایش نمی دهد، ولی به موتورهای جستجو کمک می کنند که بهتر در سایت بخزند.
از نقطه نظر بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوگر (SEO)، یک sitemap بسیار مهم است. دقت کنید چنانچه قبلا هم به وضوح بیان کردم اضافه کردن sitemap بر رتبه بندی در موتورهای جستجو تاثیر نمی گذارد. با این حال، اگر در سایت شما صفحاتی وجود دارد که توسط مرورگرها ایندکس گذاری نشده، نقشه سایت به شما امکان می دهد تا موتورهای جستجو را در مورد آن صفحات آگاه کنید، تا آنها را به درستی ایندکس گذاری کنند.
نقشه های سایت برای وب سایت ها و وبلاگ های جدید بسیار مفید هستند. از آنجا که بسیاری از وبلاگ های جدید معمولا بک لینک های زیادی برای پست های شخصی خود دریافت نمی کنند، برای موتورهای جستجوگر کشف همه مطالب و صفحات این وبلاگ ها سختتر است. سایت مپ (XML) به وبسایت ها اجازه می دهد تا به موتورهای جستجو برای خزیدن موثرتر به این صفحات کمک کنند.
برای وب سایت های مشهور، سایت مپ (XML) این امکان را می دهد تا موتورهای جستجو با وب سایت ارتباط موثرتری برقرار کنند. موتورهای جستجو می توانند حدس بزنند که سایت چطور به روز می شود و کدام قسمت وب سایت بیشتر از بقیه به روز می شود، و با توجه به این مطالب میزان خزیدن را برای سایت مورد نظر تنظیم کنند. این باعث بهبود دید عمومی سایت برای موتورهای جستجو می شود.
چند راه برای ایجاد یک نقشه سایت (XML) در وردپرس وجود دارد. می توانید از افزونه سئو وردپرس یواست، برای تولید نقشه های سایت استفاده کنید. در این آموزش از این افزونه استفاده می کنیم چون به ما امکان می دهد پست های وبلاگ را با ارائه ویژگی های دیگری مانند نقشه های سایت، ادغام اجتماعی و غیره بهینه کنیم. همچنین کارایی بیشتری نسبت به سایر تولید کننده های مستقل Sitemap، که برای وردپرس کار می کنند، دارد. بعلاوه نقشه های سفارشی سایت مانند نقشه Video Sitemap را ارائه می دهد.
برای اضافه کردن یک نقشه سایت به سایت وردپرسی خود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سئو وردپرس را با نصب و فعالسازی افزونه Yoast ایجاد کنید. به طور پیش فرض، سئو وردپرس قادر به فعال کردن قابلیت سایت مپ (XML) نیست، بنابراین شما باید آن را فعال کنید. برای انجام این کار به SEO » XML Sitemaps بروید و جعبه کنار نوشته "check the box to enable XML sitemap functionality" را تیک بزنید.
زمانی که جعبه را چک میکنید تا عملکرد سایت مپ XML را فعال کنید ، WordPress به شما چند گزینه را نشان میدهد که میتوانید برای Sitemaps پیکربندی کنید . اگر در مورد این که چه کار باید با آنها انجام دهید مطمئن نیستید ، آنها را نادیده بگیرید و روی Save settings کلیک کنید .
در حال حاضر نقشه های سایت شما ایجاد شده و در دسترس عموم است. WordPress SEO یک دکمه Sitemap XML را نشان می دهد که می توانید روی آن کلیک کنید تا نقشه سایت را به صورت Sitemap_index.xml ببینید.
افزونه مدیریت ارتباط با مشتری وردپرس|افزونه WP ERP وردپرس | افزونه ERP فارسی
آموزش بهینه سازی تصاویر برای ذخیره در وردپرس
بخش بیستم- آموزش ویژگی position در css
بروزرسانی آدرس صفحات در هنگام انتقال سایت وردپرس
بخش بیست و دوم- آموزش float و clear در css
بخش بیست و یکم- آموزش سرریز در CSS
بخش بیست و سوم- آموزش مقدار inline-block برای display در css
ایجاد فرم تماس با افزونه فرم ساز WPForms
بخش بیست و چهارم- آموزش تراز افقی و عمودی در css
موتورهای جستجو در پیدا کردن یک نقشه سایت بسیار هوشمند هستند. هر بار که محتوای جدیدی منتشر می کنید، یک پیغام به Google ارسال می شود تا آن را درباره تغییرات در نقشه سایتتان مطلع کند. با این حال، توصیه می کنم با استفاده از Google Webmaster tools نقشه سایت خود را به Google ارسال کنید. مزیت این کار، این است که گوگل خطاهای شما و صفحات نمایه شده و دیگر آمارهای مربوطه که برای شما به عنوان یک وب مستر مفید خواهد بود، را نشان می دهد.
ابتدا به Google Webmaster Tools بروید. اگر هنوز به حساب Google خود وارد نشده اید، از شما خواسته خواهد شد که وارد حساب گوگلتان شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود به گوگل وبمستر تولز دسترسی خواهید داشت. در آنجا شما دکمه "Add a site" را مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید و سپس URL وب سایت خود را اضافه کنید.
در صفحه بعدی از شما خواسته خواهد شد تا مالکیت وب سایت مورد نظر خود را تأیید کنید. چند روش برای انجام این کار وجود دارد. اما از آنجایی که شما در حال حاضر از افزونه WordPress SEO استفاده می کنید، ساده ترین روش کپی کردن مقدار HTML Meta tag و قرار دادن آن در افزونه WordPress SEO است. برای انجام این کار روی Alternate methods و سپس بر روی برچسب HTML کلیک کنید. سپس یک خط کد متا HTML را مشاهده خواهید کرد.
این خط را کپی و سپس در یک ویرایشگر متن مانند نت پد پیست کنید. حالا این مقدار را داخل ""=content کپی کنید. از صفحه تأیید صحت سایت webmaster tools بدون اینکه آن را ببندید خارج شوید، زیرا پس از اضافه کردن متا تگ برای بررسی مالکیت وبسایت به این صفحه بر می گردیم. به وردپرس بروید و سپس بر روی زبانه SEO کلیک کنید تا به داشبورد افزونه وردپرس SEO وارد شوید. به پایین صفحه بروید تا عنوان Webmaster Tools را ببینید. مقدار متا تگ را که کپی کرده اید در اینجا پیست کنید و تنظیمات را ذخیره کنید.
به صفحه تایید سایت Google webmaster tools برگردید و دکمه "verify" را فشار دهید. شما با یک پیغام با مضمون "تبریک می گویم که شما با موفقیت مالکیت خود را از www.yoursite.com تأیید کردید" مواجه خواهید شد. برای مشاهده داشبورد سایت Google webmaster tools، روی "continue" کلیک کنید.
در صفحه بعد شما ستون Sitemaps را بدون اینکه نقشه سایت در آن باشد، خواهید دید. با کلیک کردن بر روی آن شما به صفحه sitemaps جایی که می توانید نقشه های سایت خود را اضافه کنید، منتقل می شوید. بر روی دکمه قرمز با برچسب "Add/Test Sitemap" کلیک کنید و URL نقشه سایت خود را در کادر مربوطه وارد کنید.
افزونه Yoasts WordPress SEO چندین نقشه سایت را برای سایت وردپرس شما منتشر می کند. Sitemap اصلی sitemap_index.xml است که حاوی پیوند به نقشه های دیگر شما است. شما می توانید sitemap_index.xml را به صورت تنها یا همه نقشه های سایت را یک به یک به گوگل ارائه دهید. توصیه می کنم sitemap_index.xml را به تنهایی ارائه کنید، بعدا گوگل به صورت خودکار سایر نقشه های سایت را کشف و ردیابی میکند.
هنگامی که نقشه سایت خود را با موفقیت اضافه کردید، با عنوان در انتظار ظاهر می شود به این معنی که مدتی طول می کشد تا مورد رسیدگی قرار گیرد. این کار به گوگل زمان خواهد داد تا وب سایت شما را ردیابی و به آن وارد شود. بعد از مدتی شما می توانید برخی از آمار در مورد نقشه سایت خود را ببینید. از جمله تعداد پیوندهای موجود در نقشه سایت شما، تعداد صفحات ایندکس گزاری شده و نسبت تصاویر و صفحات وب و ....
سعی کنید حداقل یکبار در ماه، از Google webmaster tools بازدید کنید. همانطور که سایت شما بزرگتر می شود، اطلاعات بیشتر و مفیدتری در مورد وب سایتتان و نحوه مشاهده سایتتان توسط موتور جستجو را خواهید دید. این اطلاعات می تواند به شما در یادگیری نحوه عملکرد سایت شما و سایر مواردی که می توانید برای بهبود عملکرد آن در موتورهای جستجو بکار برید، کمک کند.
منبع:wpbeginner.com
مطالب مرتبط:
اضافه کردن سایت وردپرس خود به گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools)
آموزش ایجاد یک صفحه تمام عرض در WordPress
چایلد تم (child theme) وردپرس چیست؟
منبع: الو پشتیبان - ارائه کننده : آموزش وردپرس - افزایش فروش - متخصص وردپرس
[box type="error" align="alignright" class="" width=""]در یک اتفاق غیر منتظره سایت MOZ به صورت چشمگیر اعتبار تمام سایت ها را کاهش داد بصورتی که خیلی از وب سایت های بزرگ ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. در اینجا به بررسی عوامل احتمالی که باعث این موضوع شده می پردازیم.[/box]
امروز به بررسی دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی (domain authority) در سایت MOZ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.
به تازگی اعتبار دامین اتوریتی بسیاری از سایت ها در سطح جهان و البته کشورمان ایران با کاهش عجیبی روبرو بوده است. این مساله باعث شده برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا چنین اتفاقی افتاده.
[box type="shadow" align="" class="" width=""] در این مقاله یک سری توضیحات درباره: دامین اتوریتی چیست؟ چگونه دامین اتوریتی را به دست آوریم؟ یک دامین اتوریتی خوب چیست؟ و نهایتا دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی برای بعضی سایتها چیست؟ ارائه خواهیم داد.[/box]
دامین اتوریتی (DA) یک موتور رتبه بندی موتور جستجو است که توسط سایت Moz طراحی شده است که پیش بینی می کند که چگونه یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. نمره دامین اتوریتی (domain authority) از یک تا ۱۰۰ است، که هر چه نمره بالاتر باشد نشان دهنده توانایی بیشتر در رتبه بندی است.
دامین اتوریتی (DA) با ارزیابی عوامل متعدد، از جمله لینک دادن دامنه های ریشه و تعداد لینک های کلی سایت و... در محاسبه یک نمره DA ، به دست می آید. این نمره پس از آن می تواند در مقایسه با وب سایت ها و یا ردیابی " قدرت رتبه بندی" یک وب سایت در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد. البته توجه داشته باشید که دامین اتوریتی (DA) یک معیار که توسط گوگل در تعیین رتبه بندی جستجو استفاده شود و بر روی SERPs تأثیر بگذارد نیست و صرفا یک ارزیابی است که توسط سایت Moz انجام می شود.
شما می توانید یک وب سایت را با استفاده از MozBar (یک افزونه کروم رایگان)، Link Explorer (یک ابزار تجزیه و تحلیل Backlink)، بخش تجزیه و تحلیل SERP از Keyword Explorer و ده ها ابزار دیگر SEO در سراسر وب، مشاهده کنید.
نمره Domain Authority در یک مقیاس لگاریتمی ۱۰۰، نمره داده می شود. بنابراین، بالا بردن نمرات یک سایت از ۲۰ تا ۳۰ به میزان قابل توجهی ساده تر است تا افزایش نمره یک سایت از ۷۰ تا ۸۰ است.
به طور کلی، سایت هایی که تعداد بسیار زیادی از لینک های خارجی با کیفیت بالا (مانند ویکی پدیا یا Google.com) را دارند در بالاترین درجه دامین اتوریتی (DA) قرار دارند، در حالی که کسب و کارهای کوچک و وب سایت هایی که لینک های ورودی کمتر دارند ممکن است نمره DA پایین تر داشته باشند. دامین اتوریتی (DA) وب سایت های با نام تجاری جدید همیشه با گرفتن امتیاز یک شروع خواهند شد.
از آنجایی که اداره دامنه به عنوان یک پیش بینی کننده رتبه بندی سایت محسوب می شود، داشتن امتیاز بسیار بالا DA نباید تنها هدف وبمستران باشد. بلکه باید به نمرات DA سایت هایی که مستقیما در SERPs با آنها رقابت می کنند، توجه داشته باشند و هدفشان کسب امتیاز بیشتر از رقبای خود باشد.
در هنگام انجام تحقیقات در نتایج جستجو و تعیین اینکه کدام سایت ها ممکن است پروفایل پیوند قوی تر / مهم تر از دیگران داشته باشند، استفاده از یک ابزار مقایسه ای (به جای نمره مطلق) بهتر است. البته از آنجایی که این یک ابزار مقایسه ای است، لزوما یک نمره "خوب" یا "بد" نمی باشد.
تست سرعت افزونه های وردپرس و بررسی سرعت بالا آمدن سایت وردپرسی
بخش شانزدهم- آموزش ساخت لیست در CSS یا آموزش CSS Lists
بخش پانزدهم- آموزش لینک ها در css یا آموزش CSS Links
بخش هفدهم- آموزش ساخت جدول در CSS یا آموزش CSS Tables
چگونه ویرایشگر گوتنبرگ را غیر فعال کنیم؟ | غیرفعال کردن ادیتور جدید وردپرس
بخش نوزدهم- آموزش عرض و حداکثر عرض در CSS یا آموزش CSS Layout
آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس
آموزش انتقال سایت وردپرس به دامنه جدید(بدون از دست رفتن SEO)
راهنمای مبتدی برای عیب یابی خطاهای وردپرس
موز همان طور که قبلا هم گفته بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ الگوریتم های خودش رو تغییر داده و از این به بعد با روش دیگه ای به سایت ها اعتبار می دهد. بعد از تغییر الگوریتم های موز اکثر دامین اتوریتی ها با کاهش شدید مواجه شدند که قابل پیش بینی هم بود. ظاهرا این تغییرات به تازگی انجام شده اند و همین باعث شده تعداد زیادی از سایتها در سراسر دنیا و البته ایران با کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) سایتشان روبرو شوند.
اگر شما نیز از تغییر ناگهانی اعتبار دامنه خود شوکه شده اید نگران نباشید، با توجه به گفته سایت موز دامین اتوریتی را یک پارامتر مطلق در نظر نگیرید و همیشه آن را نسبت به رقبای خود بسنجید.
اما در اینکه دقیقا چه عواملی باعث این تغییرات شده، سایت MOZ توضیحات کامل و جامعی ارائه نداده است ولی دو دلیل عمده ای که می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:
سایت MOZ در روش جدید رتبه بندی دامین اتوریتی (DA) علاوه بر بررسی تعداد لینک ها، امتیاز اسپم اختصاصی (Spam Score) هر سایت را با توزیع مجدد لینکها را براساس کیفیت و ترافیک، همراه با عوامل دیگر، ادغام کرده است.
این کار پیشرفت های اساسی در ارائه دامین اتوریتی بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به قبل ارائه می دهد. حالا سایت MOZ می تواند هرزنامه ها را حذف کند، همبستگی را بهبود بخشد و مهمتر از همه، به روزرسانی Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google انجام می دهد به روز کند.
این بدان معنی است که حالا که روش جدید راه اندازی شده، وبمستران برخی از تغییرات در مدیریت دامنه و همینطور کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) سایتشان را مشاهده خواهند کرد.
یکی دیگر از عواملی که باعث این تغییرات نسبتا گسترده شده، تلاش سایت MOZ در تبعیت از تغییرات رتبه بندی در سایت گوگل است. طبق گفته های راس جونز سایت MOZ سعی کرده تا حد امکان الگوریتم های ابزار سایت اکسپلورر خود را با ابزارهای گوگل همگام سازی کند و از این پس از الگوریتم های پنگوئن و پاندای گوگل در ابزارهای خود استفاده کند.
خوشبختانه همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم دامین اتوریتی (DA) صرفا یک ابزار سنجش توانایی در رتبه بندی و یک ابزار تجزیه و تحلیل است و تاثری در رنکینگ گوگل برای سایتها ندارد. علاوه بر این سایت MOZ برای اینکه مشکلی برای سایتهای سئو کار پیش نیاید رسما اعلام کرده که این تغییر رتبه ربطی به سئو سایت و در نتیجه عملکرد سایتهای سئو کار ندارد. پس به هیچ وجه از بابت کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) نگران نباشید و از این ابزار صرفا به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید و رتبه سایت خود را با سایتهای رقیب مقایسه کنید.
رعایت اصول کدنویسی از لحاظ رنکینک موتورهای جستجو دارای اهمیت زیادیست و همچنین برای بالا بردن دامین اتوریتی امری ضروری تلقی می شود.
اگر محتوای سایت شما بهینه بوده و کپی نباشند، موتور های جستجو شما را در کلماتی کلیدی، به کاربران خود نمایش داده و از این طریق علاوه بر جذب کاربران اعتبار دامنه خود را نیز افزایش می دهید.
اگر کیفیت و جذابیت محتوای سایت شما بالا باشند، کاربران شروع به انتشار آن می کنند. این امر به معنای بازدید بیشتر از طریق لینک های ارجاعی است و نهایتا دامین اتوریتی وب سایت را به شکلی مناسب افزایش می دهد.
امروزه مشاهده وب سایت ها فقط از طریق رایانه ها انجام نمی شود و سایت شما برای باز شدن روی گوشی های موبایل و تبلت ها نیز باید مناسب باشد. سازگار بودن سایت باعث می شود تا ترافیک عمده دیگر دستگاه ها را از دست ندهید.
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در میان مردم برای تبلیغات و اهداف تجاری فراگیر شده و اهمیت بالایی پیدا کرده است. قرار دادن قابلیت انتشار محتوای صفحات اصلی سایت در شبکه های اجتماعی توسط کاربران می تواند به سرعت مطالب شما را بازنشر داده و اثرات مثبتی روی دامین اتوریتی شما داشته باشند.
امیدوارم این مقاله در رابطه با دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی (domain authority) در سایت MOZ برایتان مفید بوده باشد.
یکی از مهم ترین پارامتر های دخیل در بهبود دامین اتوریتی داشتن بک لینک های مناسب از سایت های با دامین اتوریتی بالا می باشد که می تواند به افزایش اعتبار دامنه شما کمک فراوانی نماید.
درسته که بک لینک گرفتن از سایت های معتبر در افزایش دامین اتوریتی اهمیت بالایی دارد اما نباید از لینک سازی های داخلی در وب سایت غافل شوید. هدایت کاربران به صفحات مختلف از طریق لینکهای داخلی باعث ماندگاری بیشتر آن ها در سایت می شود.
بررسی وضعیت لینکهای موجود در سایت اهمیت خیلی زیادی دارد. باید به صورت مداوم و برنامه ریزی شده لینک ها بررسی و مواردی که مشکل دارند و یا خراب هستند از داخل سایت حذف شوند. این کار اعتبار وب سایت و به دنبال آن دامین اتوریتی را افزایش چشمگیری می دهد.
منبع: moz.com و تجربیات شخصی
مطالب مرتبط:
آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر
نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ
منبع : الو پشتیبان - ارائه کننده: آموزش HTML - تعمیرات وردپرس - آموزش ووکامرس
با عرض سلام به شما دوستان الو پشتیبانی امروز به بررسی مزایا و معایب پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس می پردازیم.
بسیاری از کاربران وردپرس برای ساخت تم های مورد نظرشان از تم کودک سفارشی ساخته شده در قالب یا فریم ورک وردپرس استفاده می کنند. اما سوالی که اینجا ممکن است برای بعضی پیش بیاید این است که پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس چیست؟ یا فریم ورک (چارچوب تم) وردپرس چیست؟
در این مقاله ما به بررسی پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس و نیز اینکه چه زمانی شما می توانید یک تم فرزند یا چایلد تم ایجاد کنید، چرا افراد پوسته فرزند (Child Theme) را ایجاد می کنند و در نهایت مزایا و معایب استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس، می پردازیم. امیدوارم پس از خواندن این مقاله، شما درک دقیقی از چایلد تم وردپرس داشته باشید و بدانید که آیا باید از تم فرزند استفاده کنید یا خیر.
چایلد تم (پوسته فرزند) وردپرس یک تم وردپرس است که قابلیت هایش را از دیگر تم های وردپرس، یعنی تم والد به ارث می برد. چایلد تم ها اغلب زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که فرد می خواهد بدون از دست دادن توانایی ارتقاء یک تم، آن تم وردپرس موجود را سفارشی و یا تغییراتی درآن ایجاد کند. در گذشته، هیچ راه آسانی برای به روز رسانی تم وردپرس بدون از دست دادن تمام تنظیمات و تغییراتی که توسط شما سفارشی سازی و ایجاد شده بود، وجود نداشت.
این مساله بخصوص زمانی که ناگهان شما ایرادی در یک اسکریپت که به طور گسترده ای در تم های محبوبتان استفاده کرده اید، پیدا می کنید و نیاز دارید که آن تم ها را بروزرسانی کنید، سبب یک زحمت بزرگ برایتان می شود. در این مواقع شما باید بین از دست دادن همه تنظیمات سفارشی سازی شده تان در صورت بروز رسانی تم هایتان و قرار دادن سایتتان در خطر هک شدن در صورت عدم بروزرسانی، یک انتخاب سخت انجام دهید.
[caption id="attachment_15057" align="aligncenter" width="650"]
پوسته فرزند (Child Theme)[/caption]تیم اصلی سازنده وردپرس با معرفی مفهوم تم والد و چایلد تم (پوسته فرزند) تصمیم به حل این مشکل گرفت. چایلد تم در وردپرس تمام قابلیت ها، ویژگی ها و کد تم والد را بدون هیچ گونه تغییری در تم والد خود به ارث می برد. این امر کاربران را قادر به تغییر ظاهر تم والد و اضافه کردن/تغییر ویژگی هایی به تم مورد نظرشان بدون از دست دادن توانایی برای به روز رسانی تم والد می کند. این در واقع به این معناست که شما بعد از اینکه برای یک تم والد، چایلد تم ایجاد کردید، و چایلد تم را سفارشی سازی کردید با آپدیت کردن تم والد هم می توانید از ویژگی های جدیدی که به تم والد اضافه شده در چایلد تم استفاده کنید و هم ویژگی هایی را که خودتان قبلا برای چایلد تم ایجاد کرده بودید داشته باشید.
در تئوری، هر تم وردپرس می تواند تم های فرزند داشته باشد اما در واقعیت همه تم های وردپرس نمی توانند تم والد خوبی باشند. تمی با قابلیت های و ویژگی های محدود در اکثر موارد والد مطلوبی نیست.
تم های والد خوب که به عنوان فریم ورک یا قالب های تم شناخته می شوند، معمولا دارای قلاب ها و فیلتر های خاص خود هستند. این به طراحان و توسعه دهندگان وب سایتها اجازه می دهد در زمانی کوتاه یک سایت وردپرس سفارشی قوی با استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس ایجاد کنند.
بخش شصت و هشتم-تبدیل پیکسل به Ems
بخش هشتم- آموزش خصوصیات Padding پدینگ در CSS
بخش نهم- آموزش تنظیم ارتفاع و عرض در CSS
آموزش رفع خطای “Missing a Temporary Folder” در وردپرس
بخش دهم-آموزش مدل جعبه ای CSS یا CSS Box Model
بخش سیزدهم- آموزش فونت CSS یا آموزش CSS Fonts
بخش دوازدهم- آموزش CSS Text یا آموزش متن در CSS
بخش چهاردهم-آموزش آیکون ها در CSS
طراحان و توسعه دهندگان وب سایتها از تم های فرزند برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده می کنند. هنگام استفاده از تم والد خوب، می توانید به طور چشمگیری زمان لازم برای ایجاد یک سایت وردپرس را کاهش دهید. تمام تم های والد خوب به ذاشتن قالب های تم ارائه کننده گزینه های سفارشی سازی، معروف هستند بنابراین لازم نیست که شما همه چیز را کدنویسی کنید.
ایجاد یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس میتواند به سادگی ایجاد یک فایل style.css جدید در یک پوشه جدید باشد. تمام چیزی که شما واقعا ً نیاز دارید یک خط در سرصفحه جدید style.css است که الگو را تعریف میکند. یک چایلد تم قوی میتواند به اندازه تم والد، فایلهای الگو را داشته باشد. چایلد تم حتی میتواند فراتر برود و فایلهایی داشته باشد که در تم والد وجود نداشته باشند.
تصمیم به استفاده کردن یا نکردن از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس اغلب به نیازهای شما بستگی دارد. بعلاوه پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که شما چقدر نسبت به تکنولوژی جدید آگاه و با آن راحت هستید. اگر فقط می توانید اصلاح سبک های چند عنصر را انجام دهید، بهتر است از یک افزونه سفارشی CSS که خوب عمل می کند استفاده کنید. با این حال، اگر شما می توانید کل طرح رنگ، حرکت چیزها در اطراف صفحه و غیره را با کدنویسی CSS، انجام دهید پس شما قطعا می توانید و بهتر است که استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس را در نظر داشته باشید.
اگر شما دائما در حال اضافه کردن توابع جدید به فایل functions.php تم خود و یا به طور مداوم در حال ایجاد تغییر در فایل style.css تم خود هستید، من استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس را شدیدا به شما توصیه می کنم.
نکته: همه قالب های(فریم ورک های) وردپرس تم های والد هستند، اما همه تم های والد قالب(فریم ورک) نیستند.
در حالی که هر تم وردپرس می تواند به عنوان یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس مورد استفاده قرار بگیرد، اما همه آنها فریم ورک (قالب) تم نیستند. بعضی افراد مبتدی اشتباهاتی را در ایجاد یک چایلد تم برای تم والد انجام می دهند. به این شکل که تمی را به عنوان تم والد انتخاب می کنند که قابلیت های زیادی را ارائه نمی دهد.
اگر شما یک چایلد تم ایجاد می کنید که در آن شما فایل های مورد نظر خود را جایگزین بسیاری از فایل های تم والد می کنید، پس باید به کاری که می کنید بیشتر فکر کنید و شاید لازم باشد روشتان را عوض کنید. به عنوان مثال فرض می کنیم شما واقعا تم Twenty-Eleven را دوست دارید و تصمیم گرفته اید یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس برای آن ایجاد کنید. شما در چایلد تم خود، فایل style.css و فایل functions.php را دارید که بوسیله آنها می توانید تغییرات مورد نظرتان را در تم وردپرس ایجاد کنید. اگر شما ظاهر بالا و پایین صفحه را دوست نداشته باشید و تصمیم بگیرید فایل footer.php را برای اصلاح پایین صفحه اضافه کنید و همینطور برای بالای صفحه فایل دیگری را اضافه کنید و تغیرات دیگری از این دست را ایجاد کنید، خب باید به شما بگویم که نباید از Twenty-Eleven به عنوان یک تم والد استفاده کنید. بلکه شما باید آن را به عنوان تم استارتری استفاده کنید که به تم سفارشی خود تبدیلش می کنید.
به طور خلاصه شما باید وقتی از یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس استفاده کنید که نیاز به قابلیت ها و ویژگی های یک والد قدرتمند داشته باشید و بخواهید بدون نوشتن کد برای خودتان آن را ایجاد کنید.
مانند بسیاری از موارد دیگر، مزایا و معایبی برای استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس وجود دارد. بیایید ابتدا نگاهی به مزایای آن داشته باشیم.
پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس به طور خودکار ویژگی ها، سبک ها و قالب های والد را به ارث می برد. این به شما این امکان را می دهد که بدون ایجاد هیچ تغییری در تم های والد، با استفاده از تم های فرزند تغییرات لازم را در سایت خود انجام دهید. هنگامی که یک نسخه جدید از تم والد می رسد، شما می توانید با خیال راحت آن را به روز رسانی کنید زیرا همه تغییرات خود را در پوسته فرزند ذخیره کرده اید و این بروز رسانی سبب نمی شود که تغییرات و سفارشی سازی هایتان از بین برود.
پوسته فرزندی که براساس قالبی قدرتمند ساخته شده باشد بدون نوشتن مقدار زیادی کد، قابلیت انعطاف پذیری بالایی خواهد داشت و امکان ایجاد تغییرات فراوان را به شما می دهد. شما می توانید فقط فایل های قالب و توابعی که نیاز دارید را انتخاب کنید آن هم بدون رفتن سراغ فایل های قالب دیگر و اصلاحات مورد نظرتان را انجام دهید. شما می توانید قابلیت های جدید و خیلی بیشتری به پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس مورد نظرتان اضافه کنید.
هنگامی که شما یک تم کامل ایجاد می کنید، باید در مورد همه حالات ممکن فکر و برای آنها کدنویسی های لازم را انجام دهید. با این حال، هنگامی که شما در حال کار بر روی یک پوسته فرزند هستید و شما کدنویسی برای چیزی را فراموش کرده اید، همیشه قابلیت عملکرد تم والد به عنوان گزینه پشتیبان در دسترس وجود دارد.
یکی از بزرگترین معایب استفاده از تم های فرزند زمان لازم برای یادگیری در مورد تم والد است. به ویژه هنگامی که شما با قالب های قوی کار می کنید زمان زیادی را باید صرف یادگیری نحوه عملکرد آن قالب بکنید، چرا که هر یک از آنها دارای قلاب و فیلتر خاص خود است و شما واقعا باید کاملا با عملکرد آنها آشنا باشید تا بتوانید به حداکثر پتانسیل در کارتان برسید.
به نظر من، این منحنی یادگیری یک بار اولیه است که البته به دوش کشیدن آن به زحمتش می ارزد. در واقع چند پوسته فرزندی که شما در ابتدای یادگیری ایجاد می کنید ممکن است کار شما را طولانی تر کند، اما بعد از آن شما می توانید وب سایت های سفارشی را در کسری از زمان ایجاد کنید و عملکرد کلی شما بهبود خواهد یافت.
یکی دیگر از معایبی که در مورد تم های فرزند اغلب به آن اشاره شده است این است که توسعه دهندگان تم های والد شما ممکن است علاقه خود را برای بروزرسانی مجدد آنها از دست بدهند و آن ها را رها کنند. و به این ترتیب یک ویژگی ای که شما در پوسته فرزندتان استفاده کرده اید، رها شود یا اینکه یک تغییر ایجاد کنند که پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس شما را کاملا از بین ببرد.
البته این به نظر چندان هم نگران کننده نمی رسد. به طور عمده به این دلیل که همه تم های خوب وردپرس منبع باز و GPL هستند. اگر توسعه دهنده اصلی تم پروژه را رها کند، هیچ قانون یا دلیلی نمی گوید که شما هم نباید از آن استفاده کنید. اغلب افراد دیگری در اجتماع برای ادامه دادن پروژه تلاش می کنند. اگر توسعه دهندگان اصلی تم ویژگی خاصی را حذف کنند، می توانید به سادگی آن را در پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس خود اضافه کنید. شما برای آن کد دارید. در نهایت، اگر تغییرات شدیدی را که دوست ندارید انجام دهند، همیشه می توانید از به روز رسانی اجتناب کنید.
به روز رسانی تم ها هنگامی که احتمال یک مشکل امنیتی وجود دارد مهم است. البته من توصیه می کنم که تم ها را به روزرسانی کنید زیرا این کار به سازگاری آینده آنها با دیگر اسکریپت ها و پلاگین ها کمک می کند.
لازم است بدانید که اگر چه شما همیشه می توانید پوسته فرزند (Child Theme) را با استفاده از هر تم وردپرس ایجاد کنید، در صورتی که تغییراتی که شما در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستید، جزئی هستند، ممکن است اصلا به ساخت به یک پوسته فرزند نیاز نداشته باشید. به تغییراتی که قصد انجامشان را دارید به طور دقیق فکر کنید، همیشه می توانید یک فایل custom-style.css در تم خود ایجاد کنید یا از یک افزونه سفارشی CSS استفاده کنید. اگر تغییرات مورد نظرتان خیلی زیاد است و احساس می کنید که باید مهمترین فایلهای تم اصلی را مورد بررسی قرار داده و بازنویسی کنید، احتمالا باید یک تم سفارشی ایجاد کنید.
امیدوارم این مقاله در مورد مزایا و معایب پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس برایتان مفید بوده باشد.
منبع:wpbeginner.com
با سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز و در این مقاله سعی می کنم جوابی کامل و جامع به سوال "فریم ورک تم وردپرس چیست؟و مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟" بدهم.
در این مقاله به این موضوعات می پردازم: فریم ورک تم وردپرس ، انواع موجود چارچوب های موضوعی، چگونگی استفاده از فریم ورک تم وردپرس ، مزایا و معایب استفاده از چارچوب موضوعی، چرا باید از فریم ورک تم وردپرس استفاده کنیم و در نهایت بهترین انتخاب ما برای فریم ورک تم وردپرس چیست؟
اصطلاح «WordPress theme framework» اغلب برای یک کتابخانه کد بکار برده می شود که برای تسهیل توسعه یک تم استفاده می شود. در گذشته وردپرس با چگونگی توسعه و نگهداری تم ها، چند مشکل اساسی داشت. هیچ راه خوبی برای ارتقاء تم های وردپرس بدون از دست دادن تمام گزینه های سبک سفارشی وجود نداشت. به این معنا که اگر شما تم هایی داشتید که تغییرات خاصی در آنها ایجاد کرده بودید و تصمیم می گرفتید که تم های وردپرستان را بروزرسانی کنید، هیچ راهی برای حفظ تغیراتی که به صورت سفارشی ایجاد کرده بودید وجود نداشت.
مشکل دوم این بود که برای اضافه کردن یک کد خاص به تعداد زیادی از تم ها لزوما می باییست آن کد را در تک تک آنها کپی و پپیست کنید. در واقع هیچ راه دیگری غیر از کپی کردن و چسباندن کد کارکرد مشابه در همه تم های مورد نظر وجود نداشت.
البته این دو مسئله ممکن است برای یک کاربر معمولی مشکلات خاصی به نظر نرسند. اما مشکلات مهم دیگری نیز در این رابطه وجود دارد. مثلا چه می شود اگر متوجه شوید که دقیقا همان کدی که در تمام تم های خود استفاده کرده اید، یک باگ امنیتی داشته ؟ و یا حتی مهم تر، اگر این تم چیزی بود که شما برای دیگران به صورت عمومی برای دانلود و سفارشی سازی منتشر کرده بودید، چطور؟ بله، این هرج و مرج ممکن است اتفاق بیافتد.
فریم ورک تم وردپرس به عنوان یک قالب تم والد در نظر گرفته شده است که در جاهایی که عملکرد تم بدون تغییر و ثابت است، استفاده شود. پس از آن توسعه دهندگان می توانند برای اضافه کردن سبک سفارشی یک تم کودک ایجاد کنند بطوریکه جنبه های عملکرد آن را به چارچوب بدهد. این کار اجازه ایجاد یک مکان متمرکز که در آن تمام توابع قابل جمع باشند را می دهد. به این ترتیب اگر تیم مرکزی تصمیم به حذف یک تابع وردپرس بگیرد یا متوجه شود یک اشکال در یک چارچوب تم خاص وجود دارد، به روز رسانی بدون تغییر هیچ چیزی در تم کودک وردپرس مربوط به آن چارچوب امکان پذیر است. این روش به شما امکان می دهد که "قالب" سایت خود را قوی نگه دارید بدون اینکه ظاهر آن را تغییر دهید.
افزونه Gravity Forms وردپرس | افزونه حرفه ای فرم ساز گراویتی فرمز وردپرس نسخه فارسی
افزونه Mailster وردپرس | افزونه خبرنامه حرفه ای میلستر وردپرس نسخه فارسی
بخش سوم-بررسی style sheets در CSS
افزونه دیدگاه Commentator وردپرس | افزونه کامنت گذاری حرفه ای وردپرس
بخش چهارم-آموزش رنگ ها در CSS یا آموزش CSS Colors
بخش پنجم-خصوصیات CSS background
آموزش رفع خطای This site ahead contains harmful programs
بخش هفتم- آموزش Margins در CSS
بخش ششم- آموزش حاشیه ها (Borders)در CSS
دلیل اصلی ای که افراد به خاطرش از فریم ورک ها استفاده می کنند این است که سرعت آنها را افزایش می دهد. استفاده از فریم ورک تم وردپرس برای توسعه وردپرس به طور چشمگیری زمان توسعه را کاهش می دهد. زمان توسعه بهبود می یابد، زیرا همه فریم ورک های تم وردپرس انواع زیادی از قابلیت ها و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند، بنابراین کاربر مجبور نیست همه چیز را کدنویسی کند. این ویژگی ها می توانند در هر کجا از جمله:قابلیت drag-drop ، لغزنده ها یا sliders ، ویدجت های جستجوگرها و موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. به جای اینکه یک تم را از ابتدا ایجاد و همه فایل ها را تغییر دهیم، کافیست یک تم کودک ایجاد کنیم. یک تم کودک می تواند به اندازه ایجاد یک فایل style.css جدید و سفارشی کردن توابع با استفاده از فایل functions.php ساده باشد.
مانند بسیاری از موارد دیگر، مزایا و معایبی در استفاده از فریم ورک تم وردپرس وجود دارد.
جواب این سوال بستگی به وضعیت شما چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ توانایی در کدنویسی و زمانی که در اختیار دارید، دارد. اگر می خواهید برای کسب و کارتان یک سایت طراحی کنید و هم زمان کافی در اختیار دارید و هم توانایی آن را دارید که سایتتان را از صفر کدنویسی کنید، پس توصیه می کنم این کار را انجام دهید. ساخت یک سایت از صفر با کدنویسی این امکان را به شما می دهد که همه چیز سایت را مطابق دلخواه خود درست کنید.
اما اگر به لحاظ زمانی وقت کافی برای درست کردن یک سایت از صفر را ندارید و یا با کدنویسی برای سایت به اندازه کافی آشنایی ندارید، بهتر است دست به جیب شوید و هزینه های لازم برای استفاده از فریم ورک ها را بپردازید و به سادگی سایتتان را ایجاد کنید. در این گونه مواقع مزایای استفاده از فریم ورک ها به معایبش می چربد.
تعداد زیادی فریم ورک تم وردپرس وجود دارد که در دسترس هستند. WPBeginner توسط فریم ورک Genesis توسط StudioPress طراحی شده است. این یک قالب عالی برای توسعه است. این نمونه مانند نومنه های دیگر با گزینه های مختلف و اضافی ساخته نشده. شما فقط آنچه را که نیاز دارید می گیرید این فریم ورک با بسیاری از پلاگین های دیگر که وجود دارند سازگار است. البته شما برای این کار نیاز به توسعه مهارت های کدنویسی برای یک تم کودک را دارید.
مبتدیان باید از قالبی مانند Headway Themes استفاده کنند. این فریم ورک یک رابط کشیدن و رها کردن دارد که به شما امکان ایجاد وب سایت ها را با یک رابط بصری می دهد.
امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.
مطالب مرتبط:
چایلد تم (child theme) وردپرس چیست؟
بررسی مزایا و معایب تم کودک (Child Theme) وردپرس
آموزش نحوه اضافه کردن فایلهای با فرمت SVG در وردپرس
آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر
منبع: الو پشتیبان – ارائه دهنده: کمک وردپرس - افزونه تجاری وردپرس -افزایش فروش
[table id=101 /]
افزونه کوپن هوشمند ووکامرس، امکانی ویژه برای وبسایت های ووکامرسی است که در وب سایت اصلی ووکامرس با قیمت ۹۹$ به فروش میرسد. با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود اعتبار فروشگاه پیشنهاد دهید، گروهی کوپنها را برای افزایش انگیره خرید از وب سایت خود تولید کنید، لینک هایی با کوپن های نهفته در آن برای مشتریان خود بسازید و کوپن هایی با برند خودتان به مشتریان هدیه دهید. کوپن های هوشمند همه این موارد را برای شما پوشش می دهد.
افزونه کوپن هوشمند ووکامرس در تاریخ ۱۷/تیر/۹۸ به نسخه ۴٫۰٫۸ بروزرسانی شد
افزونه کوپن هوشمند ووکامرس در تاریخ ۸/بهمن/۹۷ به نسخه ۳٫۹٫۲ بروزرسانی شد
افزونه کوپن ووکامرس در تاریخ ۲۵/فروردین/۹۸ به نسخه ۴٫۰٫۳ بروزرسانی شد
افزونه Woocommerce Smart Coupons افزونه ای حرفه ای برای فروشگاه ساز ووکامرس است. شما با استفاده از کوپنهای هوشمند ووکامرس می توانید کوپن های گروهی یا تکی برای محصولات تعیین و تعریف کنید که باعث افزایش خرید از فروشگاه اینترنتی شما می شود. از امکانات جالب این کوپن ها، هوشمند بودن آن ها، قابلیت تولید خودکار کوپن است و مشتری اجازه دارد که با خرید اعتبار و هدیه برای خودش یا دیگران، کوپن های خود را روی محصول اعمال کند.
با استفاده از افزونه کوپن هوشمند ووکامرس، میتوانید کوپن ها را در یک زمان تولید و به ایمیل مشتریان ارسال کنید. همینطور می توانید از کوپنها Import / Export بگیرید. میتوان با Woocommerce Smart Coupons سناریوهای وسوسه انگیزی را ایجاد نمود. نمونه سناریوی که می توانید پیدا کنید می تواند این باشد که لیستی از ایمیل کاربران ثبت نام کرده در فروشگاه را دارید که خریدی را تاکنون انجام نداده اند. می توانید با ارسال یک ایمیل به صورت گروهی حاوی کد کوپن، آن ها را برای خرید ترغیب کنید.
[caption id="attachment_14487" align="aligncenter" width="640"]
دانلود افزونه کوپن هوشمند ووکامرس[/caption]سیستم اعتبار فروشگاه جامع
با فروش اعتبارات فروشگاه، خریداران ارزشمند را مشتری همیشگی فروشگاه خود کنید.
صدور گواهی هدیه رایگان
میتوانید قابلیت ارسال کارت هدیه/ اعتبار با پیام سفارشی به افراد مختلف را ایجاد کنید.
کوپنها را به محصول متصل کنید
یکی از روشهایی که میتواند به پایندی بیشتر مشتریان شما به وب سایت شما کمک کند، این است که پس از خرید یک محصول کوپن محصول دیگری را برای کاربر خود ارسال کنید تا مجدد به سایت شما سر بزنند و انگیزه خرید مجدد داشته باشند. همچنین کاربر شما میتواند کوپن را به دوست خود هدیه دهد و با این کار میتوانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. پس این فرصت را از دست ندهید.با کمک این افزونه کاری کنید پس از تکمیل یک سفارش کوپن ها پیشنهاد شوند. با این کار فروش خود را در حال و آینده افزایش خواهید داد.
مقایسه بهترین شرکت های هاستینگ ایران
افزونه Social Auto Poster وردپرس | افزونه اشتراک خودکار مطالب وردپرس نسخه فارسی
بخش اول- آموزش مقدماتی تا پیشرفته برنامه نویسی CSS
رفع مشکل درست ظاهر نشدن تصاویر Thumbnail (بند انگشتی)در فیس بوک
بخش دوم-نحو CSS و CSS Selector (انتخابگر CSS)
آموزش ساده قرار دادن فیلم در پست های وبلاگ وردپرس
افزونه UberMenu وردپرس | افزونه مگامنو ساز حرفه ای اوبر منو وردپرس نسخه فارسی
چایلد تم (child theme) وردپرس چیست؟
افزونه پرسش و پاسخ حرفهای Sabai Discuss وردپرس نسخه فارسی
Import / Export انعطاف پذیر
کوپنها را به صورت انبوه تولید کنید، آنها را از طریق ایمیل ارسال نمایید، آنها را به ووکامرس اضافه کنید، آنها را از طریق یک فایل CSV ایمپورت کنید و و حتی برای ارائه آن به شریک خود و یا اضافه کردن آن به فروشگاه دیگر آن را اکسپورت کنید.
کوپن را تنها با یک کلیک اعمال کنید
به کمک افزونه کوپنهای هوشمند میتوانید در سبد خرید کاربرانتان به آن ها یک کوپن هدیه داده و تجربه یک خرید لذت قسمت را برای آنها فراهم کرده و تنها با یک کلیک آن را اعمال شود. تجربه یک خرید لذت بخش کاربران را به وب سایت شما پایند میکند.
کوپنها را از طریق لینک URL به اشتراک بگذارید
کد کوپن را از طریق یک لینک ارائه دهید تا به صورت خودکار اعمال شود.
کوپنها را با یک ظاهری زیبا نمایش دهید
علاوه بر اینکه میتوانید به کمک shortcode کوپن ها را در ویرایشهای متنی وردپرس در هر جایی که خواستید درج کنید، می توانید با ویرایش کدهای CSS به آن ظاهری زیبا دهید.
[caption id="attachment_14488" align="aligncenter" width="700"]
افزونه کوپن هوشمند ووکامرس[/caption][caption id="attachment_14489" align="aligncenter" width="683"] افزونه Woocommerce Smart Coupons[/caption]من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟
شما می توانید با شماره های 02133438480 یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.
[button color="green" size="big" link="https://crm.aloposhtiban.com/cart.php?a=add&pid=107" icon="shopping-cart" target="true"]خرید و دانلود فوری به قیمت ۲۹.۰۰۰ تومان[/button]