چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

تبلیغات اصولی و بازاریابی رمز اصلی موفقیت در کسب و کار است. تبلیغات درست باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد.یک محصول متوسط با تبلیغات موفق تر از یک محصول قوی با تبلیغ ضعیف خواهد بود.قدرت تبلیغ نویسی را دست کم نگیرید و از جادوی کلمات و تاثیرشان در فروش غافل نشوید.

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

شاید شما هم صاحب کسب و کاری باشید که بر خلاف فعالیت و معرفی خود، و حتی با وجود مشتریان زیاد، هنوز نتوانستید به یک نام آشنا برای عموم مردم تبدیل شوید. ممکن است تصور کنید که به احتمال زیاد کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهید، فاقدشایستگی لازم برای چنین نامی باشد، اما اشتباه می‌کنید. ناآشنا بودن مردم و کشتریان نهایی را به پای محصول‌ یا خط تولید خود نگذارید. شاید مقصر اصلی خود شما باشید که هیچ گاه با صداییی رسا و بلند نام کسب و کار خود و قدرت و مزیت هایش را فریاد نزده اید!در حقیقت تبلیغ، کوششی است برای بر قراری یک ارتباط متقاعد کننده، جهت تغییر یا ثبات نگرش قبلی افراد که بیانگر رفتار آینده آنها خواهد بود.ما در ادامه به روش هایی برای کسب موفقیت در انجام تبلیغات به شما معرفی خواهیم کرد.

[caption id="attachment_14553" align="aligncenter" width="614"] تبلیغات موفق تبلیغات موفق[/caption]

دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید

یکی از روش های تبلیغات موفق دانستن دغدغه های مشتری هاست.در این آیتم، با یک مثال دیگر، به بیان دقت بالا در شیوه طراحی پیام می پردازیم.هنگامی که گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌ تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی کنید که به سوالات اصلی آن‌ها پاسخ داده شود. بنابراین قبل از انجام هر کاری، قشر مشتری خود را بیشتر بشناسید و بدانید که ذهن زنان، آرام و لطیف است و ذهن مردان بر مبنای حساب دو دو تا چهار تا کار می‌کند، پس اگر بخواهید به یک خانم پیام بدهید، باید از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌ او کمک گرفت و اگر می‌خواهید یک مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، باید روی قوه استدلالی و توانایی های محاسباتی او، تمرکز کرد.

ساخت فرم نظر سنجی در وردپرس

آموزش رفع خطای Destination folder already exists در وردپرس

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر

بخش شصت و هفتم-روش های HTTP

آموزش نحوه اضافه کردن فایلهای با فرمت SVG در وردپرس

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

افزونه WP Smush Pro وردپرس | افزونه حرفه‌ای فشرده ساز تصاویر اسماش پرو نسخه فارسی

آموزش رفع خطای ظاهر نشدن دکمه "Add Media" در وردپرس

تصویر باید سود و بهره عنوان را نشان دهد

سودی که در بخش عنوان بیان می شود باید با تصویر تبلیغات هماهنگی داشته باشد. اولین چیزی که در یک تبلیغ دیده می شود عکس تبلیغ است بنابراین عکس، مسئولیت سنگینی به عهده دارد. همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است.

همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است و مهمترین نکته نیز همین می باشد البته نکات ریز دیگری نیز در مورد عکس آگهی وجود دارد که به صورت خلاصه به آن ها میپردازیم. بهتر است از یک عکس بزرگ به جای چند عکس کوچک استفاده کنید چرا که این کار تاثیرپذیری آگهی شما را افزایش میدهد. اگر در زمان ارائه محصول هدیه ی رایگانی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته اید، بهتر است آن را نیز در تصویر مورد استفاده قرار دهید.

با مخاطب همزبان شوید

هیچوقتسعی نکنید که به مخاطب فخر بفروشید و علم و درجه فهم خود را به رخ او بکشید. با او با زبانی نزدیک به زبان خودش صحبت کنید.اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را نیز در نظر بگیرید، اگر مدرس دانشگاه است، سال‌ها تلاش او را در محیط‌های علمی نادیده نگیرید.به مخاطب اجازه دهیدکه خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

صفحه آرایی خوبی داشته باشیم

زمانی که صفحه آرایی خوبی داشته باشیم یعنی کاری کرده ایم تا نوشته های تبلیغات، برای چشم خواننده، چشم نواز باشد. این کمک می کند تا خواننده ترغیب شود تا ادامه تبلیغات را بخواند. سعی کنید خودتان را به جای مخاطبان قرار دهید و چند بار آگهی را بخوانید. به این نکته توجه کنید که آیا صفحه آرایی تبلیغات شما به گونه ای است که در هنگام خواندن آن احساس راحتی کنید.

اگر شما در هنگام خواندن و مشاهده تبلیغ خود احساس راحتی نکنید مطمئن باشید بخش زیادی از مخاطبان شما نیز همین احساس را خواهند داشت و این نکته را بدانید که مخاطبان چندان برای مشاهده یک تبلیغ صبور نیستند و اگر در هنگام مشاهده ان احساس ناخوشایندی داشته باشند خیلی سریع منصرف می شوند و مشاهده تبلیغ شما را نیمه تمام رها می کنند و مطمئناً بروز چنین حالتی جزء اهداف شما قرار ندارد. یک صفحه آرایی خوب باید تر و تمیز، چشم نواز، هماهنگ با اجزای دیگر، متناسب با اجزای دیگر و دقیق باشد.

تبلیغ نویسی حرفه‌ای با تکنیک ریسک معکوس

یکی از تکنیک‌های خیلی خوب در تبلیغ نویسی حرفه‌ای ، استفاده از تکنیک ریسک معکوس است، در حالت عادی خیلی از تبلیغات هستند که به اندازه کافی توجه کاربر را جلب کرده اند و پیشنهاد تخفیف خوبی نیز ارایه کرده اند اما خیلی از کاربران همچنان از آنها استقبال نکرده اند.

برخی از این کابران در واقع مایل به استفاده از این سرویس یا محصول بوده اند اما از آنجایی که سرویس‌ها و محصولات بی کیفیت زیادی وجود دارند، کاربران گاهی ترجیح می‌ دهند که ریسک نکنند، مخصوصا وقتی خیلی نیاز فوری به خدمت یا محصول شما ندارند و ترجیح می دهند این ریسک را به تعویق بیاندازند.

در این مواقع اگر بتوانیم کاری کنیم که به آنها اطمینان دهیم هیچ ریسکی وجود ندارد، می‌توانیم درصدی از این افراد را به خریدار تبدیل کنیم.

مثلا اگر شما در حال فروش یک آموزش هستید، می توانید به کاربر اطمینان دهید، در صورتی که این آموزش به شما کمکی نکرد بدون هیچ گونه شرط و شروطی، تمامی مبلغ به شما بازگردانده می شود.

مزیت دیگری که این روش دارد این است که به افراد نشان می‌هید که چقدر به محصول یا سرویس خود مطمئن هستید و این دید خوبی را در مشتریان نسبت به محصول یا سرویس شما ایجاد می کند

تبلیغ‌تان را محک بزنید

هیچ گاه نباید این تصور را از خود داشته باشید که پیام یا تصویری که طراحی کرده‌اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می‌رود. گاهی ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت‌گیرش بر بیاید. پس برای بهبود آن، اول ببینید آگهی‌هایتان در دوره‌های قبل، چقدر بازخورد به همراه داشته‌ است و آنگاه برای تکرارشان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ‌ یا طراحی آن را اصلاح کنید و یا اینکه نیاز باشد که رسانه تبلیغاتی تان را تغییر دهید! پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ، حتما به معنای شکست تمامی تبلیغات است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس می پردازیم.نشان دادن برند محصولات در ووکامرس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا برای فروشگاه ووکامرسی خودتان که اقدام به فروش محصولات از برندهای مختلف شرکت‌های سازنده می‌کنید برند محصول را هم نمایش بدین تا به این طریق بتونید مشتری که قصد خرید یک محصول را داره و به برند خاصی هم تعصب داره جذب خودتون بکنید. مطمئنا فروش محصولات به صورت اینترنتی در زمینه محصولاتی که برندهای مختلفی اونو ارائه میدن کار دشواری هستش، چرا که شما ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری ندارید که بخواهید به وی مشاوره در خرید محصول را بدین و تنها توضیحات محصول شما هست که اگر از قدرت کافی در ارائه توضیحات محصول داشته باشید میتونید فروش موفقی هم داشته باشید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس 

طبق معمول قرار است در این مطلب شما را با یک افزونه قدرتمند و رایگان دیگر شگفت زده کنم، یکی از دلایل مهمی که بیشتر افراد به سراغ استفاده از وردپرس میروند وجود افزونه های وردپرس زیاد و با کیفیت آن است. تقریبا برای هر کاری در وردپرس یک افزونه وجود دارد، در ادامه شما را با افزونه ای دیگر از افزونه YITH آشنا خواهم کرد، این تیم قدرتمند ثابت کرده است که میتواند در زمینه ووکامرس بهترین افزونه ها را تولید کند و آنها را توسعه دهد.

چگونه می توان خطای Syntax error در WordPress را اصلاح کرد؟

نمایش ویدئو معرفی محصولات در ووکامرس

رفع مشکل عدم نمایش دکمه ها در ویژوال کامپوزر

فشرده سازی فایل های CSS و JavaScript در وردپرس

آموزش نحوه رفع مشکل آپلود تصویر در وردپرس

بخش شصت و سوم-صوتی و تصویری HTML

آموزش نحوه رفع خطای Maximum Execution Time Exceeded

آموزش نحوه رفع خطای RSS Feed

حمله DDOS چیست و چگونه باید از آن جلوگیری کنیم؟

افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

با استفاده از این افزونه میتوانید به سادگی برند های مورد نظر خود را به فروشگاه اضافه کنید و در انتهای محصول آن را نمایش دهید، برای نصب افزونه وارد بخش افزونه ها» افزودن شوید و نام YITH WooCommerce Brands Add-On را جستجو کنید ، سپس آن را نصب و فعالسازی کنید، سپس وارد بخش yith plugins»Brands شوید، در این بخش میتوانید تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

تنظیمات افزونه:

در این قسمت مقدار بخش Brand label را میتوانید به برند ها تغییر دهید، تغییرات را ذخیره کنید و سپس وارد قسمتمحصولات شوید، مشاهده خواهید کرد که در این منو یک آیتم با عنوان ‌Brands اضافه شده است، بر روی آن کلیک نمایید تا برند های مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

[caption id="attachment_14227" align="aligncenter" width="600"]اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس[/caption]

اضافه کردن برند:

زمان نصب افزونه گزینه ی دیگری هم در منوی پیشخوان>محصولات، با نام Brand اضافه می شود که شما می توانید برند خود را در این مکان بسازید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

قابلیت های افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

  • ایجاد بنر برای هر برند تجاری
  • قابلیت ایجاد برند های تجاری
  • قابلیت نمایش برند تجاری در صفحه محصول
  • قابلیت تعیین موقعیت نمایش برندکه
  • قابلیت انتخاب نام و لوگو برای برند
  • قابلیت تعیین نمایش نام و یا لوگو
  • ابزارک برای نمایش برندهای تجاری در سایدبار
  • دارای ۹ کد کوتاه برای نمایش در سایت
  • قابلیت تعیین سایز لوگو برند
  • قابلیت افزودن نام برند به آدرس محصولات آن برند

[button color="blue" size="medium" link="http://downloads.wordpress.org/plugin/yith-woocommerce-brands-add-on.1.3.1.zip" icon="fas fa-download" target="true"]دانلود افزونه[/button]

[button color="black" size="medium" link="http://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-brands-add-on/" icon="far fa-eye" target="true"]مشاهده مشخصات[/button]

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

بازاریابی ویروسی چیست؟

در این مقاله به معرفی بازاریابی ویروسی می پردازیم. بازاریابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین های بزرگی که خبرها را دهان به دهان پخش می کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می دهد.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی مبتنی بر شبکه‌ی عصبی است که از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای ترویج یک محصول استفاده می‌کند. نام آن به نحوه انتشار اطلاعات درباره محصول با افراد دیگر در جامعه یا شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد.

بازاریابی ویروسی

پایه ی بازاریابی ویروسی در انتشار اطلاعات از طریق دهان به دهان است، اما فناوری‌های مدرن اجازه می‌دهد که تاثیر ویروسی بسیاری از بسترهای مبتنی بر اینترنت را در بر بگیرد. بازاریابی ویروسی معمولاً به مخاطبان خود ارزشی چون حق انتخاب می‌دهد. این جذبه می‌تواند چیزی به سادگی یک آهنگ یا بازی سرگرم‌کننده باشد. هر چه محتوای آگهی عمیق‌تر باشد، مردم بیش‌تر تشویق می‌شوند که برای انتقال مفهوم پیام به دیگران، آن را به اشتراک بگذارند.

مقصود بازاریابی ویروسی

پخش پیام یا داستانی در مورد برند میان مردم به هر تعداد ممکن است، بدون هیچ گونه هزینه ای در حقیقت این نوع بازاریابی مانند ویروس خود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده ی آن است. متداول‌ترین روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه ی اینترنتی است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، ارزش آن روز به روز افزایش بیش‌تری می‌یابد. خریداران کالا و خدمات به صورت آنلاین دائماً در حال توسعه ی شبکه ی خود هستند و بیش‌تر ازگذشته به سایر خریداران برای یادگیری و یا توصیه ی محصولات و خدمات جدید متکی هستند.

آغاز یک طرح بازاریابی ویروسی اثربخش، مستلزم ارایه ی یک دلیل یا انگیزه ی قوی به افراد است تا آن‌ها را تشویق به ارسال پیام و یا تبلیغ مورد نظر به دوستان و اطرافیانشان کند. به طور مثال طنزها و لطیفه‌ها اغلب بسیار سریع از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می‌کند، صرفاً به این دلیل که بامزه و خنده‌ هستند. بنابراین کلید موفقیت در آخر در دست بازاریابان است چرا که آن‌ها باید با ارایه ی ایده‌ها و تشویق خلاقانه، انگیزه ی لازم را به افراد برای ارسال پیام مورد نظر به دیگران بدهند. یک ایده ی جالب توجه، به عنوان مشوق می‌تواند مشتریان را تشویق کند تا برای توصیه ی محصول و یا نام تجاری مورد نظر با هم ارتباط برقرار کنند.

انواع بازاریابی ویروسی

ویروسی ارزشی

در این نوع  تجربیات با کیفیت خود را با دیگران سهیم می‌شوند. مثلا فرد اول محصولی را امتحان می‌کند و آن را خوب می‌یابد، پس او به فرد دوم می گوید که او هم این محصول را امتحان کند. در این حالت محصولات می بایست به اندازه کافی خوب باشند تا منجر به ترغیب افراد شوند. در واقع استفاده از این جمله که "این موضوع را برای دوستان خود به‌ صورت رایگان ارسال کنید" یک محصول را ویروسی نمی‌کند، بلکه آنها فقط به استفاده‌کنندگان اجازه می‌دهند تا درباره محصولات خوب با دیگران صحبت کنند.

ویروسی حیله‌ای

افراد بخاطر چیزهای زیادی،بوسیله تشویق دیگران سعی در فروش محصول می‌کنند. فرد اول تلاش می‌کند تا فرد دوم را راضی کند که محصول را امتحان کند،چون ممکن است در صورت استفاده فرد دوم از آن محصول، فرد او پاداشی دریافت کند. در این حالت استفاده‌کننده بایستی احساس کند که پاداش ارزشمند است و این که محصولات به اندازه کافی خوب باشند که برای نارضایتی احتمالی دیگران بتوان ریسک کرد. به عبارت ساده، زمانی که محصولات به اندازه کافی با کیفیت نیستند، افزودن پاداش ممکن است منجر به واکنش شدید استفاده‌کننده در برابر فروش شود.

ویروسی حیاتی

افراد می‌خواهند تا در تجربیات خود با کسانی شریک شوند که به محصولات معین و ویژه‌ای نیاز دارند. فرد "الف" می‌خواهد در تجربه یک محصول با فرد "ب" شریک شود و فرد "ب" نیاز به محصول دیگر دارد و ... نرم‌افزار آکروبات و سایت ای - بی مثالهایی از این دسته‌اند. در این حالت استفاده‌کننده بایستی احساس کند که آن تجربه و محصول ارزشمند است تا علاوه بر ایجاد تغییر در خود شخص، دلیلی برای ارسال آن به دیگران نیزداشته باشد.

ویروسی ناخوشایند

افراد به دیگران درباره تجربیات منفی خود هشدار می‌دهند. فرد اول محصول را امتحان می‌کند و درمی‌یابد که محصول خیلی بدی است سپس او مانع استفاده فرد "ب" از این محصول می‌شود. کسی که محصولاتی با کیفیت پایین ایجاد می‌کند که مطابق با نظر و سلیقه استفاده‌کننده نیست یا محصولاتی که استفاده‌کننده حالت مزورانه‌‌ای را در آن محصول مشاهده می‌کند، این نوع ویروس را ایجاد می‌کند.

بخش شصت و ششم-پیام های HTTP

بخش شصت و پنجم-کدگذاری url در HTML

آموزش جستجو و رفع کوئری های کند در دیتابیس وردپرس

بهترین روش های تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کارهای اینترنتی

آموزش رفع مشکل خروج ناخواسته از سایت وردپرس

افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

آموزش رفع خطای Missed Schedule Post در ۳۰ ثانیه

بخش شصت و چهارم-مجموعه کاراکترهای HTML

رفع خطای ۴۱۳ Request Entity Too large در وردپرس

استراتژی‌های بازاریابی ویروسی

ویدئو بسازید

یکی از روش های موثر در بازاریابی ویروسی ویدئو است چون مخاطبان را با محصولات و خدمات درگیر می‌کند. یک ویدئوی آموزشی یا سرگرم‌کننده تهیه کنید و در سایت‌هایی مثل یوتیوب یا سایر سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدئو منتشر کنید. زمانی که ویدئوی شما از نظر شخصی جالب و مفید باشد آن را با دوستانش نیز در میان خواهد گذاشت و به این ترتیب ممکن است در سراسر اینترنت منتشر شود. هرقدر یک ویدئو جنبه آموزشی یا سرگرمی بیشتری داشته باشد، پرطرفدارتر خواهد بود.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 

حقیقت این است که امروزه یک برند با عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین و... نمی‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.هنگامی که افراد تأثیرگذار یک صنعت محصولی را تبلیغ می‌کنند، مخاطبان بیشتری را به سمت یک برند جذب خواهند کرد. اینفلوئنسرهای صنعت خود را پیدا کنید و محصول یا خدمات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. سپس از آن‌ها بخواهید که در صورت تمایل تجربه خود را با مخاطبان در میان بگذارند. این افراد فالوئرهای زیادی دارند و به دیده شدن برند شما کمک می‌کنند.و همینطور اگر محصول شما توسط افراد متخصص و باتجربه توصیه شود تأثیر خوبی روی مخاطبان خواهد داشت.

کار غیرمنتظره انجام دهید

اگر می‌خواهید توجه مخاطبان را جلب کنید باید یک کار غیرمنتظره و جدید انجام دهید. مردم زمانی که احساس کنند سوژه یک کار قدیمی است هرگز سراغ آن نخواهند رفت. بزرگ و جالب نشان دادن یک محصول کاری است که همه برندها برای تبلیغ محصولات خود انجام می‌دهند. به فکر ایده‌های جدید باشید.

قابلیت اشتراک‌گذاری را افزایش دهید

دوری کردن از افراد سرماخورده، لمس نکردن چشم، دهان و بینی و شستن مرتب دست‌ها از جمله نصیحت‌هایی هستند که برای جلوگیری از سرماخوردگی توصیه می‌شوند. درواقع ویروس‌ها زمانی منتشر می‌شوند که شرایط انتقال آن‌ها میان افراد مهیا شده باشد. به همین ترتیب در بازاریابی ویروسی نیز پیغام یا محتوای شما باید راحت‌تر دانلود شده و به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان مناسب را پیدا کنید

اولین قدم برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی این است که ببینید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشتر فعالیت می‌کنند. هیچ تبلیغی خود به خود ویروسی نمی‌شود و باید علاوه بر جذابیت، پیغام صحیحی را به دیگران منتقل کند. به همین دلیل است که انتخاب یک کانال صحیح برای تبلیغات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا می‌تواند پیغام شما را به دست مخاطبان مناسب برساند. به‌عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما خانم‌های مجرد بین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند شبکه اجتماعی پینترست محل مناسبی برای تبلیغات شما است زیرا ۸۰ درصد کاربران این شبکه اجتماعی را خانم‌های جوان تشکیل می‌دهند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

FTP چیست؟ نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس چگونه است؟

با عرض سلام به شما عزیزان، با توجه به اینکه برای رفع بسیاری از خطاها در وردپرس نیاز به استفاده از FTP هست، امروز و در این مقاله قصد دارم به ارائه آموزشی کوتاه و نسبتا جامع در رابطه با نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها بپردازم.

استفاده از WordPress گاهی و به خصوص زمانی که شما مرتکب خطایی شده‌اید و وب سایت را روی خودتان قفل کرده‌اید، می تواند بسیار دشوار باشد. در چنین وضعیتی، تعداد محدودی از گزینه ها برای تشخیص خطا و تغییرات لازم در فایل های وردپرس شما وجود دارد که FTP بهترین آنها است.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • FTP چیست؟
  • چگونه FTP را راه اندازی کنیم؟
  • نحوه استفاده از FTP برای آپلود فایل ها در وردپرس چگونه است؟

بیایید با فهم اولیه FTP شروع کنیم:

 FTP چیست؟

پروتکل FTP یا پروتکل انتقال فایل برای انتقال فایل ها از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر در وب استفاده می شود. معمولا هنگامی که کاربران وردپرس را در وبلاگ خود نصب می کنند، می توانند از FTP برای بارگذاری فایل های لازم وردپرس مانند تصاویر، فیلم ها، تم ها، افزونه ها و غیره از رایانه هایشان به سرور استفاده کنند.

انتقال فایل با استفاده FTP از طریق سرویس گیرنده FTP انجام می شود. این نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود و به شما کمک می کند تا از هر سرور از راه دور فایل ها را ارسال و دریافت کنید. برخی از رایج ترین FTP Client ها که توسط کاربران وردپرس استفاده می شوند عبارتند از: WS_FTP، CuteFTP، FileZilla، SmartFTP و غیره

 نحوه تنظیم و استفاده از FTP 

برای اینکه FTP بر روی رایانه تان کار کند شما نیاز به اتصال به اینترنت فعال دارید. اغلب، انتقال فایل بسیار کند است و طول می کشد تا به پایان برسد، بنابراین قبل از شروع فرآیند، سرعت اینترنت را بهتر بررسی کنید. پس از انجام این کار، نکات زیر را برای تنظیم FTP دنبال کنید:

یک برنامه FTP Manager Client را بر روی رایانه خود دانلود کنید. ما FileZilla را به عنوان مثال در اینجا استفاده می کنیم تا نشان دهیم که انتقال فایل ها از سیستم شما به هر سرور از راه دور چقدر آسان است.

داشبورد FileZilla به دو بخش تقسیم می شود: سمت راست پنجره، تمام فایل های ذخیره شده در وب سرور را نشان می دهد و سمت چپ پنجره، فایل های روی کامپیوتر شخصی شما را نشان می دهد.

تنظیم FTP - FileZilla2

روی گزینه "Files" در گوشه سمت چپ داشبورد کلیک کنید و "Site Manager" را انتخاب کنید.
در جعبه pop up که بعدا ظاهر می شود، روی «New Site» کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز مانند نام میزبان، پورت، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

FileZilla-New-Site

اگر رمز عبور و شناسه تان را نمی دانید، می توانید برای شناسه و رمز ورود FTP خود با میزبان وب تان تماس بگیرید.
پس از وارد کردن تمام اطلاعات روی connect کلیک کنید.

تا اینجای کار شما FTP را با موفقیت در کامپیوتر خود نصب کردید و باید چگونگی استفاده از FTP را یاد بگیرید.

 چگونه می توان از FTP برای بارگذاری فایل ها به وردپرس استفاده کرد؟

پس از تنظیم FTP، می توانید آن را برای انتقال فایل ها بین کامپیوتر خود و هر سرور راه دور استفاده کنید. در اینجا چگونگی انجام این کار را بدون هیچ مشکلی توضیح می دهیم:

به داشبورد وارد شوید و تمام فایلهای سیستم خود را در سمت چپ و تمامی فایلهای وب سرور را در سمت راست پیدا کنید.

برترین موتورهای جستجو کدامند؟

خطای ۵۰۲ چیست؟ رفع خطای 502 Bad Gateway

رفع خطای ۴۲۹ Too Many Requests در وردپرس

بخش شصت و دوم-بوم مرجع HTML

رفع مشکل جاوا اسکریپت Render Blocking در وردپرس

آموزش رفع خطای Failed to Open Stream وردپرس

رفع خطای حافظه خالی در وردپرس| افزایش حافظه php

آموزش تغییر ایمیل ادمین در وردپرس

آموزش نحوه نصب و راه اندازی یک شبکه چندرسانه ای وردپرس

استفاده از FTP-1 - داشبورد

فراموش نکنید قبل از اضافه کردن یا از بین بردن هر فایل یا ایجاد تغییرات در فایل های موجود، از سایت خود یک پشتیان یا backup کامل تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا در صورتی که همه کارها مطابق برنامه ی شما پیش نرود، سایت تان را از دست ندهید.
به پوشه public_html در سمت راست بروید و هر پوشه ای را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید.

با استفاده از پوشه FTP-public-html

فرض می کنیم شما می خواهید یک تصویر را از رایانه خود به سرور وب سایتتان آپلود کنید. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که فایل را از سمت چپ انتخاب کنید و آن را به طور مستقیم در سمت راست قرار دهید. علاوه بر این، شما می توانید روی آن راست کلیک کرده و آن را 'upload' کنید.

با استفاده از FTP-Upload-File

فرقی نمی کند که می خواهید تصویر، ویدیو، افزونه یا تم را منتقل کنید، فرایند در رابطه با استفاده از FTP  برای همه شان یکسان است.

امیدوارم آموزش کوتاه ما در رابطه با نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس، برایتان مفید واقع شود.

منبع:mythemeshop.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

نمایش رویداد به صورت تایم لاین در وردپرس

نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

نمایش تاریخ عضویت کاربر در وردپرس

منبع: الو پشتیبان– ارائه دهنده مقالات: متخصص وردپرس -آموزش CSS - آموزش HTML

صفحه فرود چیست؟ آموزش طراحی یک صفحه فرود در وردپرس به صورت گام به گام

با سلام در این مقاله قصد داریم به بررسی و ارائه توضیحاتی درباره  landing page  یا همان صفحه فرود بپردازیم. در اینجا سعی می کنیم به زبانی ساده توضیح دهیم که صفحه فرود چیست؟ چرا و چطور باید آن را ایجاد کنیم؟ در این مقاله نحوه طراحی یک صفحه فرود را گام به گام برایتان توضیح می دهیم.

می‌خواهید یک صفحه ورود سفارشی در سایت WordPress  ایجاد کنید؟ صفحات فرود به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کنند که بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریان و مشتریان رابه مبلغ هایی برای سایتشان، تبدیل کنند . در این مقاله به شما نشان می‌دهیم چگونه به راحتی طراحی یک صفحه فرود در WordPress را انجام دهید. اما اول باید بدانید که صفحه فرود دقیقا چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

صفحه فرود چیست ؟

صفحه فرود یک صفحه ساخته‌شده با هدف افزایش فروش یا ایجاد انگیزه برای یک کسب‌وکار یا انجام یک فعالیت خاص است . از آن در فعالیت‌های بازاریابی ، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود . کاربرانی که از این منابع استفاده می کنند، ابتدا در این صفحه قرار می گیرند، به همین دلیل است که صفحه فرود نامیده می شود.

تفاوت بین صفحه خانگی و صفحه فرود چیست ؟

صفحه اصلی صفحه اول وب سایت شما است و آن چیزی است که کاربران زمانی که نام دامنه شما را در مرورگر خود وارد می‌کنند، خواهند دید. از طرف دیگر، صفحه فرود می‌تواند یک صفحه مستقل باشد که در آن بیشتر بازدیدکنندگان از منابع ترافیک داده یا ثالث استفاده می‌کنند .
یک صفحه خانگی home page طراحی شده‌است تا بازدیدکنندگان با وب سایت شما درگیر شوند، صفحات دیگر را بررسی کنند، محصولات را مرور کنند، و یا ثبت‌نام کنند. پیوندهای بیشتری دارد و برای کاربران انتخاب‌های بیشتری فراهم می‌کند .
از طرف دیگر ، صفحه فرود برای تبدیل ساخته شده‌است، منظور از تبدیل، ایجاد تحول در فکر ونظر بازدید کننده است برای مقصود خاصی . این صفحه نسبت به صفحه اصلی پیوندهای کمتری دارد و برای کاربران طراحی شده‌است تا تصمیم خرید بگیرند و یا اطلاعات خود را برای دسترسی در آینده ارائه دهندو یا... .
به طور معمول ، وب سایت شما تنها می‌تواند یک صفحه خانگی داشته باشد، اما شما می‌توانید صفحات فرود بسیاری را همانطور که می‌خواهید برای فعالیت‌های مختلف ایجاد کنید. برای مثال :
صفحه ورود برای فعالیت‌های تبلیغاتی پرداختی شما
بازدیدکنندگانی که از منابع ترافیکی خاص مانند فهرست ایمیل ، رسانه‌های اجتماعی و ... می‌آیند     
ورود کاربران به یک محصول یا صفحه خاص
و خیلی بیشتر …                                                       
با این حال ، بیایید نگاهی به نحوه طراحی یک صفحه فرود زیبا در WordPress داشته باشیم .

ما دو راه‌حل به شما نشان خواهیم داد و شما می‌توانید هر کدام را که مناسب شما باشد انتخاب کنید.

طراحی سایت برای سال ۲۰۱۹

بخش پنجاه و نهم-خصوصیات جهانی HTML

تغییر http به https آیا ارزش دارد؟

بخش شصت-ویژگی های رویداد HTML

آموزش گام به گام نحوه اضافه کردن دکمه کلیک برای تماس در وردپرس/ساخت لینک برای اس ام اس

راهنمای اضافه کردن گوگل آنالیتیکس در وردپرس با افزونه MonsterInsights

آموزش رفع خطای ۵۰۴ Gateway در وردپرس

بخش شصت و یکم-رنگ های HTML

آموزش انتقال سایت جوملا به وردپرس گام به گام

راه حل اول: طراحی یک صفحه فرود در WordPress با استفاده از Beaver Builder

Beaver Builder یکی از بهترین افزونه های طراحی یک صفحه فرود در WordPress است . این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی صفحه فرود را با استفاده از الگوهای آماده ایجاد کنید که بتوانید با کشیدن ساده و ابزار حذف آن‌ها را اصلاح کنید .
در قدم اول، باید افزونه Beaver Builder را نصب و فعال کنید .بعد از فعال‌سازی، باید به صفحه  Settings » Beaver Builder مراجعه کنید تا تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

در صورن نیاز برای اطلاع بیشتر ازجزئیات، راهنمایی گام‌به‌گام ما رادر مورد نحوه نصب یک افزونه در WordPress ببینید .

گواهینامه Beaver Builder

در برگه مجوز (License tab)، بر روی دکمه Enter License Key کلیک کنید تا کلید مجوز خود را دریافت کنید . شما می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت Beaver Builder پیدا کنید. بعد از فعالسازی افزونه باید در صفحه مربوطه به Pages » Add New در بخش Edit page ، برای ایجاد اولین صفحه فرود تان بروید . امروزه بسیاری از تم های WordPress نیز شامل یک سازنده صفحه(page builder) و یا یک قالب با عرض کامل (full-width template) می‌باشند . این قالب‌ها به منظور کار با افزونه های سازنده صفحه طراحی شده‌اند .
اگر تم شما چنین الگویی ندارد ، پس شما می‌توانید یکی از آن‌ها را خلق کنید . برای دستورالعمل‌های مفصل ، راهنمای ما را در مورد چگونگی ایجاد یک صفحه با عرض کامل در WordPressببینید .

یک صفحه ساز(page builder) یا قالب کامل(full-width template) عرض را از جعبه ویژگی های صفحه (Page Attributes) در ستون سمت راست انتخاب کنید و اکنون صفحه خود را برای اعمال تغییرات ذخیره کنید.


[caption id="attachment_13032" align="aligncenter" width="700"]نحوه طراحی یک صفحه فرود نحوه طراحی یک صفحه فرود[/caption]


[caption id="attachment_13046" align="aligncenter" width="701"]نحوه طراحی یک صفحه فرود نحوه طراحی یک صفحه فرود[/caption]

حالا شما  برای رسیدن به صفحه ورود آماده هستید . بر روی تب سازنده Beaver Builder بالای سر ویرایشگر پست کلیک کنید تا رابط سازنده را راه‌اندازی کنید .

Beaver Builder با قالب صفحه موجود شما باز خواهد شد. شما باید بر روی دکمه افزودن در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و به برگه الگو بروید.

یک قالب را انتخاب کنید 

Beaver Builder همراه با چندین قالب از پیش ساخته، ارائه شده است، "Landing Pages" را از منوی کشویی گروه انتخاب کنید و سپس یک الگو را که به نظر شما نزدیک است انتخاب کنید .

هنگامی که یک قالب را انتخاب می کنید، Beaver Builder آن را در پنجره پیش نمایش بارگذاری می کند.


[caption id="attachment_13033" align="aligncenter" width="718"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-انتخاب قالب انتخاب قالب[/caption]


شما هم اکنون می توانید بر روی هر مورد کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید. شما می توانید متن را تغییر دهید، رنگ پس زمینه یا تصاویر تغییر دهید، عرض و ارتفاع ردیف ها و ستون ها را تنظیم کنید.

شما می توانید آیتم های محتوا را از قالب خود اضافه یا حذف کنید. به سادگی با کلیک بر روی دکمه افزودن و تغییر به برگه ردیف، شما می توانید ستون های تکی یا چندتایی را اضافه کنید.

[caption id="attachment_13034" align="aligncenter" width="718"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ویرایش قالب ویرایش قالب[/caption]


پس از اضافه کردن یک ردیف، به برگه ماژول ها بروید. ماژول ها عناصر محتوا هستند که می توانید به صفحه اصلی خود اضافه کنید. Beaver Builder تمام ماژول های ضروری از جمله متن، عنوان، دکمه، ویدئو، صوتی، تایمر شمارش معکوس متحرک، و...را دارد.

[caption id="attachment_13035" align="aligncenter" width="716"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ماژول ها ماژول ها[/caption]

هنگامی که شما از طراحی یک صفحه فرود راضی شدید، می توانید روی دکمه «done» در بالای صفحه کلیک کنید و سپس صفحه خود را ذخیره یا منتشر کنید.


[caption id="attachment_13037" align="aligncenter" width="720"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ذخیره ماژول ذخیره ماژول[/caption]

می توانیدبعد از طراحی یک صفحه فرود، بوسیله گزینه پیش نمایش از آن بازدید کنید تا صفحه اصلی خود را در عمل مشاهده کنید. اگر مجبورید هر چیزی را تنظیم، اضافه یا حذف کنید، مجددا آن را ویرایش کنید.

[caption id="attachment_13038" align="aligncenter" width="716"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-پیش نمایش بازدید در صفحه پیش نمایش[/caption]

راه حل دوم: طراحی یک صفحه فرود در وردپرس با استفاده از Leadpages

Leadpages یک راه حل آسان دیگر برای استفاده از پلت فرم برای طراحی یک صفحه فرود زیبا و اضافه کردن آنها به سایت WordPress شما است.

بر خلاف Beaver Builder،نرم افزرLeadpages یک نرم افزار متفاوتی است که به شما امکان استفاده از آن را با یک سایت وردپرس یا بدون آن می دهد.

در قدم اول، شما باید از وب سایت Leadpages دیدن کنید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. پس از آن شما داشبورد Leadpages را خواهید دید که در آن باید بر روی دکمه Create a new Leading کلیک کنید.

[caption id="attachment_13039" align="aligncenter" width="712"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-نرم افزرLeadpages نرم افزرLeadpages[/caption]


در صفحه بعدی، از شما خواسته خواهد شد که یک قالب را انتخاب کنید. Leadpages همراه با ده ها قالب زیبا طراحی شده است که به طور منظم به دسته های مختلف سازماندهی شده است.

[caption id="attachment_13040" align="aligncenter" width="726"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-انتخاب قالب انتخاب قالب[/caption]


بر روی هر قالب کلیک کنید تا پیش نمایش آن را مشاهده کنید. شما باید یک قالب را انتخاب کنید که به آنچه که شما در ذهن دارید نزدیک باشد و سپس روی دکمه «Use this template» کلیک کنید تا ادامه یابد.

این کار یک رابط سازنده Leadpages را راه‌اندازی خواهد کرد . این یک رابط drag and drop است که در آن می‌توانید فقط به نقطه‌ای اشاره کرده و روی یک مورد کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید.


[caption id="attachment_13041" align="aligncenter" width="731"]نحوه ساختن صفحه فرود-رابط Leadpages رابط سازنده Leadpages[/caption]


اکنون میتوانید هر آیتم را در صفحه ویرایش کنید. شما می توانید تصاویر، متن، تصاویر پس زمینه و غیره را جایگزین کنید. شما همچنین می توانید ویدجت های جدید را از ستون سمت چپ اضافه کنید.

شما همچنین می توانید بخش های مختلف صفحه فرود خود را با کلیک روی برگه طرح بندی یا layout tab صفحه تنظیم کنید. برای تنظیم می توانید آنها را به سادگی با کشیدن و رها کردن بخش ها در صفحه در جای دلخواه قرار دهید. شما همچنین می توانید بخش های جدید اضافه کنید یا آنها را حذف کنید.


[caption id="attachment_13042" align="aligncenter" width="724"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-برگه طرح بندی برگه طرح بندی[/caption]


Leadpages همچنین به چندین برنامه شخص ثالث از جمله همه خدمات بازاریابی ایمیل متصل می شود. به سادگی یک فرم ثبت نام را به صفحه مقصد خود اضافه کنید و سپس بر روی دکمه «Add Integration» کلیک کنید.

[caption id="attachment_13043" align="aligncenter" width="728"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-فرم ثبت نام افزودن فرم ثبت نام[/caption]


هنگامی که شما  ویرایش صفحه فرود خود را تمام کردید، می توانید بر روی دکمه انتشار (publish)کلیک کنید تا اجرای آن را به صورت زنده ببینید .

بعد از آن شما باید بر روی دکمه انتشار گزینه ها ( Publish Options)کلیک کنید و به گزینه 'Other publishing options' بروید. از اینجا می توانید پلاگین WordPress Leadpages را دانلود کنید.

[caption id="attachment_13044" align="aligncenter" width="731"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-WordPress Leadpages دانلود افزونه WordPress Leadpages[/caption]



بعد، شما باید به سایت WordPress خود بروید تا افزنه را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، مراحل گام به گام راهنمای نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، شما باید از منوی Leadpages در ناحیه مدیریت وردپرس خود برای ورود به حساب کاربری Leadpages خود استفاده کنید.

پس از وارد شدن به Leadpages » Add New pageبروید. شما می توانید صفحه فرود خود را با چند گزینه فهرست شده در آنجا مشاهده کنید.

شما می توانید این صفحه را به عنوان صفحه اصلی عادی، صفحه اصلی، یک دروازه خوش آمدید یا صفحه خطای ۴۰۴ منتشر کنید. شما همچنین می توانید یک آدرس URL برای صفحه فرود خود را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_13045" align="aligncenter" width="741"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ویرایش صفحه ویرایش صفحه[/caption]


پس از بررسی گزینه ها، پیش بروید و روی دکمه انتشار(publish) کلیک کنید. Leadpages اکنون این صفحه را در سایت WordPress شما منتشر خواهد کرد.

اکنون می توانید از این صفحه در وب سایت خود دیدن کنید تا آن را در عمل ببینید. شما می توانید هر تغییری را که می خواهید از وب سایت Leadpages ها ایجاد کنید و تغییراتی که داده اید را در سایتتان ببینید.

امیدوارم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید که چگونه طراحی یک صفحه فرود را با وردپرس انجام دهید.

منبع: wpbeginner.com


سوالی دارید؟! در نظرات سوالتون رو مطرح کنید